Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahdutko hääpukuusi viellä?

Vierailija
26.07.2024 |

Meneeko mekko viellä päälle?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan. Olen nykyään norsun kokoinen.

T. Fatima

Vierailija
2/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpukunani oli villapaita. En taida edes omistaa enää. Maistraatissa paukkupakkasilla naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt kaksi kertaa naimisiin, mutta kummallakin kerralla ihan normaaleissa vaatteissa. Mahtuu.

Vierailija
4/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hyvin viimeisimpään, pari ensimmäistä oli käynyt pieneksi.  Joku oli hävinnyt, olisiko joku existä hävittänyt.

Vierailija
5/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hääpukua jäljellä, mutta en varmasti mahtuisi. Häistä on aikaa 37v ja sen jälkeen olen saanut 3 lasta ja monta kiloa.

Vierailija
6/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen viellä? Viellä? 

Vierailija
7/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdun, vaikka välillä en mahtunut. Häistä on aikaa kohta 45 vuotta. Saldona kolme lasta ja seitsemän lastenlasta. 

Vierailija
8/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielläkö sinä täällä vahtaat?  Montako virhettä tämän päivän saldosi?

Vierailija
9/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdun. Häistä aikaa 25 vuotta ja synnyttänyt kaksi lasta. 

Vierailija
10/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Myin mekon pois heti häiden jälkeen.

Vierailija
11/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan omistanut minkäänlaista hääpukua. Leninkejä jotka olleet päälläni toisten häissä ei enää ole jäljellä. Minulla on kyllä kävelylenkeillä nyt suunniteltuna häämekko jonka saan luultavasti aika nopsaa ompelijalta teetettyä kun sen 'runko' on yksi toinen mekko joka nyt menee päälleni ja pystyn arvioimaan että helppo ommeltavaksi. Entisiin asuihin matkaa olisi varmaan noin 7 kg mikä on todella paljon pienelle ihmiselle. Kerran muistan elämäni aikana kierrelleeni katsomassa vähän häämekkoja mutta en muista yhteyttä. Olen nähnyt ihan kummia unia ja niissä mietin että en aio ostaa valkoisia kenkiä... mistä semmoisia edes yhtäkkiä saisi kun mulla ei ihan tavisjalat... (pituus koko 36 mutta leveä jalkapöytä 36.5 joskus 37? eikä tommosia kenkiä missään valmisteta)... mulla olisi uudet vaalea-beiget - voiko sellaiset laitaa häämekon alle? Mitä väliä olis - eihän ne niin paljon edes näy... On se kiva suunnitella kerrankin vaikka ei mitään tietoa mistään sulhasesta... Näkijä kertoi - jotain Taro-kortteja tai jotain, en tiedä... ei ole vanhalla paljon hupia kun keksii juttuja Av-palstalta...

Vierailija
12/13 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdun mainiosti, olin noin 22 kiloa ylipainoinen mennessäni naimisiin, nyt olen normaalipainoinen.

Vierailija
13/13 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahtuisi, ei ole enää tallella