Lue keskustelun säännöt.
Haha! Onpas Subwayn työntekijöillä hieno titteli: Sandwich Artist
04.07.2015 |
https://tyopaikat.oikotie.fi/avoimet-tyopaikat/sandwich-artisteja-paakaupunkiseudulle/889675
Voi luoja...
Kommentit (4)
Tilasin duunissa lentoliput käyttämästämme matkatoimistosta ja virkailijan titteli olikin business travel consultant. Heh, nauratti :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mäkin oon varmaan shit cleaning artist!!
No jos tuo saa ihmiset hakemaan paikkaa niin mikä ettei :P ehkä vähän ironiaakin tuossa tittelissä.
Disneylandeissä kaikki on cast membereitä(eli suomennettuna suurinpiirtein tarkoittaa näyttelijöitä tai esittäjiä). Jokaikinen, myös siivoojat. Sandwich artist on vielä suht järkevä nimitys. Onhan Starbucksinkin työntekijät baristoja, vaikkei ne muuta tee kun kokoa erillaisia kahveja.