Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko lähteä tämän miehen kanssaa ulos? (kuristi "leikillään")

Vierailija
22.07.2015 |

Tuo mies 44v tuli luokseni ja suutelimme sängylläni.(Itse olen 35v) Minä olin tässä vaiheessa täysin mukana ja olisin suostunut enempäänkin jos mies olisi nätisti kysynyt lupaa. Hän alkoi kuitenkin kuristaa minua. Ei niin että olisi hirveästi sattunut mutta pelästyin. Kun aloin itkeä niin mies lopetti. En enää haluaisi tavata häntä. Miten selitän asian hänelle?

-Pauliina

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:38"]

Lähetin viestin "En halua juuri nyt tapailla ketään, liian kiireinen elämäntilanne" Hän vastasi "Tätä sä vielä kadut"

-Pauliina

Laiton uhkaus, pian poliisiasia. Säästä toi viesti. Jos äijä vielä ilmaantuu häiriköimään niin rikosilmoitus poliisille ja todisteet mukaan.

[/quote]

Vierailija
42/43 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa :O Pitäisikö sun käydä vaikka pari kertaa juttelemassa sairaanhoitajalle tästä. Saat sen asian oikeisiin mittasuhteisiin ja saat purettua asian. Et tietenkään tapaa häntä enää, väkivalta vaan lisääntyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 19:00"]

Kiitos Vierailija 12, mutta miten poliisit reagoi kun olen itse vapaaehtoisesti suudellut tyypin kanssa? =(

[/quote]Ei ole sinun syysi. Sinä koet nyt syyllisyyttä tilanteesta ja syytät itseäsi. Turhaan. Et voinut tietää että hän kuristaisi sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan