Uskallanko lähteä tämän miehen kanssaa ulos? (kuristi "leikillään")
Tuo mies 44v tuli luokseni ja suutelimme sängylläni.(Itse olen 35v) Minä olin tässä vaiheessa täysin mukana ja olisin suostunut enempäänkin jos mies olisi nätisti kysynyt lupaa. Hän alkoi kuitenkin kuristaa minua. Ei niin että olisi hirveästi sattunut mutta pelästyin. Kun aloin itkeä niin mies lopetti. En enää haluaisi tavata häntä. Miten selitän asian hänelle?
-Pauliina
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:55"]
Olen ihan tosissani.
Hän tietää missä asun joten jos hän tulee ovelleni?
-Pauliina
[/quote] et avaa ovea / huudat myös että sux kuuseen / jos ei sux kuus:n niin soitat polliisit
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:59"]
Ehkä on siis kuitenkin parasta jatkaa miehen tapailua. Ei se voi olla pahempaa kuin pakkien antaminen vaikka tekstarilla, eihän?!
[/quote] niin voi tulla vaikka paha mieli
Lähetin viestin "En halua juuri nyt tapailla ketään, liian kiireinen elämäntilanne" Hän vastasi "Tätä sä vielä kadut"
-Pauliina
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:38"]Lähetin viestin "En halua juuri nyt tapailla ketään, liian kiireinen elämäntilanne" Hän vastasi "Tätä sä vielä kadut"
-Pauliina
[/quote]
Hahahahhaahahahah
Taidan mennä vanhempieni luokse muutamaksi viikoksi, sen verran pelottaa tuo viesti
-Pauliina
Ps. Törkeää nauraa tämmöiselle asialle.
Taidan mennä vanhempieni luokse muutamaksi viikoksi, sen verran pelottaa tuo viesti
-Pauliina
Ps. Törkeää nauraa tämmöiselle asialle.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:38"]
Lähetin viestin "En halua juuri nyt tapailla ketään, liian kiireinen elämäntilanne" Hän vastasi "Tätä sä vielä kadut"
-Pauliina
[/quote]
Voi ei, no nyt laitat sille äkkii viestii et kadut jo ja sitte jatkatte tapailua. Ei se oo niin paha. Mut on tapettu pariki kertaa, ekax mut tappo yks Toni joka oli mun kaheksanne luokan poikkis ja sit mun toka edellinen exä mut nyt mulla menee ihan hyvin kuiteskii.
- Yanica
"En halua juuri nyt tapailla sinua, liian kireä kuristusote."
Seuraavassa viestissä mies on varmaan Pauliinan oven takana aseen kanssa ja Pauliina kysyy mitä pitäis tehdä.
Vielä enemmän katuisit, jos jatkaisit tapailua. Et enää vastaa yhteenkään viestiin.
-Jippeliina
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 10:56"]Seuraavassa viestissä mies on varmaan Pauliinan oven takana aseen kanssa ja Pauliina kysyy mitä pitäis tehdä.
[/quote]
Onneks on av, voidaan ohjeistaa :D
Onpas henkeäsalpaava tarina. - Kyllikki
En minä usko että se asetta omistaisi kun sai vapautuksen, ns. hullun paperit armeijastakin niin ei kai semmoinen aselupaa saa?
-P
Mitä ihmettä! Et halua tapailla kuristelijaa :D
Mitä väliä jos kuristelee vähän välillä, eihän siinä mitään. Pientä kuristelua :D
Terveisiä Porvoon kuningaskuntaan!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:01"]
En minä usko että se asetta omistaisi kun sai vapautuksen, ns. hullun paperit armeijastakin niin ei kai semmoinen aselupaa saa?
-P
[/quote]
Tollasilla tyyppeillä on uskomaton kyky sekaantua kaikkeen laittomaan, joten eiköhän siltä luvaton ase löydy.
"Pauliina ja Kuristelija" joku tosi häiriintynyt lastenkirja :'D
Selittelemäänkö vielä alat? :(