Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehien on niin vaikea saada kumppania nykyisin?

Vierailija
27.02.2022 |

Mitä on tapahtunut miehille?

Kommentit (584)

Vierailija
241/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella parisuhteessa olevalla heteronaisella on parisuhteessa oleva heteromies eli tilanne on täysin tasan, mitään ap:n esittämää ongelmaa siis ei ole olemassa, matemaattinen mahdottomuus, koettakaa nyt pikkuhiljaa tajuta!

Vierailija
242/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Keksittiin sähkö ja hieromasauvat.

Heippa. Jos parisuhde on vain pllun saamista ja jyystämistä, niin me naiset emme tee miehellä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen koska viestejä on niin paljon: Jokaisen miehistä kannattaa tarkistaa ensin kuuluuko mainitsemiini ryhmiin...

-narsisteja

-sosiopaatteja

-perheväkivaltaisia ja väkivaltaisia

-psykopaatteja

Tämä on ensimmäinen testi...

Vierailija
244/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku köydä e liminoimassa tämän ap:n?

Soita Puttelle, häneltä noita palveluja saa. Yksinäisten ihmisten t appaminen sopii hänelle varmasti yhtä hyvin kuin sinullekin, hengenheimolaisia kun olette!

Vierailija
245/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ap joku ä lyllisesti vajaa, pilvessä, kännissä vai mitä?

Vierailija
246/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan riittävä parrisuhteesee. Käyn töissä. Asiat hyvin. Urheilen. Ei kukaa tajua.

Vierailija
247/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viva la revolution kirjoitti:

Uudelleen koska viestejä on niin paljon: Jokaisen miehistä kannattaa tarkistaa ensin kuuluuko mainitsemiini ryhmiin...

-narsisteja

-sosiopaatteja

-perheväkivaltaisia ja väkivaltaisia

-psykopaatteja

Tämä on ensimmäinen testi...

Ja naiset: olenko juuri minä palstan pitkäpiimäinen, typerä Narsistihullu vai pelkästään ns. hyödyllinen idiootti, joka ruokkii kyseistä alkueläintä?

Vierailija
248/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ikisinkkuna.

Vierailija
249/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ap trolli ,äääsburgeri, kånnissä vai joku sienten naopailija. Ei käy täysillä.

Vierailija
250/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjainen, persoonallisuushäiriöinen, peliriippuvainen alkoholisti.

Vierailija
251/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat nostaneet omaa tasoaan. Naiset ovat nykyään koulutettuja, fiksuja ja hyvin toimeen tulevia.

Moni nippanappa amiksen käynyt mies on jäänyt sille tasolle, jossa riitti, että mies tekee mitä tahansa työtä ja nainen hoitaa kodin.

Nämä kaksi elämän melkoista ääripäätä eivät vain toimi keskenään. Naiset ovat mieluummin sinkkuina, kuin ottavat vaivakseen mitään mieslasta. Niitä hyviä miehiä kun ei kaikille riitä.

Vierailija
252/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjainen, persoonallisuushäiriöinen, peliriippuvainen alkoholisti.

En todellakaan ole tuommoinen. Oletko sekaisin??

Vierailija
253/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asiat hyvin. En juo edes alkoholia. Hoidan asiani ja urheilen. Olen ehkä rupsahtanut mutta sille ei voi mitään. Silti asiat on nykyään hyvin. Ennen ei ollut.

Vierailija
254/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen vanhenee ja muuttuu. En ole hoikka. Vähän ylipainoa. Mutta silti en ruma. Monet on nykyää työttömiä ei saa töitä. Mulla menee tosi hyvin. Vakityö ja olen muuttunut. Mutta naisrintamalla menee huonosti enkä kelpaa enää.

Vierailija
255/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kelpasin. Enkä tajua enää naisia. Kaipaan treffejä läheisyyttä. Olen turhautunut ja masentunut tilanteeseeni.

Vierailija
256/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä pelota et huomenna ollaan kaikki kuolleita?

Vierailija
257/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution tarkoitus, että huonoimmat yksilöt eivät jatka sukuaan. Pelkästään positiivinen asia, etteivät kaikki lisäänny, vaan vain parhaimmat.

Vierailija
258/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat nostaneet omaa tasoaan. Naiset ovat nykyään koulutettuja, fiksuja ja hyvin toimeen tulevia.

Moni nippanappa amiksen käynyt mies on jäänyt sille tasolle, jossa riitti, että mies tekee mitä tahansa työtä ja nainen hoitaa kodin.

Nämä kaksi elämän melkoista ääripäätä eivät vain toimi keskenään. Naiset ovat mieluummin sinkkuina, kuin ottavat vaivakseen mitään mieslasta. Niitä hyviä miehiä kun ei kaikille riitä.

Fiksut naiset kommentoivat ap:tä mielestäsi "fiksusti"? Fiksut miehet tuskin solvaisivat yksinäisyyttä surevaa naista samalla tavalla.

Vierailija
259/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tavalliset esim ylipainoiset naiset. Miksi en pääse treffeille mikä teitä vaivaa?

Vierailija
260/584 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkää ruikuttaisi jos kelpaisin naiselle. Ilmaa mä teille naiset olen. En jaksa meen salille treenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä