Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?

Vierailija
27.02.2022 |

Mitä on tapahtunut miehille?

Kommentit (584)

Vierailija
401/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse koen jo olevani liian vanha parisuhteeseen ja olenkin jo osittain luovuttanut naisten suhteen. Olen hyväksynyt yksinäisen loppuelämäni

M25

Vierailija
402/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sit löytää nainen jolle kelpais mies jolla on adhd tai oppimisvaikeuksia ja masennusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tavis mies vaan pohjasakkamies. Sori. Et tule naista saamaan, koskaan.

Vierailija
404/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tavis mies vaan pohjasakkamies. Sori. Et tule naista saamaan, koskaan.

Kerrohan millä perusteella?? Kerro nyt? Olen kyllä saanut naisia ja seurustellut eli toi on valetta.

Vierailija
405/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni kerro millä perusteella???

Vierailija
406/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkää pohjasakkia en millää keinolla ole.. nykyää olen noussut paljo ylöspäin ja terapeuttini myös sanoi että mulla menee hyvin ja tarvin vaa lisää apua ja muutoksia ja käytöstä parempaan. Sehän on helppo jauhaa tommosta kun ei tunne toista :D

Vierailija
407/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet, mikset ole töissä nyt?

Vierailija
408/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missää nimessä ole.

Vierailija
409/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua ei haittaisi jos nainen olisi työtön.. masentunut... kunhan tulee toimee ja tykkään.. mutta miksei tälläine mies vain kelpaa. miksi naisen pitää kelvata?

Oletko kokenut työttömän ja masentuneen naisen? Jos olisit, tietäisit että elämä tulee olemaan todella vaikeaa. Myös paniikkihäiriö rajoittaa elämää älyttömästi.

Minä olen masentunut ja on mielenterveysongelmia mutta en heillekkään kelpaa.. vaikka itse samanlainen.. suurin osa naisista koulutettuja nirppanokkia.. eihän heille kelpaa tälläinen

Ja luulet, että siitä tulisi unelmaliitto kun kaksi masentunutta menee yhteen? Nyt valoja päälle vähän siinä naisenpuutteessa.

Juuei kyllä se päänuppi kannattaa hoitaa kuntoon ennenkuin alkaa sutinoimaa, ihan tarpeeks kattellu näitä jotka kuvittelee että suhde parantaa kaiken ja sitten aletaan masennussekoilemaan kun se alkuhuuma hälvenee

Vierailija
410/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen muodostaminen on nykyään vaikeampaa sekä miehille että naisille. Olen itse nainen ja erittäin vaikeaa on ollut löytää miesystävää. Eikä minulla ole mitään ongelmia.

Vierailija
411/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep se on jotenki tosi vaikeeta löytää kumppani varsinkin kun ei seksiseuraa saa mistään.

Vierailija
412/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että meinaa tulla naistenkaa hulluksi kun ei voi koskea ja saa juurikin hitto sitä läheisyyttä

Vierailija
413/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko se kai mennä maksullisiin

Vierailija
414/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 sivua saman jankkaamista. Eikä hemmo ymmärrä vieläkään miksi naista ei löydy. Tsiisus.

Vierailija
415/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missää nimessä ole.

Et niin, et ole edes töissä. 

Vierailija
416/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missää nimessä ole.

Et niin, et ole edes töissä. 

On se töissä Postilla, tekee vuorotyötä.

Vierailija
417/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta itse koen jo olevani liian vanha parisuhteeseen ja olenkin jo osittain luovuttanut naisten suhteen. Olen hyväksynyt yksinäisen loppuelämäni

M25

Asiat ei tule muuttumaan tulevaisuudessakaan, hanki joku kiva harrastus jota sitten harrastaa hautaan asti. Pitää mielen virkeänä ja auttaa hyväksymään todellisuuden.

Vierailija
418/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on opetettu, että "Jätä se sika".

Vierailija
419/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekin karkottaa naisia jos puhuu pullukan "kelpaamisesta", itse ruikutetaan ja pitäisi itse kelvata sellaisenaan. Naiset lähtevät parisuhteeseen jos mies on sopiva (katso Prismassa) ja oikeasti haluaa sen naisen ja on valmis näkemään vaivaa naisen ja suhteen eteen.

Nainen tarvitsee aitoa kiinnostusta, siihen pullukkaakaan ei tarvitse "tyytyä" jos pullukassa näkee tuhat ja yksi hyvää puolta joita voi arvostaa sen sijaan että arvostelee. Oikeasti mitä vastenmielisempi tyyppi ulkoisesti niin sitä enemmän tulee arvostelua.

Kun eihän tämä ruikutus johdu muusta kuin siitä, että melkein neljääkymppiä käyvä mies etsii jotain 20 v instamallia ja kertoo niille pullukoille ettei mitään missiä edes etsi. Tuskinpa se nainenkaan läväyttää miehelle, että en minä mitään komistusta hae, sinä kelpaat.

Sitten kun ne kriteerilistat sisältävät kaikkea ulkoista ja myös ne mukamas henkiset ominaisuudet ovat sanahelinää. Ei kaikille naisillekaan miehen löytäminen ole helppoa, mutta kumman vähän he ruikuttavat miesten olevan tähän syypäitä.

Itse olen naimisissa ja seuraan mielenkiinnosta näitä keskusteluja. On minussakin varmaan 10 000 turnoffia muttei niillä ole mitään väliä kun löytää itselleen sopivan ihmisen rinnalle. Tärkeintä on ettei ole katkera, ruikuta ja kuvittele, että maailma on parisuhteen velkaa. Ei se ole, kenenkään ei ole pakko olla kanssani ja mahdollisuus löytää jotain syvempää alkaa tasan tästä havainnosta.

Vierailija
420/584 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25

Mitä ihmettä? Sinä olet vielä tosi nuori, älä nyt heitä kirvettä kaivoon.