Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?
Kommentit (584)
No ilmeisesti en ole kenenkään naisen tyyppinen ulkosesti enkä sisäsesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanne nainen olisi noin 80 kg muotoja ja pituudella ei väliä. Mieluite pidemmät hiukset.. vähän meikkaa.. naisellinen. pehmonen pylly olis kiva :D. mukava, rehellinen,, avoin voi luottaa, koulutus ei väliä.. työtön käy.. rahaa ei tarvi olla.
Sitä mä ihmettelen miksi en edes tuommoista naista löydä.
Minä en ihmettele. Ei tarvitse lukea kuin pari sun jankutusta, niin on kristallinkirkasta miksi naiset juoksevat.
MIksi ei saisi jankuttaa? Miksi ne ei ennen juossut ja nuorempana heitä sain?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olevilla heteromiehillä on täsmälleen yhtä monta kumppania kuin parisuhteessa olevilla heteronaisilla kun hetken asiaa mietit, joten ongelmaa ei ole tai se on molemmilla sukupuolilla (ja niitä on kaksi vaikka idiootit pää punaisena muuta väittäisivät...).
Yksi mies harrastaa seksiä kymmenen eri naisen kanssa. Nuo naiset vain tuon miehen kanssa.
Kyllä, kaikilla oli yksi kumppani.
Eiku miten tää nyt menikään?
Olisi edes kiva löytää seksiseuraa.. Hei olisiko ketään nainen vailla seksiseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että kohta saadaan kuolla sodassa. Jipii, miesten oikeudet!
Sun kaltaiset ruikuttajat ammutaan jo ennen sotaa
37/10 peukut, vaikka tuo on sellaista kielenkäyttöä, mikä olisi Putinille ominaista.
Nuo peukut kertovat aika karua kuvaa naisista. Ja näitä naisia pitäisi lähteä sotaan puolustamaan.
Jep, ja niiden oikeutta murskata patriarkaali perseellään.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaa vain miehet joilla on resursseja. Ne käytetään pois ja sitten nainen vaihtaa miestä. Onneksi minulla ei ole resursseja joten naiset eivät pääse käyttämään hyväksi.
Hupsu, minulla on resursseja.
Ei se sitä tarkoita että antaisin niitä naisen käyttöön vaikka ne sitä säännöllisesti yrittääkin.
Miksi ei saisi valittaa? Mä olen totaalisen kyllästyny olemaa sinkkuna. Kyllä minun elämä parantuisi parisuhteessa. Olisi juttuseuraa, saisi läheisyyttä joskus seksiä.. vois yhdessä suunnitella kaikkea elämässä erilaisia juttuja. Yksin ei huvita. Myös olen hiukan läheisyysriippuvainen. Olen kateellinen kun muut saa parisuhteita.
Mun mielestä tämä Allu pitäisi bannata palstalta. Hän on selkeästi vakavista mt-ongelmista kärsivä ihminen, joka vain ruokkii pakkoajatuksiaan näillä yksinpuheluilla. Uskon, että tämän mahdollistaminen saattaa olla jopa vaarallista, sekä hänen itsensä että kanssaihmisten (naisten) kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olevilla heteromiehillä on täsmälleen yhtä monta kumppania kuin parisuhteessa olevilla heteronaisilla kun hetken asiaa mietit, joten ongelmaa ei ole tai se on molemmilla sukupuolilla (ja niitä on kaksi vaikka idiootit pää punaisena muuta väittäisivät...).
Yksi mies harrastaa seksiä kymmenen eri naisen kanssa. Nuo naiset vain tuon miehen kanssa.
Kyllä, kaikilla oli yksi kumppani.
Eiku miten tää nyt menikään?
Parisuhde ja kertapano on käsittääkseni eri asia
Oma kokemus...
Viimeisimmät 3 suhdetta.
Miehet ovat niin itsekkäitä,kylmiä ja sulkeutuneita,että en enää jaksa edes yrittää.
Tunteista ei puhuta,naista ei kehuta,eikä ylipäätään mitään tehdä sen eteen,että suhde toimisi,vaan oletetaan,että nainen tekee kaiken.
Seuraavaksi harkitsen suhdetta naiseen,tai ulkomaalaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä Allu pitäisi bannata palstalta. Hän on selkeästi vakavista mt-ongelmista kärsivä ihminen, joka vain ruokkii pakkoajatuksiaan näillä yksinpuheluilla. Uskon, että tämän mahdollistaminen saattaa olla jopa vaarallista, sekä hänen itsensä että kanssaihmisten (naisten) kannalta.
En todellakaan ole. Mulla on vain adhd. Se ei tee mitenkää mua tyhmäksi ja olen kyllä masentunut ja ahdistunut.
En mäkää jaksa enää edes yrittää. Jos kerta en kelpaa edes tavis pullukalle mihin mulla olisi mahdollisuut tällä hetkellä elämäntilanteessa kuitenkin töitä ja asiat hyvin, mutta jos en kelpaa ja ole heidän tyyppiä annan olla.. pakko jaksaa kärsiä yksin. läheisyyttä ei saa, eikä voi mitään.
Ehkä itsekki alkaan miettimään ulkomailta naista koska suomalaisille naisille en kelpaa. mut thaimaalaiset ei kiinnosta.
Masennus ja ahdistus on kyllä tosi iso turn off
Kauppakeskuksessa oli mun tyylisiä tavis pullukoita mutta eivät katsoneet edes päälle. Että ei niitä oikein kiinnosta nykyää mikään. Sitä olen monesti ihmetelly. Itse kyllä katson naisia koska monet on nättejä ja kiinnostavan näkösiä.
Vierailija kirjoitti:
Masennus ja ahdistus on kyllä tosi iso turn off
Kaikkihan on turn off miehille.. aina löytyy joku vika.. hahahha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole. Mulla on vain adhd. Se ei tee mitenkää mua tyhmäksi ja olen kyllä masentunut ja ahdistunut.
Olet itse kertonut mielenterveysongelmistasi ja päihteidenkäytöstäsi. Lisäksi olet uhannut naisia seksuaalisella väkivallalla.
Kaikkein suurin varoitusmerkki kuitenkin on käyttäytymisesi: Et ilmeisesti itse näe mitään kummallista näissä ketjuissasi, jotka ovat pelkkää saman asian toistamista (jankkaamista) ja monologia. Jo se yksistään kertoo kaiken oleellisen mielenterveydestäsi.
Eipä naisetkaa mitää täydellisiä ole.. On heilläki juttuja jotka ovat miehille selkeesti turn off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse kertonut mielenterveysongelmistasi ja päihteidenkäytöstäsi. Lisäksi olet uhannut naisia seksuaalisella väkivallalla.
Kaikkein suurin varoitusmerkki kuitenkin on käyttäytymisesi: Et ilmeisesti itse näe mitään kummallista näissä ketjuissasi, jotka ovat pelkkää saman asian toistamista (jankkaamista) ja monologia. Jo se yksistään kertoo kaiken oleellisen mielenterveydestäsi.
Joo mutta en käytä päihteitä enää kuin joskus, en käytä huumeita olen muuttunut hakenut apua. Käytös voi olla hiukan huonoa. No jankkaan paljo ei voi mitään. En uhkaile mitään. olen paljo rauhottunut kun lopetin alkoholin
Minä en ihmettele. Ei tarvitse lukea kuin pari sun jankutusta, niin on kristallinkirkasta miksi naiset juoksevat.