Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä Zalando oikein touhuaa??

Vierailija
23.07.2015 |

Yritin tehdä eilen tilausta ja valita maksutavaksi laskun. Eipä kuulkaas onnistunut. Ihmettelin ja googletin. Kaikki näytti olevan osaltani kunnossa. Maksuosoite, toimitusosoite, nimet kirjoitettu oikein jne. Kysyin asiaa Zalandolta. Vastaus tuli:

"kiitos yhteydenotostasi.

Nimeni on Zalando ja annan mieluusti lisätietoja laskusta maksutapana.

Olemme tiukentaneet turvallisuustoimenpiteitämme estääksemme mahdollisia väärinkäytöksiä, jolloin laskun saatavuutta maksutapana on jouduttu rajoittamaan. Tämän vuoksi lasku ei ole automaattisesti tarjolla kaikille asiakkaille, vaikka kaikki laskun ehdot täyttyisivätkin.

Valitettavasti turvallisuustoimenpiteiden tiukentaminen on saattanut vaikuttaa myös sinun maksutapavalikoimaasi, joten pyydän sinua valitsemaan jonkin muun tarjolla olevista maksutavoista. Voit myös kokeilla tilauksen tekemistä hieman myöhemmin tai pienemmällä loppusummalla.

Olen erittäin pahoillani tilanteesta ja toivon, että onnistut tekemään tilauksen jollakin toisella maksutavalla. "

Anteeksi mitä? Olen tehnyt Zalandolle yhteensä tasan 3 tilausta, joista yhden maksoin kortilla, yhden tuotteet palautin kaikki ja yhden (viime toukokuussa) maksoin laskulla. Tilaukset on tehty kahden vuoden sisällä. Minulla ei ole maksuhäiriömerkintää. Kaikkien tilausten kanssa olen toiminut Zalandon ohjeiden mukaan. Mainittakoon, että nyt tilauksen summa, jota yritin tehdä, oli kokonaisuudessaan 63 euroa. Se oli pienempi kuin toukokuussa tekemäni tilaus.

Vaikuttaako tässä se, että toukokuun tilauksesta palautin kolmesta tuotteesta kaksi? Vai mikä tässä tökkii?

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pelkkä ennakkomaksu jo 2 vuotta

Vierailija
122/171 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten toi on mahdollista. Tilaan sieltä paljon, palautan ylimääräiset koot. En edes aina ole maksanut eräpäivään mennessä.

Aina olen tilannut laskulla, mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Tosi tyytyväinen olen ollut zalandoon.

Sama. Vuodesta 2012 olen tilannut laskulla, ei mitään ongelmia.

En mäkään ymmärrä. Itse ollut asiakas ainakin 4 vuotta, tilaan parin kuukauden välein, joskus alle satasella joskus useammalla satasella, joskus olen maksanut myöhässä laskun ja joskus palauttanut tavaroita. Aina on onnistunut laskulle tilaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolla menee taloudellisesti huonosti.Tarvivat rahaa, siksi ei usea enää saa laskulla.Mä saan, mutta osamaksulla en enää saa.

Tää on varmaan niiden keino selvitä veloistaan.

Luulen että alussa kun tosi hovelisti sai osamaksulla, moni tilasi enemmän kuin pystyi maksamaan, ja joutui maksuvaikeuksiin ja perintään.Ja loppukädessä osui sitten Zalandon omaan nilkkaan touhu, kun eivät saaneet rahojaan.

https://static.boerse.de/cache/charts/DE000ZAL1111/196a7358dd4ff3011b7b…

Zalandon kurssi. Markkinat hinnoittelevat tulevaisuuden näkymät. Nopeasti alas -50% ja matka jatkuu. En tilaisi ennakkomaksulla.

Vierailija
124/171 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää uusi käyttäjätunnus niin saatte maksuvaihtoehdoksi laskun. 

t. Mies 29v

Vierailija
125/171 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkurssi tukee

Vierailija
126/171 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako uuden tunnuksen luominen jos se laskuesto on tietylle henkilötunnukselle? En siis tiedä onko... Minulla kaikki laskun saannin ehdot täyttyvät mutta laskua ei vaan heru enää. Mitään maksamattomia laskuja ei ole, eikä ole ollut koskaan.

Vierailija
127/171 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luoda uusi käyttis, itsellä ainakin toimi. Epäilin myös auttaako se koska henkilötunnus on sama kuitenkin, mutta auttoi se, taas pystyn tilaamaan laskulla. Ai ihanuutta :D Perseestä tietysti tämmöinen mut zalando on mikä on...

Vierailija
128/171 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pitkän aikaa tilattua vain ennakkomaksulla, josta laitoin palautetta. Niin hankalaa ja typerää, nykyään kaikkialla on lasku, kortti, paypal. Olisi edes maksu verkkopankista suoraan tuolta sivuilta!

Jossain kohtaa sitten viime syksynä sainkin maksettua kortilla. Tilasin pari kertaa, ja palautinkin pari tuotetta. Nyt koitin tilata uudelleen mutta onkin näköjään taas vain ennakkomaksu vaihtoehtona.

Vierailija
129/171 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että heillä on algoritmi jonka avulla määritetään todennäköisyys siihen millaisilla asiakkailla on ollut jonkinlaisia ongelmia. Liikaa palautuksia, maksuongelmia,...

Vierailija
130/171 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi käyttäjätili auttoi! Kokeilkaa vaikka. Mulla on 5 tiliä, joku toimii aina kuitenkin

Vierailija
131/171 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM ei kanssa anna enää laskua

Vierailija
132/171 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämän vuoksi lasku ei ole automaattisesti tarjolla kaikille asiakkaille, vaikka kaikki laskun ehdot täyttyisivätkin."

Ap:llä luetun ymmärtämisessä häikkää? Ja miksi joku vuoden 2015 ketju pitää nostaa??

Vierailija
133/171 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse voi enää tilata kenkiä tuolta, koska laadukkaat kengät maksaa yleensä lähemmäs 100 euroa ja minulle käy joskus koko 37 ja joissain kengissä 38. Pitäisi maksaa kerralla 200 euroa jos haluaisi ottaa molemmat koot kerralla sovitukseen.

Minulta evättiin laskuvaihtoehto sen jälkeen kun palautin koko paketin. Tilasin kahdet kengät, joista kumpikaan koko ei sopinut jalkaan.

Vierailija
134/171 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko mitään. Kaivakaa kaapin perältä se 5 vuotta unohduksissa ollut vaate, ja tuunailkaa siitä toimiva.

Vierailija
135/171 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan hyvin harvoin Zalandolta ja näköjään teen aina saman mokan. En lukenut ohjeita. En tajunnut, että sinne pitäisi maksaa jollain tilausvahvistuksella. Olin vaan lukenut sen vahvistuksen ja ollut tyytyväinen. Että hyvä kun tulevat. No, tulivat ja paketissa oli paperi, jossa lukee isommalla "Lähetyslista". Ei lasku. Muuten se lappu kyllä näyttää laskulta, mutta jotenkin ajattelin, että se oikea lasku tulee myöhemmin. Ja unohdin asian...No karhukirje tuli ja ihan oikeinhan se oli. Maksoin summan sitten heti. Ja muistin, että jotain hässäkkää oli sen yhden kerrankin kun viime vuonna tilasin Zalandolta. Toimii vaan aivan eri tavalla kuin muut verkkokaupat, joissa olen asioinut. Olen kyllä tuotteisiin tyytyväinen, en tuollaisia varsilenkkareita omaa kokoani saisi mistään. Ihanat ovat. Mutta nyt toivottavasti Zalandon asiakkuuteni loppuu.

Vierailija
136/171 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan hyvin harvoin Zalandolta ja näköjään teen aina saman mokan. En lukenut ohjeita. En tajunnut, että sinne pitäisi maksaa jollain tilausvahvistuksella. Olin vaan lukenut sen vahvistuksen ja ollut tyytyväinen. Että hyvä kun tulevat. No, tulivat ja paketissa oli paperi, jossa lukee isommalla "Lähetyslista". Ei lasku. Muuten se lappu kyllä näyttää laskulta, mutta jotenkin ajattelin, että se oikea lasku tulee myöhemmin. Ja unohdin asian...No karhukirje tuli ja ihan oikeinhan se oli. Maksoin summan sitten heti. Ja muistin, että jotain hässäkkää oli sen yhden kerrankin kun viime vuonna tilasin Zalandolta. Toimii vaan aivan eri tavalla kuin muut verkkokaupat, joissa olen asioinut. Olen kyllä tuotteisiin tyytyväinen, en tuollaisia varsilenkkareita omaa kokoani saisi mistään. Ihanat ovat. Mutta nyt toivottavasti Zalandon asiakkuuteni loppuu.

siis mikä tuossa on muka vaikeaa? Kun tilaat, niin saman tien saat sähköpostin, joka on tilausvahvistus ja lasku samalla. Maksuaikaa kuukausi.

Vierailija
137/171 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt missään muussa verkkokaupassa tällaiseen käytäntöön. Mutta tunnustan, oma vika kun en lukenut tarkemmin. Ja oikeastaan odotinkin juuri tuollaista vastausta joltakin erehtymättömältä tyypiltä. Ihan kiva, että Vauva ei petä :)

Vierailija
138/171 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toiminut minullakaan sitten elokuun ja luottotiedot yms. ovat kyllä kunnossa ja laskut maksettu aina ajallaan. Olen tilannut kyseisestä paikasta useasti, palautin heinäkuussa yhden paketin. Muuten en ole palauttanut sinne mitään. 🤷‍♀️

Mistäköhän voisi johtua? Koronavuodesta?

Onnistuuko laskulla tilaaminen muilta?

Vierailija
139/171 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin tehdä tilauksen laskulle mutta sitä ei ollut enää vaihtoehdoissa. Tähän asti aina maksanut laskulla. Kokeilin eri summia eikä mihinkään niistä saanut. Onko muille tilaajille käynyt tämän vuoden puolella noin?

Vierailija
140/171 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tilannut monilla sadoilla euroilla vuodesta 2015 ja aina maksanut kaikki. Nyt ei enää lasku onnistu ja osaan tuotteista tulee pitkänmatkan lisä! Eikös ne kaikki tule Kiinasta tai ainakin jostain pitkän matakan päästä. Ihme rahastusta. Nyt loppuu kyllä meikäläisen tilaus Zalandolta. Siirryn sellaiseen firmaan, jotka arvostavat "uskollisia" asiakkaita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme