Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko? Miehen "vitsi"...

Vierailija
22.07.2015 |

Mies sanoi raskaana olevalle kaverilleen (minä en tunne tätä kaveria yhtään), että "se on sitten sun pimpsas entinen".  En nähnyt miten vitsin kohde reagoi tuohon.

Mulle tuli samantien olo, että en halua jatkaa minkäänlaista seurustelua miehen kanssa. Mun mielestä niin idioottimaista, typerää, tökeröä, ajattelematonta, junttia, ties mitä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ylireagoi

Vierailija
2/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä läppä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moinen helmi kiertoon

Vierailija
4/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tunne kaveria ollenkaan, et voi tietää millainen tyyppi hän on ja kuinka rankkaa läppää mies ja hän ovat tottuneet heittämään. Itselläni on jotain kavereita joiden kanssa oikeesti tulee lauottua ihan kamalia juttuja..

Vitsinä siis mielestäni tuo menettelee, mutta jos olisi tosissaan sanonut niin ukko vaihtoon.

Vierailija
5/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tän perusteella haluais miestä jättää; ollaan puhuttu yhteenmuutostakin jo. Ja on todellakin empaattinen ja huolehtiva; ollaan tunnettu yli vuosi eikä mitään vastaavaa ole koskaan tullu sen suusta. Siksi tää oli yllätys, että tuo mies pystyy tommoseen, tai siis ajattelee noin. Todellin turn off.

ap

Vierailija
6/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jo täällä tänään? Vähän muokkasit sanoja ;)

Vierailija
7/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstan vakiovastaus kaikkiin miesasioihin: JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
8/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies.

Vierailija
9/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:41"]

Jos et tunne kaveria ollenkaan, et voi tietää millainen tyyppi hän on ja kuinka rankkaa läppää mies ja hän ovat tottuneet heittämään. Itselläni on jotain kavereita joiden kanssa oikeesti tulee lauottua ihan kamalia juttuja.. Vitsinä siis mielestäni tuo menettelee, mutta jos olisi tosissaan sanonut niin ukko vaihtoon.

[/quote]

Ilmeisesti tällä kaveriporukalla yleensäkin on tapana harrastaa hyvin mustaa huumoria. Tätä tyyppiä en vaan ole koskaan aiemmin tavannut.

ap

Vierailija
10/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysjunttihan tuollainen "mies" on.

Vierailija
11/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies sanois noin (esikoinen syntyy kahden kk päästä) en haluaisi häntä synnytykseen.

Vierailija
12/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on.

Vierailija
13/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro miehellesi pahoittaneesi mielesi hänen sanoistaan ja kysy ajatteleeko hän oikeasti noin?

Vierailija
14/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sen miehen pitäisi tajua jättää sinut.

Vierailija
15/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mie aika kova sammakoita päästelemään, mut ei vielä noin pahaa ole irronnu.

Vierailija
16/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on muutama kaveri joiden kans voidaan heittää todella kammoteavaa läppää ja muiden kans ollaan sitten siivommin, nou roblemo.

Vierailija
17/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:49"]

Miksi et kerro miehellesi pahoittaneesi mielesi hänen sanoistaan ja kysy ajatteleeko hän oikeasti noin?

[/quote]

Sanoin (ja sanoin vielä ihan suoraan miten idioottimaista yms se mun mielestä oli). Ja kysyin, että jos mun paikat repeäisi niin pahasti, että en voisi istua muutamaan kuukauteen, tai en pystyisi pidättelemään kusta tai jos en vaikka koskaan enää saisi orgasmia, niin vitsailisiko silloin. Tietysti vastasi tuossa vaiheessa, että "ei tietenkään" ja että vaikka koko tavara tipahtaisi pois, niin rakastaisi, koska rakastaa minua. Tyypillistä blaablaablaata siis. Pyysi myös suoraan anteeksi, mutta silti tuon "vitsin" ilmeisesti hauskana pitäminen jäi kaivelemaan todella pahasti.

Vierailija
18/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ääliö. Oikeasti. Ei mene edes mustan huumorin piikkiin.

Vierailija
19/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan niin herkkiä, niin herkkiä. :D Onneksi en tunne teistä ketään oikeassa elämässä, saisi olla varovainen kaikessa mitä tekisi tai sanoisi. Koittakaa nyt välillä relata ja löysentää sitä vannetta pään ympäriltä. N39

Vierailija
20/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks vitussa se sulta pyytää anteeks. aika mieto vitsi toi nyt muutenkin on. mut joo, ehkä kannattaa jättää, ei toi jätkä tuu koskaa pystymään olee oma ittensä sun kanssas. rooli päällä enemmän tai vähemmän, oks se sitten kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän