Hyvä paino naiselle miehen mielestä?
Pieni varmastikin? Helposti syliin mahtuva, nosteltava?
Kommentit (43)
Ihan sama kunhan nainen on laiha.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:48"]
No eikö se ole aina se alle 50kg pituudesta riippumatta.
[/quote]
Iso osa naisista ei noin alipainoisena pystyisi edes saamaan lapsia. Mutta ehkä näiden kommenttien kirjoittajilla ei olekaan mitään kokemusta todellisista naisista, joten ei sillä merkitystä.
[/quote]Minun naisystävän ei tarvitsekaan saada lapsia.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:10"]Mun pitää siis pudottaa painoa 20-30 kg ennen kuin kelpaan kellekään jätkälle. Kiitos tiedosta! :)
[/quote]
Menetkö yläasteelle elokuussa? No sehän kiva, onnea opintoihin ;)
[/quote]
Vai oisko toi ollu kuiteski sarkasmia? ;)
Kehonkoostumus merkitsee enemmän kuin varsinainen paino.. katsokaa siis enemmän mittanauhaa ja vähemmän vaakaa
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:45"]Ei väliä kunhan ei tursua liikaa..
[/quote]
Kyllä mulle ainakin on väliä. Huolehdin itsekin vartalosta, haluan että myös kumppaninikim huolehtii omastaan.
[/quote]
Ei tursua liikaa = ei ylipainoinen.
Millään painolla ei oo väliä, kunhan on sopusuhtainen ja normi bmi (25-26 ei haittaa). Ei oo väliä painaako muija 55 vai 65 vaan kokonaisuus ratkaisee.
Olen 169cm 54kg. Alle 50 kiloisena olisin kävelevä luuranko ja huomattavan alipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:26"]Olen 169cm 54kg. Alle 50 kiloisena olisin kävelevä luuranko ja huomattavan alipainoinen.
[/quote]
Olet juuri sopiva!
- mies
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:47"]
160 cm 70 kg pehmeä naisellinen nainen mutta ei xl :)
[/quote]
Mä saisin syömällä itsestäni helposti 70-kiloisen, mutta kaikki se kasvu tulisi pehmeästi vatsa- ja selkämakkaroiksi perskules. Todennäköisesti vyötärönympärykseni olisi silloin suurempi kuin rinnanympärys ja omasta mielestäni olisin silloin todellakin XL :)
tämän palstan "miesten" juttujen perusteella: 30kg, josta 20kg tissejä. 31kg on jo iljettävä emakko.
Tykkääkö naiset edes nostelusta yms?
Oman kokemuksen mukaan oikea paino naiselle ei saisi olla yli 63 kg. Kehonkoostumuksella ei ole väliä vaikka niin väitetään - innostuin fitneksestä ja pudotin noin kilon rasvaa (ei ollut paljon lähtökohtaisestikaan), vastaavasti lihasmassa lisääntyi kaksi kiloa (lähinnä peppuun). Niin vain mies otti ja lähti kun puntarin lukeman näki.
Taas tällainen ketju. 79 kiloinenkin voi olla ihan laiha kuten höädieettien krista. Ihmisestä kiinni. Just tänään tein alotuksen.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:59"]
tämän palstan "miesten" juttujen perusteella: 30kg, josta 20kg tissejä. 31kg on jo iljettävä emakko.
[/quote]
Tarkoitatko heittomerkeillä että he ovat oikeasti naisia?
No riippuu tietysti pituudesta. Normaalipainoinen, hoikka