Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?

Vierailija
27.02.2022 |

Mitä on tapahtunut miehille?

Kommentit (584)

Vierailija
381/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle voi Allu tulla yllätyksenä, mutta myös pulleat naiset ovat usein pitkälle kouluttautuneita. Just sayin'. 

No tuntuu että naiset on nykyään. Minä en ole. kävin emu koulun nuorempana oppimisvaikeuksien takia ja normi amiksen. Olen ihan amis mutta saanut hyvän työpaikan hyvällä palkalla teen yövuoroa ja siinä on hyvät lisät! Olen tyytyväinen.

Vierailija
382/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle voi Allu tulla yllätyksenä, mutta myös pulleat naiset ovat usein pitkälle kouluttautuneita. Just sayin'. 

No tuntuu että naiset on nykyään. Minä en ole. kävin emu koulun nuorempana oppimisvaikeuksien takia ja normi amiksen. Olen ihan amis mutta saanut hyvän työpaikan hyvällä palkalla teen yövuoroa ja siinä on hyvät lisät! Olen tyytyväinen.

Olen ollut nuorempana aika naisten mies.. naiset ovat kuitenkin jotenkin kiinnostuneet minusta ja halunneet seksiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kaipaan naisen läheisyyttä ja jopa seksiä ajoittain, ei ketää kiinnostu.. ja alkaa olee toivo menny.

Vierailija
384/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olen jotenki rupsahtanut.. tukka ohentunut ja on tullut isompi maha.

Vierailija
385/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nyt alkaa naisten takia laihduttamaan koska se on tosi iso homma. Jos en kelpaa tälläsenä niin antaa olla.

Vierailija
386/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan hiljeni taas. naiset miksi ette halua treffeille ja tutustua,, voisitte ees antaa mahdollisuutta. Iha normi mies olen ja mulla menee hyvin.. en mikää alkkis elämäntapatyötön.

Vierailija
387/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan enää päässyt treffeille koska naiset on muuttunut ja ei etsi enää mitään.. En ymmärrä itse kaipaan naista ja suhdetta.

Vierailija
388/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä edes pysty saamaa nykyää seksiä mistään.. mikä hitto tässä on.. kun monet muka sanoo että tinderistä saa seksiseuraa, emmä saa ees osumia ja naiset ei ota yhteyttä. Emmä enää tajua naisia.

Vierailija
389/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tunkkinne,, en ole ainut joka ei tuu kelpaamaa ikinä naisille. Pakko jotenki miettiä elämässä muita juttuja ihan väkisin keskityttävä muihin juttuihin ja unohtaa kaikki.

Vierailija
390/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen löytäminen on maailman vaikein asia.. monet on niin nirsoja ja vaikeita.

Vierailija
391/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa tuntuu olevan sen takia, että 30-40v naiset alkaa olemaan niinsanotusti "loppuunpiestyjä" henkisesti aiempien miesten toimesta, nykyään popsivat pillereitä, ovat työkyvyttömiä ja kärsivät paniikkihäiriöistä. Tällaisia naisia on tullut useampia peräjälkeen kohdalleni, joten en usko sattumaan vaan tämä on jonkinlainen ilmiö.

Vierailija
392/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei haittaisi jos nainen olisi työtön.. masentunut... kunhan tulee toimee ja tykkään.. mutta miksei tälläine mies vain kelpaa. miksi naisen pitää kelvata?

Vierailija
393/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua ei haittaisi jos nainen olisi työtön.. masentunut... kunhan tulee toimee ja tykkään.. mutta miksei tälläine mies vain kelpaa. miksi naisen pitää kelvata?

Oletko kokenut työttömän ja masentuneen naisen? Jos olisit, tietäisit että elämä tulee olemaan todella vaikeaa. Myös paniikkihäiriö rajoittaa elämää älyttömästi.

Vierailija
394/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olen yrittäny kaikenlaisia naisia tulos 0.. ei enää ees kannata yrittää kun ei ole kiinnostava naisille millään tapaa.

Vierailija
395/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokenut työttömän ja masentuneen naisen? Jos olisit, tietäisit että elämä tulee olemaan todella vaikeaa. Myös paniikkihäiriö rajoittaa elämää älyttömästi.

Minä olen masentunut ja on mielenterveysongelmia mutta en heillekkään kelpaa.. vaikka itse samanlainen.. suurin osa naisista koulutettuja nirppanokkia.. eihän heille kelpaa tälläinen

Vierailija
396/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen masentunut ja on mielenterveysongelmia mutta en heillekkään kelpaa.. vaikka itse samanlainen.. suurin osa naisista koulutettuja nirppanokkia.. eihän heille kelpaa tälläinen

Kelpaa vain mies joka on fiksu ja älykäs osaa keskustella.. joo en ole semmoinen mies.. pitää pysyä tuommosista naisista eroissa, mutta niitä tuntuu olevan todella paljon. Missä ne mun tyyliset naiset on

Vierailija
397/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki normaalit amisnaiset on jotka ovat tavallisia ja heittää vähä ronskimpaa läppää ja eivät ole niin fiksuja.

Vierailija
398/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon mielenkiintoisempaa tekemistä kuin parisuhteet.

m35

Vierailija
399/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarvii miehestä nykyisin lähinnä Pi ll un nuolijaa. Ja siihen käy paremmin nainenkin jos niistä tykkää. Miehet jääneet jälkeen nykykehityksessä näin muilta osin.

Vierailija
400/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet, että siitä tulisi unelmaliitto kun kaksi masentunutta menee yhteen? Nyt valoja päälle vähän siinä naisenpuutteessa.