Peskää ne kädet saatana siellä hoplopisssa!!!
Vituttaa kun aikuiset ei pesetä lastensa käsiä tullessa eikä edes lähtiessä. EIKÄ PESE EDES OMIA KÄSIÄÄN. Pesupiste on ihan ensimmäisen tyrkyllä kun sisään mennään.
Vituttaa sekin kun räkäisiä lapsia tuodaan sinne.
Vitun kivaa vetää jossain putkessa oman lapsen perässä kun vastaan tulee joku lapsi jolta räkä valuu siimana metrin perässä.
Kommentit (29)
Ja myös voisitte opettaa lapsenne odottamaan vuoroaan näissäKIN paikoissa.
Äiti-ihmisiksi täällä käytetään aika rumaa kieltä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]Wtf olen luullut että äidit ovat lempeitä :O
[/quote]qq
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:59"]Jee
[/quote]up
Hyi. Kuka vie lapsiaan tuollaisiin paikkoihin. Monikaan ei välitä, vaikka perheessä just podettu tarttuvaa tautia, kun kerran lapset haluavat leikkipaikkaan mennä. Kaikki aikuisetkaan ei käsiä pese, tämä nähty teattereissa, konserteissa ja ravintoloissa. Monella käsitys hygieniasta on nykyään olematonta. Jos vielä oikeesti nuollaan peräaukkojakin, niin onko mikään ihme, kun tauteja jyllää jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 18:10"]
Wtf olen luullut että äidit ovat lempeitä :O
[/quote]Äitimyytti. Äitejä kusipäisempiä ihmisiä ei maan päältä oikeasti löydä.
[/quote]
Komppaan tätä!!
Repesin aloitukselle! Kiitos, ap, päivän nauruista :D