Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?
Kommentit (584)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee ihan hyvin. On töitä. Sopivasti rahaa. Hyvä elämä iha ok. Nainen puuttuu. Kyllä tällä hetkellä olisin riittävä parisuhteeseen. Mutta en vain kelpaa.
Ilmeisesti olen ujo huonot sosiaaliset taidot. Tylsä ja jotenki outo etten kelpaa. Antaa sit olla.
Taisit itse löytää syyn: huonot sosiaaliset taidot. Jos itse olisit nainen, niin haluaisitko elämääsi ihmisen, joka on mielenkiinnoton ja jolla on huonot sosiaaliset taidot? Riittäsikö sinulle, että on komea ja pitkä esine talossa?
Jotkut miehet on vaa näkymättömiä naisille. Ei voi mitään.
No kai mä luovutan ja elän yksin. En jaksa enään.
allu ei kuulu kategoriaan näkymätön. allu on vaarallinen ja väkivaltainen ja häntä kannattaa vältellä.
En todellakaa ole vaarallinen ja väkivaltainen.
Tällänen mä silti olin nuorempana ja kelpasin 2 kauniille naiselle.
Naiset olettaa että 37 v mies. Pitäs olla sosiaalista elämää. Rahaa sopivasti. Hieno auto. Eipä ole.
Mä en ole todellakaan alemman tason mies. Mulla on asiat hyvin!!!
Mulla on todella huonoa tuuria naisten kanssa. Jopa työttömänä mulla oli ennen naisia. Ihan ku tää on joku kohtalo.
Nyt on töitä ja asiat hyvin. Niin en kelpaa ja löydä. Tosi erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset olettaa että 37 v mies. Pitäs olla sosiaalista elämää. Rahaa sopivasti. Hieno auto. Eipä ole.
Et taida hahmottaa, kuinka kirjoitustyylisi vaikuttaa lukijaan? Jos haluaisi antaa aikuismaisen vaikutelman, niin edellisen viestin olisi voinut muotilla jokseenkin seuraavasti:
"Naiset olettavat, että 37-vuotiaalla miehellä pitäisi olla sosiaalista elämää, rahaa sopivasti sekä hieno auto."
Viestejäsi on hyvin vaikea uskoa 37-vuotiaan kirjoittamiksi. Ehkä oletkin 15-v trolli?
Eikö tämä ole päinvastoin?
Miten se minusta näyttää lähinnä siltä, että omat naispuoliset sinkkukaverini eivät millään löydä sitä miestä?
Treffeillä käydään ja tapailua on, mutta mies säikähtää, kun pitää valita, mennäänkö nyt sit vakavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida hahmottaa, kuinka kirjoitustyylisi vaikuttaa lukijaan? Jos haluaisi antaa aikuismaisen vaikutelman, niin edellisen viestin olisi voinut muotilla jokseenkin seuraavasti:
"Naiset olettavat, että 37-vuotiaalla miehellä pitäisi olla sosiaalista elämää, rahaa sopivasti sekä hieno auto."
Viestejäsi on hyvin vaikea uskoa 37-vuotiaan
Mitäkirjoittamiksi. Ehkä oletkin 15-v trolli?
Sori en jaksa. Mä oon 37 v ja näytän hyvältä. Mulla on töitä. Mut en saa naista.
Mä en edes pääse treffeille. Siis mikä teitä naisia vaivaa?? Joskus ennen pääsin.
Mulla on nyt paljo paremmin asiat ku ennen. Mut en pääse treffeille.
Jos tämä jatkuu menen maksulliselle en jaksa.
T Y ö N N Ä A L L U P Ä Ä S I KA K K O S E E S I J A P A K E N E V U O R I L L E
Voisiko joku köydä e liminoimassa tämän ap:n?
Silti en kelpaa naisille. Mulle kelpaisi moni ylipainonen tavis nainen. En tajua enää.