Peskää ne kädet saatana siellä hoplopisssa!!!
Vituttaa kun aikuiset ei pesetä lastensa käsiä tullessa eikä edes lähtiessä. EIKÄ PESE EDES OMIA KÄSIÄÄN. Pesupiste on ihan ensimmäisen tyrkyllä kun sisään mennään.
Vituttaa sekin kun räkäisiä lapsia tuodaan sinne.
Vitun kivaa vetää jossain putkessa oman lapsen perässä kun vastaan tulee joku lapsi jolta räkä valuu siimana metrin perässä.
Kommentit (29)
Miksi ihmeessä pitäisi pestä kädet? Täällä luetun mukaan jotkut aikuiset nuolevat toistensa perseitäkin, joten suorempi tapa siinä on saada tartuntoja kuin lasten leikkipaikoissa.
Hah! Mä tuun ja levitän sinne kolerapöpöjä!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]Miksi ihmeessä pitäisi pestä kädet? Täällä luetun mukaan jotkut aikuiset nuolevat toistensa perseitäkin, joten suorempi tapa siinä on saada tartuntoja kuin lasten leikkipaikoissa.
[/quote]
Pöljä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]
Wtf olen luullut että äidit ovat lempeitä :O
[/quote]Äitimyytti. Äitejä kusipäisempiä ihmisiä ei maan päältä oikeasti löydä.
Missä siinä on pesupiste kun kävelee sisään? (eri hoplop varmaan kuin meillä) Tarkoitatko sitä hyvienkin bakteerien tappajamönjää mitä siinä kassan luona on tarjolla?
Hyvä pointti 3 :) Meillä pestään kädet, niistetään nokat ym ja ei todellakaan nuolla peräreikää mutta kaikki tämä taitaa olla turhaa kun osa elää kuin pellossa paskassa...
AP:n pitäisi pestä ensin oma suunsa !
Pakkoko sinne Hoplopiin on mennä? Ihmeen hyvin meidän lapset ovat lapsuutensa eläneet ilman Hoplopia. Sitä paitsi ihan siitä lähikaupan ostoskärrystä voi lapsillesi ottaa mukaan norot ja muut taudit. Kannattaisi käskeä kakaroiden olla nuolematta kaikkea ja kaikkia.
ap puhuu asiaa. Muutenkin iljettää lapsiperheiden huono hygienia.
Eipä ihme että ollaan vähän väliä pa-kataudissa, kun ei pestä käsiä, ei koteja ja koirat hinkkaavat peffaansa perheiden sohviin ja sänkyihin. Ihanaa!
Ymmärrän ap:n pointin mut samalla en voi olla ihmettelemättä mikä ihmisiä noihin hoploppeihin vetää? Kävin kerran ja ei kiitos, hyi saatana mikä meteli ja siellä oikein näkee kun täit, kihomadonmunat ja norovirukset hyppii ilmassa. Kysyköä muuten joskus huviksenne miten usein pallomeren pallot pestään :X
Miksi pitää mennä niin noloon paikkaan? :D
Mulla on ainakin ihan puhtaat kädet. Pesin ne juuri toissaviikolla kun kävin saunassa, enkä ole tehnyt mitään erityisen likaista. Ei niitä käsiä jatkuvasti tarvitse liottaa, vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:15"]
Missä siinä on pesupiste kun kävelee sisään? (eri hoplop varmaan kuin meillä) Tarkoitatko sitä hyvienkin bakteerien tappajamönjää mitä siinä kassan luona on tarjolla?
[/quote]
se mönjä ei muuten käsittääkseni tehoa noroon. Noroon auttaa vain vesi-saippuapesu.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]Miksi ihmeessä pitäisi pestä kädet? Täällä luetun mukaan jotkut aikuiset nuolevat toistensa perseitäkin, joten suorempi tapa siinä on saada tartuntoja kuin lasten leikkipaikoissa. [/quote] Pöljä.
[/quote]
Osuiko..
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:15"]
Missä siinä on pesupiste kun kävelee sisään? (eri hoplop varmaan kuin meillä) Tarkoitatko sitä hyvienkin bakteerien tappajamönjää mitä siinä kassan luona on tarjolla?
[/quote]
se mönjä ei muuten käsittääkseni tehoa noroon. Noroon auttaa vain vesi-saippuapesu.
[/quote
Tartuntapesien välttäminen.
no joo ei se norovirus mukava perheeseen ole saada
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:33"]
ap puhuu asiaa. Muutenkin iljettää lapsiperheiden huono hygienia.
Eipä ihme että ollaan vähän väliä pa-kataudissa, kun ei pestä käsiä, ei koteja ja koirat hinkkaavat peffaansa perheiden sohviin ja sänkyihin. Ihanaa!
[/quote]
Olen samaa mieltä. Toisaalta nämä kurapellossa mukuloitaan kasvattavat omaavat hyvän immuniteetin ja me hygieniahysteerikot sairastutaan näiden em. paskasta.
Wtf olen luullut että äidit ovat lempeitä :O