Voin kuvitella mitä turistit jotka menevät Kampin K-supermarketiin ajattelevat suomalaisista
Syömme vain karkkia, donitseja, limsaa ja olutta.
Kommentit (51)
Ei ne mieti suomalaisista mitään, miettivät vain, että onpa kivasti just heitä ja heidän tarpeitaan ajateltu. Mitä muuta ihminen matkalla tarttee kuin karkkia, sipsiä, limua ja ristikkolehden?
Oon ollut siellä turistina eikä mulla siinä ollut aikaa muiden ostoksia katsella
Jos tunnet asiasta suurta tuskaa, niin ala itse Kampin K-supermarketin kauppiaaksi ja tee valikoimasta täysin toisenlainen. Ai niin, ei ole rahaa. Et siis voi muuta kuin vali-vali-vali-vali-vali. Voi kurja!
Kampin supermarkethan on yksi monipuolisimmista kaupoista. Panostanut lounaisiin yms.
Eilen katsoin ihmisten ostoksia prisman kassajonossa. Olutta, cokista, makkaraa jne. Sitten ihmetellään kun kansa lihoo ja ovat sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsoin ihmisten ostoksia prisman kassajonossa. Olutta, cokista, makkaraa jne. Sitten ihmetellään kun kansa lihoo ja ovat sairaita.
Helpottaa elämääsi kummasti kun lopetat toisten kyyläämiseen.
Suurin osa suomalaisista on lihavia irvotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kyylätä kun edellisen ostokset näkee selvästi. Valitettavasti sairas ja lihava kansa on suomalaiset.
Täällähän on oikein hyvin kasviksia tarjolla verrattuna moneen ulkomaahan.
Miksi Ap haluaa, että herkkuhyllyt jätetään rauhaan, haluaako hän omia ne?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mieti suomalaisista mitään, miettivät vain, että onpa kivasti just heitä ja heidän tarpeitaan ajateltu. Mitä muuta ihminen matkalla tarttee kuin karkkia, sipsiä, limua ja ristikkolehden?
Tuskin mummot ovat suuri turistiryhmä Suomessa. (Ristikkolehti)
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on oikein hyvin kasviksia tarjolla verrattuna moneen ulkomaahan.
Miksi Ap haluaa, että herkkuhyllyt jätetään rauhaan, haluaako hän omia ne?
Listaa ne maat joissa kasvisten tarjonta on merkittävästi huonompi kuin Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko myös mihin saan kohdistaa katseeni? Maahan?
Vierailija kirjoitti:
Juhannus tulossa. Jotkut osaa jopa varautua kun toiset tuskailee aina aattoisin kun kaupat on tukossa
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut siellä turistina eikä mulla siinä ollut aikaa muiden ostoksia katsella
Nyt kuule puhutaan tietystä kaupasta ja sen Suomen pisimmästä karkki- ja limsahyllyistä.
Eilen ostin lohta, salaattia, vesimelonia, omenoita, mansikoita ja vadelmia. On siinä ihmettelemistä.
Olin juuri New Yorkissa. Siellä Times Square tuntumassa oli kauppa, jossa ei paljon yhtään asiakkaita ikinä.
Huvittavaa oli että mm. suklaa ja monet muut tavarat olivst lukkojen takana.
Only in USA I hope? No resursseja riittää että henkilökunta avaa niitä kutsusta. Hilpeää!
Eikö turistit itsekin osta juuri kyseisiä tuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne meistä nyt ajattelee? Mitä?!
He ihmettelevät missä suomalaiset ovat kun ei näy kuin n e e k e r e i t ä ja ä h l ä m e j ä.
Minusta Suomessa on aika hyvä valikoima annossalaatteja ja -leipiä yms matkaevääksi.
Mitä ne meistä nyt ajattelee? Mitä?!