Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kumppanin ruokavaliolla merkitystä?

Vierailija
28.02.2022 |

Moni kertoo ruokavaliostaan deittiprofiilissaan. Onko sillä merkitystä? Sivuuttaisitko muuten lupaavalta vaikuttavan tyypin jos ruokavalio poikkeaa omastasi?

Kommentit (420)

Vierailija
21/420 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruokavlioon sisltyisi raakaa lihaa tai olisi tyyliä kebablastuja ja ranskalaisia päivästä toiseen niin ei.

Vierailija
22/420 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruokavlioon sisltyisi raakaa lihaa tai olisi tyyliä kebablastuja ja ranskalaisia päivästä toiseen niin ei.

Entä kalan raaka liha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/420 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Olen itse kasvissyöjä, mutta toinen saa syödä mitä haluaa niin kauan kuin antaa minunkin syödä mitä ja miten haluan. En ole mitään yhteistaloutta perustamassa muutenkaan, enkä varsinaisesti laita ruokaa (koskaan, kenellekään), joten täysin yhdentekevä asia koko syöminen.

Vierailija
24/420 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanius on ehdoton no no.

Vierailija
25/420 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sillä olla merkitystä. Ruuanlaitto on minulle rakas harrastus, joten olisi todella tympeää, jos kumppani ei söisi tekemääni ruokaa. Minä kyllä voin tehdä vegaanista tai gluteenitonta tms, mutta jos toinen olisi kaikkeen uuteen epäluuloisesti suhtautuva juntti, joka söisi vain perunaa ja makkaraa ja kuorruttaisi kaiken ketsupilla, niin ei kiitos.

Tuollaiset ihmiset ovat myös huonoa matkaseuraa, joka haluaa syödä mäkkärissä sen sijaan, että söisi paikallista ruokaa.

On myönnettävä, että tekisin tästä päätelmiä myös elämänasenteesta laajemminkin.

Vierailija
26/420 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi sietää ruuasta syntyvää käryä. En halua suhteeseen ihmisen kanssa, joka tekee itse ruokansa.

Ööö, liesituuletin....

Vierailija
27/420 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sivuuttaisi ketään sen takia, että ruokavalio poikkeaa omastani, mutta sivuuttaisin jokaisen, joka mainitsee ruokavalionsa deittiprofiilissaan. En tosin deittaile, mutta hypoteettisesti.

Puolisoni kanssa meillä on osittain erilaiset ruokavaliot, eikä tämä ole tietenkään mikään ongelma.

Vierailija
28/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa. Tykkään tehdä monipuolista ruokaa erilaisista hyvistä raaka-aineista ja jos toinen alkaisi nirsoilemaan tai yököttelemään, niin en usko meillä olevan yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
29/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä merkitystä. Itse tykkään syödä hyvin ja terveellisesti. Kokeilla uusia makuja. Olen myös sekasyöjä, mutta vegaaninenkin ruoka sopii välillä hyvin.

Vierailija
30/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä merkitystä. En pystyisi vakavaan suhteeseen jonkun "minähän en mitään pupuruokaa syö" tyyppisen ukkelin kanssa, jonka pitää joka aterialla saada joku lihaköntti. Syön itse kasvispainotteisesti, eikä mikään pihvinkäry varsinaisesti houkuttele. Kasvisrualle avoin sekasyöjä olisi aika jees seurustelukumppani.

Sitä en osaa sanoa, miksi deittiprofiiliin pitää se ruokavalio kirjata. Ehkä sillä karsiutuu ne vannoutuneet lihansyöjät, jotka halveksuu kasvissyöjiä.

Vierailija
31/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älyhoi?!? En voisi itse seurustella myrhääjän eli karnistin kanssa.

En voisi edes kasvissyöjän, he ovat tekopyhiäpaskoja.

Vierailija
32/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä minulle ole väliä. Jos tykkään muuten tyypistä. 

Vierailija
33/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuvaiheessa ei haittaa ollenkaan, jos toinen ei kuitenkaan arvostele tai pilkkaa toisen ruokavaliota. Parisuhteessa ja varsinkaan lasten synnyttyä menee mahdottomaksi, jos ruuanlaitto on vain yhden harteilla. Allergiat ymmärrän, mutta muuten en suostu tekemään montaa eri ruokaa vain sen takia, että joku ainesosa on jostain yök.

Vierailija
34/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on paljon väliä. Ruoanlaitto ja leipominen ovat rakkaita harrastuksiani, joihin käytän mielelläni aikaa. Elämä sellaisen ihmisen kanssa, joka söisi suunnilleen pelkkiä pakasteranskiksia ja ketsuppia olisi aika kamalaa. 

Olen kasvissyöjä, mutta puolisoni on sekasyöjä. Se ei ole kummallekaan meistä ongelma, vaikka moni voisi niin kuvitella. 

Vierailija
35/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi puolisokseni vegaanimiestä käytännön ongelmien takia, toisaalta he ovat kuitenkin miehissä vähemmistössä. Moni vegaani on myös yksinkertaisesti huonoa seuraa, mutta se taas ei varsinaisesti johdu ruokavaliosta.

Vierailija
36/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaikuttaa. Olen itse sekasyöjä, jolla ei ole mitään allergioita. Voin siis syödä mitä vain. On aivan sietämätöntä minunlaiselleni ruveta kyttäämään mitä saa ostaa ja sitten tulee mussutusta, kun olet itsellesi ostanut jotain, mitä toinen ei voikaan syödä (tapahtui oikeasti edellisessä parisuhteessa). Nuo ruokarajoittajat ovat ihan mahdottomia. Jos oliskin niin, että huolehtisi rajoitteensa itse, eikä puuttuisi siihen mitä toinen syö, mutta kun olin ostanut itselleni tavallista lempijogurttiani, niin jo tuli valitusta, että "miksi olet ostanut tällaista jogurttia, joka ei minulle käy". Keskittyisi rajoittamaan vain omaa syömistään.  Ärsyttävää huomionhakuisuutta.

Vierailija
37/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella on väliä. En kestäisi päivääkään koko ajan ruokaa laittavaa, koko ajan syövää ja piereskelevää kasvissyöjää. Niiden koko elämä pyörii oman ruokavalion ympärillä. Lisäksi ne laittaa koko ajan ruokaa, kun eivät tule kylläiseksi. Rento sekasyöjä on best

Vierailija
38/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen ruokavalio on rasvamättöä ja kaljalootrausta niin todellakin on out.

Vierailija
39/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua laittaa miehelle ruokaa, jos hän ei syö kaikkea.

Helpompaa laittaa ruokaa vain itselle

Vierailija
40/420 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä käyttää liikaa alkoa. Ei ikinä sellaista riesaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme