Telepatiaa: minkä väristä kynsilakkaa?
Minkä väristä kynsilakkaa mulla on sormenpäissä?
Ekstratelepatialla saat mieleen myös kynsilakan nimen, lähetän sen tämän mukana ajatuksen kuiskauksena. Tämän haasteellisuus on huikeaa.
- Tässä on mukana vain rento hyvä ajatuksen välittäminen. Kaikki ok. -
Kommentit (22)
Kuparinväristä helmiäislakkaa, nimi on Aamurusko.
Vaalean vihreää tuli ihan kuvana perille
Punainen tuli ensin mieleen ja sitten lila
Lakan merkki oikein, huikeaa, mutta sen nimi? Lähetän sen kuiskauksena vielä uudestaan, toistin 4 kertaa äsken, ja lähetin myös rakkautta vastaajalle.
Värikin tuli ensimmäiseksi oikein, sinistä. Huikeaa. Nopeasti tulivat nämä heti ketjussa. Hyvää illan jatkoa :)
Essie valkoinen. Todellisuudessa olet nuori tyttö, vielä kotona asuva, lakka on ostettu alelaarista tai muuten halpaa, jotain värikästä, pinkkiä, violettia, mustaa.
Tarkennus Ap:lta: sinisen sävy on erikoinen, siinä voi nähdä vähän turkoosia, helmiäistä kauttaaltaan. Mutta jos pitää rajata yhteen väriin, niin sininen.
Vierailija kirjoitti:
Vaalean vihreää tuli ihan kuvana perille
No tämä sävy on sen verran erikoista, vaikkakin sinipohjaista, mutta turkoosia ja helmiäistä mukana, että siitä saattaa ehkä saada vaalean vihreänkin illuusion/vision riippuen valaistuksesta. :)
Saako kukaan kiinni jopa tästä kynsilakan nimestä? Kuiskaan se vielä telepaattisesti muutaman kerran eetteriin samalla kun katson pullon kyljestä sen nimeä.
Tänään hillitympää. Mutta kerropa sinä minkä merkkistä deodoranttia minulla on?
Ruskean talon ruskeaa substanssia kynsien alla.
Värikästä, laikukasta. Ruskean ja vihreän sävyjä. Nimi: "Aamutuska rankan illan jälkeen"
Vierailija kirjoitti:
Tänään hillitympää. Mutta kerropa sinä minkä merkkistä deodoranttia minulla on?
Tänään on yhä sama kynsilakka päällä. Se on tämä ihana sinisenhelmiäinen jossa on turkoosia ja kuin fantasiaa.
En saa kiinni deodarantista, en ole semmoisessa keskittymisenergiassa, en tiedä onko näkijän lahjoja vaikka aistimuksia onkin.
Sinistä