Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peskää ne kädet saatana siellä hoplopisssa!!!

Vierailija
22.07.2015 |

Vituttaa kun aikuiset ei pesetä lastensa käsiä tullessa eikä edes lähtiessä. EIKÄ PESE EDES OMIA KÄSIÄÄN. Pesupiste on ihan ensimmäisen tyrkyllä kun sisään mennään.
Vituttaa sekin kun räkäisiä lapsia tuodaan sinne.
Vitun kivaa vetää jossain putkessa oman lapsen perässä kun vastaan tulee joku lapsi jolta räkä valuu siimana metrin perässä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin aloitukselle! Kiitos, ap, päivän nauruista :D

Vierailija
22/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös voisitte opettaa lapsenne odottamaan vuoroaan näissäKIN paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-ihmisiksi täällä käytetään aika rumaa kieltä.

Vierailija
24/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]Wtf olen luullut että äidit ovat lempeitä :O
[/quote]qq

Vierailija
26/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:59"]Jee
[/quote]up

Vierailija
28/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Kuka vie lapsiaan tuollaisiin paikkoihin. Monikaan ei välitä, vaikka perheessä just podettu tarttuvaa tautia, kun kerran lapset haluavat leikkipaikkaan mennä. Kaikki aikuisetkaan ei käsiä pese, tämä nähty teattereissa, konserteissa ja ravintoloissa. Monella käsitys hygieniasta on nykyään olematonta. Jos vielä oikeesti nuollaan peräaukkojakin, niin onko mikään ihme, kun tauteja jyllää jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]

Wtf olen luullut että äidit ovat lempeitä :O

[/quote]Äitimyytti. Äitejä kusipäisempiä ihmisiä ei maan päältä oikeasti löydä.
[/quote]

Komppaan tätä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi