Pitääkö miehenkin perua konsertti kuumeen takia?
Saimme vanhemmiltani lahjaksi konserttiliput. Minä olen kuumeessa. Mies haluaa konserttiin vaikka minä en pääse. Minä olisin halunnut mennä yhdessä eikä yksittäin. Liput voisi myydä. Mies aikoo nyt miettiä, onko hän siihen valmis. Miten te tekisitte meidän tilanteessamme?
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:13"]Olemme 43 ja 42. [/quote] Ei juma.
[/quote]
Ja iskä ja äiskä osti lapsikullille liput Ja nyt riidellään, kuka niitä saa käyttää, vai saako kukaan. Voiko olla todellista.
[/quote]
Tää ketju on piristänyt mun päivää, kun muuten on mennyt remontontin merkeissä. Jostain luin, että ihminen on 44-vuotiaana onnettomimmillaan. Näin vaikuttaa olevankin, mikäli ap ja miehensä ovat sen ikäisiä mitä on kirjoitettu.
Löysinpäs vielä linkin tueksi tästä "onnettomat 44-vuotiaat" -aiheesta http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288339742609.html
Ap, vielä tämä elämä kääntyy hyväksikin, vaikka nyt tuntuisikin kurjalta :)
Isäni sanoi että tehkää jotakin Yhdessä. Mies oli fine sen kanssa että myydään liput ja laitetaan raha matkakassaan. Nyt on kaikilla hyvä mieli. :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:09"]Meneehän sitä rahaa sinne matkustamiseen ja muutenkin.
[/quote]
Jotenkin toivoisi, että kaksi keski-ikäistä olisi en verran varoissaan, että pystyisivät yhden reissun kotimaassa kustantamaan. Tietysti jos reissuun lähteminenkin on näin hankalaa, niin ehkä kannattaa antaa olla.
[/quote] Keski-ikäistä?
[/quote]
42 on tukevasti keski-iässä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:43"]Isäni sanoi että tehkää jotakin Yhdessä. Mies oli fine sen kanssa että myydään liput ja laitetaan raha matkakassaan. Nyt on kaikilla hyvä mieli. :)
[/quote]
Ihan varmasti miehelläkin, joo.
Tietääkö miehesi tästä ketjusta. Toivottavasti lukee tämän ja tajuaa juosta ja lujaa! Ja mä kun luulin, että mun anoppi on hankala :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:43"]Isäni sanoi että tehkää jotakin Yhdessä. Mies oli fine sen kanssa että myydään liput ja laitetaan raha matkakassaan. Nyt on kaikilla hyvä mieli. :)
[/quote]
Tällä kertaa AV-draamassa hahmoina 73-vuotias isipappa, 43-vuotias hemmoteltu tytär ja tyttären etäsuhteessa asuva mies. Ensi kerralla toisenlaiset kujeet!
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:13"]
Mies ostaa lipun itselleen ja meidän liput myydään. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ap
[/quote]
No mutta sinähän halusit että mies jää sinua hoitamaan ja peruu omankin menonsa, jotta te saisitte olla pitkästä aikaa yhdessä. Eikö se nyt enää niin tärkeää olekaan?
Kumpaa sinä alunprinkään vastustit, sitä että mies menee keikalle ilman sinua vaiko sitä, että hän menisi keikalle lipulla, jonka sinun vanhemmiltasi sai?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:13"]
Mies ostaa lipun itselleen ja meidän liput myydään. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ap
[/quote]
No mutta sinähän halusit että mies jää sinua hoitamaan ja peruu omankin menonsa, jotta te saisitte olla pitkästä aikaa yhdessä. Eikö se nyt enää niin tärkeää olekaan?
Kumpaa sinä alunprinkään vastustit, sitä että mies menee keikalle ilman sinua vaiko sitä, että hän menisi keikalle lipulla, jonka sinun vanhemmiltasi sai?
[/quote]
Sekä että.
Minä en mieheni lippuja maksele jos olen itse kipeä. Eikä niitä rahoja oteta yhteisistä rahoista. Mies maksakoon omansa jos kerran valitsee konsertin. Yhteisillä rahoilla tehdään yhteisiä juttuja. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:43"]
Isäni sanoi että tehkää jotakin Yhdessä. Mies oli fine sen kanssa että myydään liput ja laitetaan raha matkakassaan. Nyt on kaikilla hyvä mieli. :)
[/quote]Aloituksessa sanoit, että mies haluaa mennä keikalle yksin. Nyt onkin muka fine, että liput myydään.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"]
Minä en mieheni lippuja maksele jos olen itse kipeä. Eikä niitä rahoja oteta yhteisistä rahoista. Mies maksakoon omansa jos kerran valitsee konsertin. Yhteisillä rahoilla tehdään yhteisiä juttuja. Ap
[/quote]Eikös ne liput ollut lahja sinun vanhemmiltasi, ethän sinä niitä ole maksanut.
Ap, oisko seuraavan ketjun aiheena: Pitääkö miehenkin perua Ruotsin-risteily allergisen nuhani vuoksi?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:43"]
[/quote]Aloituksessa sanoit, että mies haluaa mennä keikalle yksin. Nyt onkin muka fine, että liput myydään.
[/quote]
Halusi yksin kun minä sairastuin. Hän ostaa oman lipun ja saamme yhteiseen matkakassaan rahaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"]
[/quote]Eikös ne liput ollut lahja sinun vanhemmiltasi, ethän sinä niitä ole maksanut.
[/quote]
Kyllä mutta ne olivat lahja meille molemmille ja minun vanhemmiltani. En ottaisi hänen vanhempiensa antamaa lahjaa vain omaan käyttööni vaan ostaisin oman lipun, jos mies ei pääsisi.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:43"]
[/quote]
Halusi yksin kun minä sairastuin. Hän ostaa oman lipun ja saamme yhteiseen matkakassaan rahaa.
[/quote]
Pihiys kun yhdistyy ahneeseen...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä.tässä maailmassa on oma puolensa pidettävä. Ei harmita sitten jos tulee ero. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 19:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä.tässä maailmassa on oma puolensa pidettävä. Ei harmita sitten jos tulee ero. Ap
[/quote] Miksi mies ei voi maksaa sitä lipun hintaa sinne matkakassaan suoraan? En ymmärrä miksi pitää myydä ja ostaa uusi. Kukaan ei muutenkaan lipuista täyttä hintaa maksa.
Kerro ap, mitä sun mies sanoi tästä sun suunnitelmasta lippujen suhteen? Ja saikonostettua oman lipun, mun et antanut miehen käyttää lahjalippuaan?