Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?

Vierailija
27.02.2022 |

Mitä on tapahtunut miehille?

Kommentit (584)

Vierailija
421/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nyt alkaa naisten takia laihduttamaan koska se on tosi iso homma. Jos en kelpaa tälläsenä niin antaa olla.

Se on muuten jännä, että naisen olisi kelvattava kilojensa kanssa, mutta annas olla, miehellä ei saisi olla yhtään mahakumpua tai ylipainoa.

Vierailija
422/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehille ole tapahtunut mitään mutta Nokia ja muut kumppareiden valmistajat on siirtäneet markkinoinnin naisiin ja ne mallit ei välttämättä sovi miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua nyt alkaa naisten takia laihduttamaan koska se on tosi iso homma. Jos en kelpaa tälläsenä niin antaa olla.

Se on muuten jännä, että naisen olisi kelvattava kilojensa kanssa, mutta annas olla, miehellä ei saisi olla yhtään mahakumpua tai ylipainoa.

Jep sitte kehotetaan menemää salille kun ei kelpaa jos on mahaa ja ylipainoa

Vierailija
424/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppakeskuksessa oli mun tyylisiä tavis pullukoita mutta eivät katsoneet edes päälle. Että ei niitä oikein kiinnosta nykyää mikään. Sitä olen monesti ihmetelly. Itse kyllä katson naisia koska monet on nättejä ja kiinnostavan näkösiä.

No herranjumala mene juttelemaan naisille vai odotatko että naiset tekevät aloitteen!

Katsos,kun täytyy itse tehdä jotain asian eteen,jos yksinäisyys ahdistaa!!!!

Mä en ainakaan halua että asioidessani kauppakeskuksessa joku Allun kaltainen mies tulee juttelemaan kanssani, kiitos vain. En liiku julkisilla paikoilla etsimässä seuraa, kaikkein vähiten sekopäistä. 

T. Nätti pullukka

No en mäkää halua tommoselle jutella joka tuomitsee heti miehen täysin huonoksi. Ei oo mun arvoinen nainen sori vaan. Pysyä kaukana tommosesta. No mä katselen naisia onko se väärin.. Pitää olla ihmisten ilmoilla että voi löytää kumppanin. Mä en ole sekopää

Olet pahimman luokan sekopää. Aidon sekopään tunnistaa mm. siitä, etteivät itse tajua miten realiteeteista irtautuneita ovat. Mikään näissä viesteissäsi ja jutuissasi ei viittaa siihen, että ajattelisit tai käyttäytyisit tasapainoisen ihmisen tavalla.

En todellakaan ole ja terapeuttikin on sanonut ja olen hänellä jo monta kertaa käynyt!!

Kyllä varmasti ruikutan ja jankkaan samaa levyä mutta en missää nimessä ole sekopää. En juo alkoholia ja osaan nykyää käyttäytyä paremmin ja olen suht rauhallinen ujo mies.

joo, toisesta ketjustasi pari päivää sitten: "Joo vois mennä kourimaa naisia väkisin heti.. emmä jaksa enää."

Vierailija
425/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia heteronaisia joita ei miehet kiinnosta. Miehen löytämisessä on kauhea vaiva (täytyy mahdollisesti käydä useampikin suhde läpi ennen kuin löytyy joku ok), riskit on suuret jos osuu huono mies kohdalle ja tyypillisesti nainen vain häviää suhteessa: rahaa ja aika palaa, parisuhteessa vapaus aina vähenee, kotityöt ym. kaatuu naisen niskaan jne. Mies joka alkuun vaikutti oikein hyvältä voi parin vuoden päästä olla täysin toinen henkilö. Ja mitä siitä keskivertosuhteesta edes saa? Ei mitään, pitäisi löytää lähes täydellinen mies jotta hommassa olisi mitään järkeä. Jos lapsia on kuvoissa, niin et voi kun hävitä: biologisesti ja sosiaalisesti lapsi on vain sinun, mutta koska mies on "isä", niin olet jumissa seuraavat parikymmentä vuotta jos tulee ero. Tiedän naisia jotka esim. joutuvat asumaan inhoamassaan kaupungissa ja jopa maassa ihan vain exänsä takia. Siinä kohtaa voi sanoa heippa uralleen, unelmilleen ja ihmissuhteilleen, eikä lapsellakaan mene hyvin. 

Vierailija
426/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa olevilla heteromiehillä on täsmälleen yhtä monta kumppania kuin parisuhteessa olevilla heteronaisilla kun hetken asiaa mietit, joten ongelmaa ei ole tai se on molemmilla sukupuolilla (ja niitä on kaksi vaikka idiootit pää punaisena muuta väittäisivät...).

Yksi mies harrastaa seksiä kymmenen eri naisen kanssa. Nuo naiset vain tuon miehen kanssa.

Kyllä, kaikilla oli yksi kumppani.

Eiku miten tää nyt menikään?

et ymmärrä lukemaasi, okei. se selvisi  😊

Vierailija
427/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siitä juuri kenkä puristaakin, kun miehille ja heidän asenteilleen ei ole vuosikausien (etenkin) sosiaalisella kentällä jyllänneiden muutosten myötä tapahtunut tarpeeksi.

Homman nimi on siis se, ettei nykyaikainen nainen enää tarvitse miestä todellakaan siinä määrin, kuin vielä muutama vuosikymmen sitten.

Nainen tienaa yhä useammin oman elantonsa, huolehtii omista asioistaan yhteiskunnan jäsenenä, on tietoinen oikeuksistaan eikä suostu enää entisenlaisiin, hänen elämänlaatuunsa haitallisesti vaikuttaviin käytäntöihin.

Miehelle taas kelpaa varmasti edelleen sellainen nainen, joka huolehtii lapsista, kodista, "naisten töistä", mahdollistaen tällä palkatta tekemällään työllä miehen keskittymisen omalla työurallaan etenemiseen ja omaisuuden kartuttamiseen.

En tunne riittävästi tilastodataa tästä aiheesta (onkohan sitä edes), mutta voisin veikata, että yhtä useampi nainen tänä päivänä edellyttää entistä tasa-arvoisempaa parisuhdetta, ja osa miehistä ei yksinkertaisesti ole valmis tähän muuttuneeseen asetelmaan (heikentynyt asema). Tämä johtaa tietysti siihen etteivät he saa yhtä helposti sellaista parisuhdetta kuin toivoisivat ,ja naiset etsivät puolestaan sellaisen miehen, jonka kanssa tavoittelemansa arvot parisuhteessa toteutuvat.

En tarkoita moittia ketään, en miehiä, enkä naisia. Nämä ovat vain omia havaintojani.

Vierailija
428/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta itse koen jo olevani liian vanha parisuhteeseen ja olenkin jo osittain luovuttanut naisten suhteen. Olen hyväksynyt yksinäisen loppuelämäni

M25

Asiat ei tule muuttumaan tulevaisuudessakaan, hanki joku kiva harrastus jota sitten harrastaa hautaan asti. Pitää mielen virkeänä ja auttaa hyväksymään todellisuuden.

Väärä asenne,. ihan hyvin voi löytää kumppanin

Vierailija
429/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppakeskuksessa oli mun tyylisiä tavis pullukoita mutta eivät katsoneet edes päälle. Että ei niitä oikein kiinnosta nykyää mikään. Sitä olen monesti ihmetelly. Itse kyllä katson naisia koska monet on nättejä ja kiinnostavan näkösiä.

No herranjumala mene juttelemaan naisille vai odotatko että naiset tekevät aloitteen!

Mä en ainakaan halua että asioidessani kauppakeskuksessa joku Allun kaltainen mies tulee juttelemaan kanssani, kiitos vain. En liiku julkisilla paikoilla etsimässä seuraa, kaikkein vähiten sekopäistä. 

T. Nätti pullukka

No en mäkää halua tommoselle jutella joka tuomitsee heti miehen täysin huonoksi. Ei oo mun arvoinen nainen sori vaan. Pysyä kaukana tommosesta. No mä katselen naisia onko se väärin.. Pitää olla ihmisten ilmoilla että voi löytää kumppanin. Mä en ole sekopää

Olet pahimman luokan sekopää. Aidon sekopään tunnistaa mm. siitä, etteivät itse tajua miten realiteeteista irtautuneita ovat. Mikään näissä viesteissäsi ja jutuissasi ei viittaa siihen, että ajattelisit tai käyttäytyisit tasapainoisen ihmisen tavalla.

En todellakaan ole ja terapeuttikin on sanonut ja olen hänellä jo monta kertaa käynyt!!

Kyllä varmasti ruikutan ja jankkaan samaa levyä mutta en missää nimessä ole sekopää. En juo alkoholia ja osaan nykyää käyttäytyä paremmin ja olen suht rauhallinen ujo mies.

joo, toisesta ketjustasi pari päivää sitten: "Joo vois mennä kourimaa naisia väkisin heti.. emmä jaksa enää."

No en sitä silti tekisi.. mutta kyllä tekisi mieli koskea naista

Vierailija
430/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun useimmat ihmiset ovat heteroita, niin luulisi pariutumisen olevan yhtä helppoa tai vaikeaa sukupuolesta riippumatta. Kun useimmissa parisuhteissa on yksi nainen ja yksi mies. 

Yleisesti pariutumisessa varmasti näkyy, ettei ihmisillä ole enää pakko olla parisuhteessa. Voin elää monipuolista elämää ja olla tyytyväinen ilman kumppania. Taloudellisesti pärjään yksinkin.

Vierailija
431/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäki pärjään taloudellisesti yksin.. mutta silti kaipaan naisen kosketuksia ja kaikenlaista.. vaikka olen mies monta vuotta jo sinkkuna ollut.. ei oo kavereita ei ketään.. niin se on vaikeeta.. en ole top 20 mies.. elämä ollut vaikeeta ennen ja olen paljo asioita pilannut.. mutta ottanut niskasta itseäni kiinni ja halu mennä eteenpäin. Nyt olen vähentänyt alkoholin käyttöä ja käyn töissä ja pärjään hyvin.. mut ei vain naista löydy.

Vierailija
432/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa mulla ei ole ja kovin isoa palkkaa mutta tämä riittää ja pärjään, on autoki.. en tarvitse itselleni bimboa vaan tavallinen nainen.. mutta ilmeisesti luonteessani on jotain vikaa etten kelpaa tai en ole vielä löytänyt sitä sopivaa.

Vierailija
433/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella mun ikäsellä on jo kumppanit ja ovat menneet eteenpäin.. minä en ennen.. mutta nyt pieni ikäkriisi on ja ei tunnu vaa löytyvän.

Vierailija
434/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan hiljeni...

Vierailija
435/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nätti pullukka

Psykoosit tulille!

Vierailija
436/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun useimmat ihmiset ovat heteroita, niin luulisi pariutumisen olevan yhtä helppoa tai vaikeaa sukupuolesta riippumatta. Kun useimmissa parisuhteissa on yksi nainen ja yksi mies. 

Yleisesti pariutumisessa varmasti näkyy, ettei ihmisillä ole enää pakko olla parisuhteessa. Voin elää monipuolista elämää ja olla tyytyväinen ilman kumppania. Taloudellisesti pärjään yksinkin.

Ja nostetaan kytkintä pienenkin kuprun kohdatessa. Sillä "minunhan ei tartte mitään draamoja sietää vaan huolin vain smoothia menoa parisuhteessa".

Vierailija
437/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no olkaa sit naiset sinkkuina kerta miehet ei kelpaa.

Vierailija
438/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

allu, miehet kyllä kelpaa, sinä et kelpaa

Vierailija
439/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihava, mt- ongelmainen nainen ja niinpä vain onnistuin saamaan parisuhteen minäkin. En ollut epätoivoinen, eikä hyvä elämä riippunut siitä, saanko parisuhteen. Olisin voinut viettää mukavaa elämää lasteni kanssa. Mies on ihan tavis, perusduunari, komea kylläkin.

Vierailija
440/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei osaa käyttäytyä. Moni mies hermostuu helposti, ei auta kotitöissä, ei kuuntele naista, ei huomioi naista mitenkään.