Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?
Kommentit (584)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat nostaneet omaa tasoaan. Naiset ovat nykyään koulutettuja, fiksuja ja hyvin toimeen tulevia.
Moni nippanappa amiksen käynyt mies on jäänyt sille tasolle, jossa riitti, että mies tekee mitä tahansa työtä ja nainen hoitaa kodin.
Nämä kaksi elämän melkoista ääripäätä eivät vain toimi keskenään. Naiset ovat mieluummin sinkkuina, kuin ottavat vaivakseen mitään mieslasta. Niitä hyviä miehiä kun ei kaikille riitä.
Fiksut naiset kommentoivat ap:tä mielestäsi "fiksusti"? Fiksut miehet tuskin solvaisivat yksinäisyyttä surevaa naista samalla tavalla.
Ööö mitä? Sun kirjoitus on kohtuu sekava. "Fiksut naiset kommentoivat alkuperäistä mielestäsi fiksusti?" Mitä tää tarkoittaa?
Ja en minä ketään solvaa. Totesin vain asian niin kuin se on.
No edelleen luulis että pääsisin treffeille. Siispä naiset kysymys kuuluu miksi en kelpaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ap joku ä lyllisesti vajaa, pilvessä, kännissä vai mitä?
Heikkolahjainen, persoonallisuushäiriöinen, peliriippuvainen alkoholisti.
unohdit väkivaltaisen
Jos mulle kelpaisi työtön amis nainen joka ylipainonen. Miksi en sitten sellaista saa. Tää on todella outo tilanne. Minulla ollut joskus sellaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ap joku ä lyllisesti vajaa, pilvessä, kännissä vai mitä?
Heikkolahjainen, persoonallisuushäiriöinen, peliriippuvainen alkoholisti.
unohdit väkivaltaisen
En ole todellakaan tuommoinen. Käyn töissä en juo. En laiskottele. Käyn salilla. Ihan hyvin menee. En pelaa.
tämä allu on palstalta tuttu ruikuttaja
monesti sille on koitettu puhua asiallisesti, ilman mitään hyötyä
Ihmiset on tosi ilkeitä. Pysyn yksin. Se on helpompaa niin.
Miksi ei saisi ruikuttaa? Mua ärsyttää vaan sinkkuus ku en naisille kelpaa. Ei muuta.
Alkoholisti mitä ihmettä. Aivan valetta säälittää:):)
Mutta edelleen jaksa nyt enään. Pysyn sinkkuna ja painan duunia.
Pitkä matikka kirjoitti:
Saman verranhan miehillä on kumppaneita kuin naisillakin, jos puhutaan heterosuhteista.
Aloittaja yleisti oman kokemuksensa koskemaan suurta osaa miehistä, joka on tietysti virhearvio.
Ap: ta vituttaa kun ei saa pillua.
En saa seksiseuraa ja mitään. Joudun varmaa menee maksulliselle
Mulla menee hyvin. Rahaa on. Töitä. En ole alkoholisti ja mulla on hieno asunto ja oon hyvä tyyppi.
Mulla on ylipainoa ja mahaa. Se voi olla este sitten.
Olet mielenvikainen. Hanki itsellesi apua.
Kävin juuri katsomassa ei matcheja ja badoossa hiljaista. Antaa olla mun ajat on ohi. Mä en kelpaa kellekkää t. 37 v mies.
Vierailija kirjoitti:
Olet mielenvikainen. Hanki itsellesi apua.
En ole. Kuinka kehtaat sanoa tollasta. Mulla on asiat hyvin. Oletko kamala ihminen??
Emmä jaksa enää ruikuttaa. Oon salilla ja mulla menee hyvin. Huomenna takas töihin.
Nuku pääsi selväksi. Huomenna kaikki näyttää valoisammalta.
Tässä esimerkki, miten tasoaan nostaneet fiksut naiset solvaavat yksinäistä ihmistä. Korkea on taso !