Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko? Miehen "vitsi"...

Vierailija
22.07.2015 |

Mies sanoi raskaana olevalle kaverilleen (minä en tunne tätä kaveria yhtään), että "se on sitten sun pimpsas entinen".  En nähnyt miten vitsin kohde reagoi tuohon.

Mulle tuli samantien olo, että en halua jatkaa minkäänlaista seurustelua miehen kanssa. Mun mielestä niin idioottimaista, typerää, tökeröä, ajattelematonta, junttia, ties mitä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi pitänyt sanoa: "voi että nuo raskauskilot pukevat sinua kauniisti, pimpsasi tulee olemaan synnytyksen jälkeen parempi kuin koskaan"

Siinäpä sitten valitatte kun mies valehtelee. Koska ei sitä totuuttakaan saa sanoa!

Vierailija
22/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kallistua jättämisen, tai ainakin vakavan aikalisän kannalle. Tekisi mieli ilmoittaa heti miehelle, mutta taidan yrittää odottaa pari päivää. Ihan vaan että rauhottuisin ja olisin varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Huhhuh, onneksi et oo tavannut mun miestä.

Vierailija
24/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voi voi, kylläpä minä pahoitin mieleni, kun mies ihan kertoi vitsin eikä sellaista sopisi tehdä. 

Vierailija
25/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit. Ethän sä voi tietää miten rankkaa huumoria se porukka heittää normaalistikin. Mä voin hyvin kuvitella jonkun mun porukasta heittävän saman jutun. Me siis vitsaillaan ihan kaikesta, jopa siitä kun kerroin siskoni, myös heidän ystävänsä, kuolleen onnettomuudessa heti hautajaisten jälkeen alkoi erittäin mustan huumorin heitto.

Vierailija
26/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tollaset "vitsit" on jo osastoa "Kannattaa jättää kokonaan sanomatta". Jos nainen itse heittää tollasta läppää, niin sitten voi nauraa messissä. Kun se on niin, että synnytyksessä vaurioita voi tulla ihan tosissaan ja niistä toipuminen voi kestää aika kauan. Useimmat raskaana olevat naiset sen tiedostaa, ja saattaa jopa pelätä synnytystä sen takia. Siksi liian mustat läpät voi jättää ihan toiseen hetkeen. Ei se, että on vähän herkistynytkin toisten tunteille ja osaa pikkuisen säätääkin niitä vitsejään tilanteisiin sopivimmiksi, tee kenestäkään mitään seiväs perätuhdossa pönöttäjää.

Vierailija
27/28 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 22:58"]

Taas ollaan niin herkkiä, niin herkkiä. :D Onneksi en tunne teistä ketään oikeassa elämässä, saisi olla varovainen kaikessa mitä tekisi tai sanoisi. Koittakaa nyt välillä relata ja löysentää sitä vannetta pään ympäriltä. N39

[/quote]

Ei tarvi olla ees mitenkään erityisen herkkä, että pitää tota vitsiä hauskan sijasta sammakkona. Ja millainen helvetin töräyttelijä oikein oot "oikeassa elämässä", jos sun tollasen perusteella pitäisi "meitä" herkkiksiä kaikessa varoa? Kenties täysin kykenemätön ihan tavalliseen vuorovaikutukseen, jossa huumoria ei revitä aina toisen kustannuksella?

Vierailija
28/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliks se miehes kaveri mies vai nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän