Pitääkö miehenkin perua konsertti kuumeen takia?
Saimme vanhemmiltani lahjaksi konserttiliput. Minä olen kuumeessa. Mies haluaa konserttiin vaikka minä en pääse. Minä olisin halunnut mennä yhdessä eikä yksittäin. Liput voisi myydä. Mies aikoo nyt miettiä, onko hän siihen valmis. Miten te tekisitte meidän tilanteessamme?
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:19"]Mies ostaa oman lippunsa itseltään ja ap voi myydä omansa kenelle huvittaa niin sitten on liput myyty ja mies ostanut oman lipun ja kaikilla hyvä mieli :D
[/quote]
Paitsi aapeella kun on kuume ja ottaa päästä.
Jos oikeesti olette keski-ikäisiä, niin kuinka teillä yleensä asioiden sopimiset menee?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:13"]Mies ostaa lipun itselleen ja meidän liput myydään. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ap
[/quote]
Umm, saako enää lippuja ylipäänsä? Ja yhtä hyvälle paikalle?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:13"]
Mies ostaa lipun itselleen ja meidän liput myydään. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ap
[/quote]
Mitä mä nyt en tajua tässä...?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:13"]Mies ostaa lipun itselleen ja meidän liput myydään. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ap [/quote] Umm, saako enää lippuja ylipäänsä? Ja yhtä hyvälle paikalle?
[/quote]
Ehkä se onkin ap'n idea. "Oisit kyllä saanut lähteä, tosi harmi että liput oli loppuunmyyty." Joku juju tässä täytyy olla tai sitten ap'lla on kuume nousussa ja höpäjää sen takia sekavia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:13"]
Mies ostaa lipun itselleen ja meidän liput myydään. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ap
[/quote]
[/quote]
Älä välitä, ei me muutkaan. Koska tossa lauseessa ei ole mitään järkeä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:13"]
[/quote]
[/quote]
Ap:n ajatus on ilmeisesti se, että liput ovat vähän enemmän hänen kuin miehen, joten miehen pitää siksi ostaa lippunsa joko ap:lta tai joltain muulta.
En yllättyisi, vaikka mies olisi jo ostanut toiset liput itselleen ja naapurin Pirkolle, kun näin helppoa on "lahjalippujen" käyttö.
Siis miksi miehen pitää ostaa uusi lippu, kun sellainen on jo olemassa? Teidän tarvitsee myydä pois vain sinun lippusi, joka muuten menisi hukkaan. Tadaa!
Joku arvaili tuolla, että ap olisi nuori. Itse ajattelin taas, että vain keski-ikäinen nainen on noin hankala. T. N30
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 13:55"]Ei voi istua sillä se on festari ja siellä myös sataa ja on kylmä. Ap
[/quote]
Et oo vissiin ikinä ollut festareilla.
Et tosiaan estä miestä menemästä. AC/DC vissiin kyseessä niin laihat on mahdollisuudet sitä enää ainakaan Suomessa nähdä
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 17:32"]Joku arvaili tuolla, että ap olisi nuori. Itse ajattelin taas, että vain keski-ikäinen nainen on noin hankala. T. N30
[/quote]
Päälle nelikymppinen tuttuni "Jos minä en pääse, ei muutkaan mene" on tällä hetkellä ulkomailla. Muuten hän voisi olla ketjun aloittaja. Tosin hänellä piirteet ovat pysyneet samoina jo nuorempanakin. Nyt me muut emme enää viitsi hänen pikkuhassutteluidensa vuoksi suunnitelmia muuttaa.
-64-
No ite aloin 12 vuotiaan kuuntelemaan.
Minä en halua tuhlata yhteisiä rahoja koska en pääse itse mukaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:52"]Minulla on keuhkokuume. Tämä flunssa ja kuume jatkui ja jatkui ja tänään sain diagnoosin. Olen todella kipeä ja vuodelevossa. Hyvä että mies pääsi keikalle. Ap.
[/quote]
Ai nyt se hyvä. Et tunne itseäsi taloudellisesti hyväksikäytetyksi tai et ole pettynyt mieheesi kun ei jäänyt hoivaamaan?
Isoksi yhdessä yössä!
[/quote]
Olen ollut niin kipeä että yksin jääminen on riski. Olivat ottamassa mua sairaalaan. Ja edelleen haluaisin tehdä jotakin Yhdessä. Nyt se toteutuu. Tämä oli kompromissi. Mies ei koe tilannetta huonoksi. Ap
Miehesi on kyllä pahasti tossun alla.. sääliksi käy.
Mikä on tossun alle jäämistä? Hän on konsertissa parhaillaan. Säästämme yhteistä matkaa varten. Ap.
Mies ostaa oman lippunsa itseltään ja ap voi myydä omansa kenelle huvittaa niin sitten on liput myyty ja mies ostanut oman lipun ja kaikilla hyvä mieli :D