Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?

Vierailija
27.02.2022 |

Mitä on tapahtunut miehille?

Kommentit (584)

Vierailija
581/584 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ylimielisiä meikattuja koulutettuja naisia... eihän niille kelpaa kun samanlainen statusmies.

Lopeta Allu jannkaaminen

Vierailija
582/584 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on mielenkiintoinen ihminen, mies tai nainen. Tietysti monesta itse kiinnostunut, opiskellut ja opiskelee. Ei syytä muita. Ei halveksi naisia/ miehiä.  Opettelee hyvät keskustelu-, ym. tavat. Pitää itsestään huolta. Ei käyttäydy koskaan karkeasti, hyökkäävästi, tunkeilevasti, tyrkytä mitään. On aidosti kiinnostunut siitä ihmisestä, jota haluaa tavata. Ymmärtää, mitä on vuorovaikutus. Ymmärtää romantiikasta ainakin alkeet. Ymmärtää elekieltä.

Sitten kun mielenkiintoinen ihminen tulee eteen esim. huvipaikassa, lähestyy, jos haluaa tehdä aloitteen, fiksusti ja päättää ihan itse, miten toimii. Ei siis kavereiden kauko-ohjauksessa. Luottaa omaan vaistoonsa. Valitsee oman ihastuksen, eikä taloudellisen, kaverin järjestämän kehun tms. tai vedonlyönnin perusteella.

Jos sitten ei yhteistä säveltä löydykään, reippaasti vain tutustumaan seuraavaan mielenkiintoiseen ihmiseen. Koskaan, ei koskaan saa jäädä surkuttelemaan tai säälimään itseään, eikä tietenkään koskaan käyttäydytä huonosti "hylkääjää" kohtaan. Sellaista elämä nyt vain on, se pitää jokaisen ymmärtää. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Jonain päivänä "kolahtaa ja kolahtaa molemmin puolin", niinkuin aiemmin kuvattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/584 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan naisen jos haluan, mutta vain ylipainoisia ja mt-ongelmaisia. Itse olen ihan normaalipainoinen ja normaalinnäköinen. Voin kyllä paneskella niitä lihavia, mutta en ala suhteeseen. Ihan mukavaa seuraakin olen, mutta nuo normaalipainoiset naiset ovat todella nirsoja täällä Helsingissä, joten taidan jäädä ikisinkuksi.

Et saa etkä voi kun sua ei huoli kukaan. Joka toinen viestisi n. 10 jankkalauseen ulinakaalastasi itkee sitä.

Vierailija
584/584 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan naisen jos haluan, mutta vain ylipainoisia ja mt-ongelmaisia. Itse olen ihan normaalipainoinen ja normaalinnäköinen. Voin kyllä paneskella niitä lihavia, mutta en ala suhteeseen. Ihan mukavaa seuraakin olen, mutta nuo normaalipainoiset naiset ovat todella nirsoja täällä Helsingissä, joten taidan jäädä ikisinkuksi.

Et saa etkä voi kun sua ei huoli kukaan. Joka toinen viestisi n. 10 jankkalauseen ulinaskaalastasi itkee sitä.