G: minkä sanan googlasit viimeksi, miksi?
cameltoe
Tein kuvahakua, jotta olisin voinut linkittää vastaukseksi jonkin osuvan kuvan kysyjälle tällä palstalla. Into loppui kuitenkin kesken, varmaanki senkin vuoksi, että arvelin kysyjän trollailevan tietämätöntä.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:10"]
Homo vottu Halusin nähä kuvia
[/quote]
Millaisia kuvia löysit? Mulle ei tullut yhtään osumaa tuolle votulle, jotain "homo vittuja" vaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:11"]
Tjärna Ängar
[/quote]
Miksi?
Stresssituation. Halusin varmistaa, että sellainen sana on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:11"]
Tjärna Ängar
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Ahh.. vastaankin itse itselleni. Liittyy ilmeisesti tähän.
http://www.dt.se/dalarna/borlange/kriminolog-om-tjarna-angar-polisens-agerande-har-en-central-roll
*kaupungin nimi* matonpesupaikat. Ei tarvinne syytä selittää :)
Googlasin hammasharjan keittäminen -haun. Olemme mökillä kaukana kaupoista ja nuorimmaisen hammasharja tipahti vessanpönttöön. Onneksi vessa oli vedetty. Keitin harjaan harjasosaa kiehuvassa vedessä muutaman minuutin ja nyt se saa kelvata vaikka ohut kohta vääntyikin vähän keittämisestä.
Ruohonjuuri, siis se kauppa, olen menossa sinne ensi viikolla
Girls room. Haaveilen tyttövauvani huoneen sisustamisesta ja halusin ideoita
Erään musikaalin, sisko sanoi menevänsä katsomaan ja tsekkasin mimmoinen juttu se on.
Pitkän pätkän yhden laulun sanoja mutta en löytänyt
PAD
Minulta otettiin eilen kaksi paksuneulanäytettä. Omakannassa luki että niistä on tilattu PAD. Halusin tietää mitä se tarkoittaa, googlaaminen ei sen kummemmin auttanut.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:54"]PAD
Minulta otettiin eilen kaksi paksuneulanäytettä. Omakannassa luki että niistä on tilattu PAD. Halusin tietää mitä se tarkoittaa, googlaaminen ei sen kummemmin auttanut.
[/quote]
Niistä tutkitaa soluja. Epäilevätkö syöpää?
Kallio leikkipuisto. No siis etsin Kalliosta leikkipuistoa.
Homo vottu
Halusin nähä kuvia