Mies teki v*ttumaisen tempun.
Olemme sopineet ettemme tee lapsia vielä ainakaan 5 vuoteen. Kiirettä ei ole, ja minulla on edelleen vahvoja epäilyksiä haluanko edes lasta. mies tietää tämän, on tiennyt suhteemme alusta asti. Hänen vauvakuumeensa on vaan kasvanut tasaiseen tahtiin.
Vaihdoin ehkäisymuotoa ja tässä välissä oli käytettävä kondomia. Mies yritti päästä AINA pukille ilman kondomia, joudin joka kerta suorastaan vaatimaan sitä. Eräällä kerralla sitten luulin että oli laittanut kortsun mutta vielä mitä, ja laukesi sisään. No mitäpä tästä muuta seurasi kuin se että olen raskana.
Koen että mies on tehnyt tämän laskelmoiden koska on aivan onnesta soikeana nyt. Olen lähes varma että suunnitteli tämän, sillä sanoin tuolla kohtalokkaallakin panokerralla että "laitathan kortsun" mies siihen että joo joo ja kun en takaapäin pantaessa oikein n'hnyt mitä touhuaa niin oli sit tosiaan pistellyt menemään ilman mitään ehkäisyä.
Minä en HALUA lasta. En todellakaan. Mies haluaa. Minä en luota enää mieheen, tunnen oloni huijatuksi ja manipuloiduksi. Mies halusi lapsen; hankki sen keinoja kaihtamatta. Olen onneton, haluan erota miehestä.
Miten reagoisit itse vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:00"]
Muuta nyt raskausaikana johonkin toiseen maahan mahdollisimman kauas. Mies ei voi tehdä mitään estääkseen tätä raskausaikana. Onnea miehelle yrittää pitää yhteyttä lapsensa ja voit kuvitella miehen ilmeen, kun joku italialainen gigolo tai belgialainen herrasmies tms alkaa isäksi sen niin kauan toivomalle lapselle.
[/quote]
Nämä erilaiset kostoskenaariot ovat aika sairaita. On kuitenkin kyseessä myös sen lapsen elämä, eiköhän sen lapsen tarpeet ja hyvinvointi pitäisi mennä kaiken edelle - jos siis ap päättäisi pitää lapsen. Aikuiset ihmiset...?
Tosi reilua ap:n mieheltä hehkuttaa ulkopuolisille raskaudesta. Ei ainakaan yhtään helpota ap:n mahdollisuutta pohtia vaikeitakin ratkaisuja.
[/quote]
Mitä vaikeita ratkaisuja? Jos nainenkin voi huijata miehen isäksi, on miehelläkin oikeus saattaa nainen raskaaksi.
[/quote]
Kenelläkään muulla pistän silmään että jos nainen tekee näin se on huijausta ja jos mies ni se vaan saattaa naisen raskaaksi?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:55"]
Erot ja muutat pois. Pidät miehen poissa kokonaan kuvioista raskauden aikana mutta synnytät lapsen. Sitten vaan annat sen lapsen isälleen ja muutat pois etkä pidä yhteyttä todeten samalla miehelle että onnea valitsemallasi tiellä yh isinä
[/quote]
Ei kannata toimia noin. Ap joutuis maksamaan äijälle elarit 18 vuotta lapsesta jota itse inhoaa. Exälläni oli tämä mielessä, siis yh-isyys, siksi mieluummin abortoin kun synnytin lapsen. T: se vastaavassa tilanteessa abortin tehnyt. Ps. päivääkää en ole asiaa katunut.
Voihan sen lapsen antaa adoptoitavaks tai sitten sille isälle.. Antaa sille lapselle mahdollisuuden elämään. Abortin jos tekee niin voi olla että kadut sitä ja mietit sitten loppu elämäsi että millanen ihminen sieltä olis tullut..
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:41"]Voihan sen lapsen antaa adoptoitavaks tai sitten sille isälle.. Antaa sille lapselle mahdollisuuden elämään. Abortin jos tekee niin voi olla että kadut sitä ja mietit sitten loppu elämäsi että millanen ihminen sieltä olis tullut..
[/quote]
Tämähän voi nainen kiertää antamalla lapsen adoptioon. Isä voi sen adoptiosta noutaa ja näin äiti ei joudu maksamaan elareita
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 14:46"]
Tää on provo, turha sönköttää asiaa ap mielessä.
[/quote]
Usko tai älä, ap ei olisi ensimmäinen jolle käy näin. Totuus on tarua ihmeellisempää. Itse olin valitettavasti paikassa josta en päässyt ajoissa apteekkiin moisen tapahtuman jälkeen jälkiehkäisyä hakemaan joten vahinko ehti tapahtua. Kyllä sapetti.
Sano sille ukolle, mistä alkaen hän voikin jäädä koti-isäksi eli heti kun olet synnytyksestä toipunut, menet töihin ja mies hoitaakin vauvan - tai vauvat, niitähän tulee yksi toisensa jälkeen. Voi ei teidän touhua! Mutta oikeasti, laita mies jo nyt lapsen hoitopuuhiin! Aina, kun olette vauvojen lähellä, kerro että miehesi niin tykkää hoitaa vauvoja "eikös vain joma".
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:45"]
Antaa adoptoitavaks niin ei tarvii maksaa elatusmaksui.
[/quote]
Tulisipa miehillekin sama oikeus, antaa lapsen huoltajuus vain pois, omasta itsekkäästä halustaan.
Jäisi elarien maksut miehiltäkin väliin. Tasa-arvoistako? Not.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 12:54"]
Sano miehelle että ei oo lapsen oikee isä
[/quote]
Tämä.
jättäisin lapsen miehelle ja eroaisin,täysihuoltajuus pitäkööt sit huolen
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:00"]
Muuta nyt raskausaikana johonkin toiseen maahan mahdollisimman kauas. Mies ei voi tehdä mitään estääkseen tätä raskausaikana. Onnea miehelle yrittää pitää yhteyttä lapsensa ja voit kuvitella miehen ilmeen, kun joku italialainen gigolo tai belgialainen herrasmies tms alkaa isäksi sen niin kauan toivomalle lapselle.
[/quote]
Nämä erilaiset kostoskenaariot ovat aika sairaita. On kuitenkin kyseessä myös sen lapsen elämä, eiköhän sen lapsen tarpeet ja hyvinvointi pitäisi mennä kaiken edelle - jos siis ap päättäisi pitää lapsen. Aikuiset ihmiset...?
Tosi reilua ap:n mieheltä hehkuttaa ulkopuolisille raskaudesta. Ei ainakaan yhtään helpota ap:n mahdollisuutta pohtia vaikeitakin ratkaisuja.
[/quote]
Mitä vaikeita ratkaisuja? Jos nainenkin voi huijata miehen isäksi, on miehelläkin oikeus saattaa nainen raskaaksi.
[/quote]
Ei jonkun tuntemattoman naisen tahallaan raskaaksi tuleminen kyllä anna ap:n miehelle mitään oikeuksia huijaamiseen. Huijaaminen on aina tuomittavaan teki sen kuka tahansa. Jokainen järjellä varustettu ihminen ymmärtää tämän. Eikä edes provoillakseen julista että koska naiset saa huijata niin silloin miehetkin saa.
Tolla logiikalla sais tehdä ihan mitä tahansa. Saa ryöstää mummelin kadulla, koska kyllähän jotkut sellaistakin tekee, mullakin on siis oikeus. Voi tehdä pankkiryöstön, mulla on oikeus kun muutkin niitä tekee. Voin tulla ja vallata sun talon, kun onhan sitä nyt taloja valtailtu yhtenään. Ei jonkun muun tekemä huijaus tai muu rikos anna toiselle mitään oikeuksia tehdä samaa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:01"]
jättäisin lapsen miehelle ja eroaisin,täysihuoltajuus pitäkööt sit huolen
[/quote]
Ja maksaisit elarit = D
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:45"]
Antaa adoptoitavaks niin ei tarvii maksaa elatusmaksui.
[/quote]
Tulisipa miehillekin sama oikeus, antaa lapsen huoltajuus vain pois, omasta itsekkäästä halustaan.
Jäisi elarien maksut miehiltäkin väliin. Tasa-arvoistako? Not.
[/quote
Eihän se reilua ole miehiä kohtaan, mutta sitä lasta kohtaa olisi jos vaihtoehdot olisi tehdä abortti ettei joudu maksamaan elatusmaksuja tai sitten antaa adoptioon
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:45"] Antaa adoptoitavaks niin ei tarvii maksaa elatusmaksui. [/quote] Tulisipa miehillekin sama oikeus, antaa lapsen huoltajuus vain pois, omasta itsekkäästä halustaan. Jäisi elarien maksut miehiltäkin väliin. Tasa-arvoistako? Not. [/quote Eihän se reilua ole miehiä kohtaan, mutta sitä lasta kohtaa olisi jos vaihtoehdot olisi tehdä abortti ettei joudu maksamaan elatusmaksuja tai sitten antaa adoptioon
[/quote]
Niin, sama oikeus miehillekin kiitos, ei kiinnosta/luopuu isyydestä/ei elareita.
Kerrankin joku mieskin tekee temput naiselle eikä aina toisinpäin. Hyvä hyvä!
Siis oikeestiko joku ei erota onko karkki kuoressa vai ilman? Kyllä mä oisin heti huomannut.
Kenellä on niin tunnoton värkki, ettei muka huomaa pannaanko paljaalla vai kumi päällä? Itse kyllä tunnen ja huomaan. Ihmetyttää vaan.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 11:51"]Etkö erota jos sua pannaan paljaalla tai kumin kanssa. Outoa.
Itse huomaan eron.
[/quote]
Ainakin jos lastit valuu pitkin reisiä pitäisi tunnottoman väljävittuisenkin ymmärtää ettei kumia ollut.
[/quote]
No mulla ei ainakaan valu, saattaa mennä viikkokin että alkaa valumaan
[/quote]
Vahinkoalapeukku. Mahtava kommentti!