Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?
Kommentit (584)
Miksei teille naiset riitä mikään.. käytän hajusteita pukeudun siististi aika muotiin ja silti olen yksin sinkkuna
Molemminpuolinen ongelma. Kumppanille on jo valmiiksi asetettu yli-ihmisen vaatimukset? Samalla kun itseään pidetään suunnilleen jumalasta seuraavana virheettömänä tyyppinä? Ei ehkä kuitenkaan uskalleta päästää toista ihmistä lähelle huonojen kokemuksien vuoksi? Ei malteta/jakseta tutustua rauhassa ihmiseen vaan senkin pitää olla yhtä hypetystä ja ilotulitusta ja elämystä? Annetaan menneisyyden haamujen roikkua liiaksi itsessään kiinni estäen uuden mahdollisen suhteen?
Liian paljon epävarmuustekijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkä mies käyn salilla vakituinen työ.. hieno kämppä.. asiat hyvin.. en saa edes rumaa lihavaa naista.. koska he haluavat vain komeita miehiä.. täähä on ihan sairasta?
Ei sairasta, vaan luonnollista ja oikein.
No aika monet naiset on todella rumia ja lihavia ei osaa pukeutua.. että sori vaan.. olkaa vain nirsoja ja etsikää prinssi kun ei lihava mies kelpaa
Selittäkää minulle, miksi naisen pitäisi haluta ja ottaa mies, joka pitää naista rumana ja lihavana? Kuka tieten tahtoen haluaa kotikiusaajaa itselleen?
Minulle, hoikalle naiselle, on kelvannut pienituloinen, ja ylipainoinen mies. Mutta kun samainen mies haukkui kuulteni jotain vierasta ylipainoista naista läskiksi, niin en voinut häntä enää sen jälkeen arvostaa. Luonne ei ollut kultaa, joten sai jäädä. Ihan itse pilasi mahdollisuutensa ala-arvoisella käytöksellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitkä mies käyn salilla vakituinen työ.. hieno kämppä.. asiat hyvin.. en saa edes rumaa lihavaa naista.. koska he haluavat vain komeita miehiä.. täähä on ihan sairasta?
Ei sairasta, vaan luonnollista ja oikein.
No aika monet naiset on todella rumia ja lihavia ei osaa pukeutua.. että sori vaan.. olkaa vain nirsoja ja etsikää prinssi kun ei lihava mies kelpaa
Selittäkää minulle, miksi naisen pitäisi haluta ja ottaa mies, joka pitää naista rumana ja lihavana? Kuka tieten tahtoen haluaa kotikiusaajaa itselleen?
Minulle, hoikalle naiselle, on kelvannut pienituloinen, ja ylipainoinen mies. Mutta kun samainen mies haukkui kuulteni jotain vierasta ylipainoista naista läskiksi, niin en voinut häntä enää sen jälkeen arvostaa. Luonne ei ollut kultaa, joten sai jäädä. Ihan itse pilasi mahdollisuutensa ala-arvoisella käytöksellään.
Aika harva mies haukkuu toisen naisen kuulleen jotain naista rumaksi ja lihavaksi. Miten päädyit valitsemaan miehen, joka sellaista tekee, kun suurin osa miehistä ei tee. Ei varmaan ollut korkeakoulutettu? En voisi kuvitellakaan, että kukaan minun korkeakoulutettu kaveri tekisin noin, niillä on peruskäytöstavat hyvin hallussa.
Mun miehellä ei ollut vaikeaa. Nappasin heti hänet, kun hän erosi.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin eilen itäkeskuksessa naiset ei katsoneet ees tavallisen miehen päälle.. olis pitäny olla hieno kello ja uusimmat muotivaatteet.. naiset meikattuja pinnallisia yöks.
Onko mielessäsi käynyt kertaakaan, että nämä naiset saattavat olla varattuja eivätkä todellakaan haukkana katsele potentiaalisia vaihdokkaita tai sivusuhteita? Toiseksi, tarkoitatteko naisilla nyt vain itseänne nuorempia naisia vai kattaako tämä nyt kaikki naiset mummoja myöten? Vaivaannutaavaa edes ajatella, että naisena pitäisi vilkuilla koko ajan yksinäisiä miehiä sillä silmällä, koska nämä tällä ajatuksella tarkkailevat vastakkaista sukupuolta ja omaa ns. markkina-arvoaan. Oikeastaan pelottava ajatus sekin, että jotkut ovat saalistusmielellä jatkuvasti ja kaikkia sopivan ikäisiä kohtaan. Pidättäydyn nimenomaan ottamasta mitään katsekontaktia muihin kuin puluihin, lokkeihin ja mummoihin, koska muuten saa aina jonkun jututtajan riippakiveksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, komea, työ, rahaa, käy salilla jne joten syyn on oltava p*ska luonne, jos naista ei saa
En tiedä miksen saa naista.. joku mättää
Sinä mätät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin eilen itäkeskuksessa naiset ei katsoneet ees tavallisen miehen päälle.. olis pitäny olla hieno kello ja uusimmat muotivaatteet.. naiset meikattuja pinnallisia yöks.
Onko mielessäsi käynyt kertaakaan, että nämä naiset saattavat olla varattuja eivätkä todellakaan haukkana katsele potentiaalisia vaihdokkaita tai sivusuhteita? Toiseksi, tarkoitatteko naisilla nyt vain itseänne nuorempia naisia vai kattaako tämä nyt kaikki naiset mummoja myöten? Vaivaannutaavaa edes ajatella, että naisena pitäisi vilkuilla koko ajan yksinäisiä miehiä sillä silmällä, koska nämä tällä ajatuksella tarkkailevat vastakkaista sukupuolta ja omaa ns. markkina-arvoaan. Oikeastaan pelottava ajatus sekin, että jotkut ovat saalistusmielellä jatkuvasti ja kaikkia sopivan ikäisiä kohtaan. Pidättäydyn nimenomaan ottamasta mitään katsekontaktia muihin kuin puluihin, lokkeihin ja mummoihin, koska muuten saa aina jonkun jututtajan riippakiveksi.
Mä en todellakaan tarkkaile mitään miesten kelloja! Eihän ne edes näy vaatteitten alta, kun on käsineetkin. Eikä kiinnosta muotivaatepelletkään.
Allu on ihan pihalla.
voi allu. olen sinkku, mutten katsele ketään miehiä. ihan sama minkä näköisiä.
ihmiset nyt keskittyy omiin asioihinsa.
sitä paitsi ei toisten komuutta näe edes, kun on maskit naamalla.
Viva la revolution kirjoitti:
Koska suurin osa miehistä on:
-narsisteja
-sosiopaatteja
-perheväkivaltaisia ja väkivaltaisia
-psykopaatteja
Nykyään on oltava todella varovainen treffien ja seurustelun suhteen...
Paljon muutakin voi olla, mikä estää kyvyn terveeseen ihmissuhteeseen. Mies voi olla pummi, peliongelmainen, pahasti velkaantunut, kaksoiselämää viettävä, mt-häiriöinen (josta ei kerro), patologinen valehtelija.
Että kyllä siinä uutta ihmistä elämäänsä etsiessään saa olla naisen näkökulmasta ihan hereillä näinä aikoina. Jos siis yhtään itsestään ja elämänsä laadusta välittää. Ja tämä siltä pohjalta, että ei tiedä toisesta entuudestaan yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä suomalaisia naisia vaivaa.. siis mikä teitä vaivaa.. ei saa olla mt ongelmia.. pitäs olla kavereita.. ei saa olla heikkolahjainen... siis mitä te etitte unelmien prinssiä???
Ai normaali tavis mies on sun mielestä unelmien prinssi? Ok, siinä tapauksessa mä haluun unelmien prinssin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei teille naiset riitä mikään.. käytän hajusteita pukeudun siististi aika muotiin ja silti olen yksin sinkkuna
Ihan kuin pitäisit itseäsi jonain esineenä.
Miehet voi tykätäkin siitä, että nainen rakentaa itsestään myyntiartikkelin, mutta harvempi nainen.
Tyhjyys vetää tyhjyyttä puoleensa. Suurin osa naisista etsii miehestä henkistä laatua ja sisältöä, ja jos sitä ei löydy, jatkaa matkaansa. Täysin oikeutetusti.
Vierailija kirjoitti:
Viva la revolution kirjoitti:
Koska suurin osa miehistä on:
-narsisteja
-sosiopaatteja
-perheväkivaltaisia ja väkivaltaisia
-psykopaatteja
Nykyään on oltava todella varovainen treffien ja seurustelun suhteen...
Paljon muutakin voi olla, mikä estää kyvyn terveeseen ihmissuhteeseen. Mies voi olla pummi, peliongelmainen, pahasti velkaantunut, kaksoiselämää viettävä, mt-häiriöinen (josta ei kerro), patologinen valehtelija.
Että kyllä siinä uutta ihmistä elämäänsä etsiessään saa olla naisen näkökulmasta ihan hereillä näinä aikoina. Jos siis yhtään itsestään ja elämänsä laadusta välittää. Ja tämä siltä pohjalta, että ei tiedä toisesta entuudestaan yhtikäs mitään.
Kyllä olemme siis samaa mieltä kiitos :)
Itse olen miespuolinen ja olen nähnyt kaikki mainitsemani tapaukset ja siksi kehotan naisia suureen varovaisuuteen...
Vierailija kirjoitti:
Ei minun lähipiirissä ainakaan ole montaa miestä, joilla ei olisi suhdetta. Katsotaanpa, millaisia nämä sinkkumiehet ovatkaan.
Yksi on alkoholisti. Seurusteli nuorempana, mutta kaikki suhteet kaatuivat viinan kanssa läträilyn vuoksi. Nykyään on juonut aivonsa pilalle.
Toinen on muuten hyvä mies, mutta takertunut pakkomielteisesti eksäänsä. Vertaa kaikkia naisia tähän ja on nostanut eksänsä aivan mahdottomiin korkeuksiin jalustalle, johon yksikään nainen ei voi yltää.
Kolmas on ikisinkku. Hän on mukava, mutta todella erikoinen ihminen ja sosiaalisesti aika pihalla. Ihmettelen, jos joskus löytää itselleen naisen.
Juu, nuo eksänsä palvojat ovat oma lukunsa. Jos nykyinen naisystävä soittaa jotain soitinta tai maalaa, niin vaikka miehen eksä ei niitä harrastanut, niin varmasti olisi kuulemma ollut huippuviulisti sekä -maalari, jos vain olisi kokeillut. Aivan kaikessa ylivertainen. Jotenkin olettavat jutuillaan, että nykyinen naisystävä liittyy palvontakulttiin ja säälittelee miestä, kuinka tämä joutuu nyt tyytymään vain keskinkertaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen itse mies ja vuosia ollut sinkku paljossa kyllä ihan omasta vapaasta tahdosta ja halusta, niin kun lukee tällaisia kommenteja kuin tuo edellinen niin en tiedä mitä ajatella.
- Kuten edellä jo ensimmäisellä sivulla joku mies kirjoitti ja luulin silloin, että kärjistäen kun kirjoitti suunnilleen seuraavasti, miten "moni mies uskoisi ja kuvittelsi, että naiselle riittäsoi kumppaniksi vain se, että on mies" mutta jos en minä niin ei hänkään ymmärtänyt, että miksi sen pitäisi riittää.
- Kuten sanottu varmati erinomaisen moni nainen siis odottaa, korjaan: vaatii, että oma kumppani (mies) osaa ja kykenee tavanomaisimpiin askareisiin ja puuhiin ilman, että ainoa syy niiden toteuttamsieen on halu saada itselle kumppani. - Ja niiden tekeminen jatkuu vastaisuudessakin, eikä pääty siihen kun mies uskoisi saaneensa rinnalleen kumppanin (naisen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy saattaa olla liberaalius. Kun miehet ja naiset saavat valita elämäntyylinsä perinteisen ulkopuolelta, naiset ja miehet tekevät erilaisia valintoja, jotka eivät niin helposti sovi yhteen. Miehen elämä ei näytä sellaiselta, johon haluaisi osaksi tai jossa voisi toteuttaa omia unelmia.
Naiset eivät jaksa enää kuunnella miesten itsekeskeisiä monologeja, oli koulutustausta mikä hyvänsä.
Jos nainen ei kelpaa muuksi kuin ihailijaksi, yleisöksi tai muuksi palvelijaksi, niin huonolta näyttää. Naisten ei enää tarvitse suostua mihin tahansa ajan haaskuuseen pönkittääkseen jonkun huonoitsetuntoisen ressukan itsetuntoa.
Tuleeko tämä jonain suurenakin uutisena vuonna 2022?
Jokaisen pitäisi pyrkiä sukupuoleen katsomatta itsenäisyyteen. Ottamaan selvää, mistä tulee ja mihin uskoo.
Tämän jälkeen mahkut hyviin ihmissuhteisiin paranevat huomattavasti, kun ei eletä illuusioissa.
Jotkut miehet ottavat valinnanvapauden niin, että voi muka poimia rusinat pullasta ihmissuhteissakin eikä tajuta että nainenkin on samalla lailla vapaa yksilö. Sitten ollaan naama punaisena että nainen "kehtaa" vaatia jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kai sentään ainakin kerran kuukaudessa käyt pesulla ilman, että ajattelet minun on nyt ehdottoman pakko ja välttämätöntä käydä pesulla ja jonkun naisen on sitten pakko rakastua minuun ja ottaa minut kumppaniksi. Ja jollei näin käy niin saatat elää ajattelematta, että kaikki naiset ovat sinusta ihan liian vaativia.
Ihan sama enään. Nuorempana monelle vielä kelpasin. Taidan luovuttaa enkä jaksa enää valittaa.
En tajua suominaisia... pukeudunkin ihan siististi.