Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekavat tunteet pariutumisstatuksestani - miksi minusta livenä jopa tykätään ja tällä palstalla inhotaan?

Vierailija
27.02.2022 |

Olen jo monta vuotta halunnut parisuhteen, mutten ole löytänyt kumppania, kun kukaan ei tule tekemään minulle aloitetta. Yleensä vietän vapaa-aikani kotona netin ääressä, enkä siis käy ihmisten ilmoilla.

Olen nyt pari kertaa sitten vääntäytynyt treffeille hieman vastahakoisesti. Jotenkin tulee sellainen fiilis, että voisin ehkä ihan kevyestikin löytää miehenkin jopa, jos vähän vaivautuisin. Nimittäin jos vedän päälleni siistit vaatteet, meikkaan hillitysti ja pesen hiukseni, näytän ihan kohtalaiselta. Olen kuitenkin hoikka ja sopusuhtainen jne., vaikkakin nettipalstamiesten mukaan yli-ikäinen. Oli sellainen olo, että olen ihan jees naisena, kun olin kaupungilla. Sama olo tulee aina, jos vähän vaivaudun.

Eli kotona netissä roikkuessa tulee sellainen olo, että olen maan matonen (jota anonyymisti haukutaan ja nimitellään lähes tauotta), mutta jos meen ihmisten ilmoille ja tapaan ihmisiä, niin muhun suhtaudutaan kivasti ja pidetään viehättävänä ja fiksuna. Mistä tämä ristiriita aiheutuu?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä läski ulise

En ole läski, vaan hoikka. Ulisen kyllä, kun tosiaan netissä roikkuessa uppoaa tietynlaiseen ihmispelkoiseen kuplaansa. Jännää, kun livenä suurin osa ihmisistä onkin aivan erilaisia. Toki jotkut kiusaavat törkeästi, mutta he ovat vain pieni prosentti kokonaisuudesta. On hämmentävää tuntea olevansa ihan arvokas ihminen, kun vain joskus vääntäytyy ihmisten ilmoille.

Ap

Vierailija
22/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei ole sinulle velkaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelevat enemmän, niin huomaavat, että olet ärsyttävä.

Voisitko perustella? Mikä minussa on niin vastenmielistä?

Tuo asenne "oih kaipaisin niin parisuhdetta, pääsen helposti treffeille ja saisin parisuhteen helposti mutta netissä niin sanotaan että olen maan matonen yhyyyy". Yök.

Vierailija
24/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole otos ihmispopulaatiosta!

Vierailija
25/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi olla noin tyhmä…

Millä tavalla olen tyhmä? Mensan kuviopäättelyistä olen saanut hyvät tulokset.

Ap

Vierailija
26/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo asenne "oih kaipaisin niin parisuhdetta, pääsen helposti treffeille ja saisin parisuhteen helposti mutta netissä niin sanotaan että olen maan matonen yhyyyy". Yök.

Eli oletko kateellinen mun tilanteestani? Älä viitsi. Ei mulla silti parisuhdetta ole, enkä niistä treffeikavereista ole edes kiinnostunut, mutta aina jos vähän tsemppaan, niin yllätyn positiivisesti. Tämä palsta vain lannistaa minua ja jos uskon näitä kommentteja, niin alan inhota itseäni vähitellen enenevässä määrin. Yritin vain rehellisesti kertoa havainnoistani, kun mitään oikeita sydänystäviä minulla ei ole (tai on yksi, mutta häneen ei yleensä saa yhteyttä, kun hänellä on suurin osa ajasta vaikeaa itsellään).

Ap

Vierailija
27/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa vielä, mikä tuossa asenteessa mättää. En oikein ymmärrä. Eikö voi kertoa rehellisesti?

Ap

Vierailija
28/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei ole sinulle velkaa miestä.

Ei toki. Olen yleensä koettanut tsempata itse kovasti, mutta ihastun yleensä harvoin ja silloinkin vääriin ihmisiin (esim. opettajiini kouluaikoina ym.)

Ap

Vierailija
29/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko kateellinen mun tilanteestani? Älä viitsi. Ei mulla silti parisuhdetta ole, enkä niistä treffeikavereista ole edes kiinnostunut, mutta aina jos vähän tsemppaan, niin yllätyn positiivisesti. Tämä palsta vain lannistaa minua ja jos uskon näitä kommentteja, niin alan inhota itseäni vähitellen enenevässä määrin. Yritin vain rehellisesti kertoa havainnoistani, kun mitään oikeita sydänystäviä minulla ei ole (tai on yksi, mutta häneen ei yleensä saa yhteyttä, kun hänellä on suurin osa ajasta vaikeaa itsellään).

Ap

Tuo on kanssa vastenmielistä; jos joku kritisoi käytöstäsi niin oletat että sinulle ollaan vaan kateellisia. Mitä edes kyselet mielipiteitä, kateellisiahan kaikki vastaajat vain on. ;)

Vierailija
30/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä läski ulise

En ole läski, vaan hoikka. Ulisen kyllä, kun tosiaan netissä roikkuessa uppoaa tietynlaiseen ihmispelkoiseen kuplaansa. Jännää, kun livenä suurin osa ihmisistä onkin aivan erilaisia. Toki jotkut kiusaavat törkeästi, mutta he ovat vain pieni prosentti kokonaisuudesta. On hämmentävää tuntea olevansa ihan arvokas ihminen, kun vain joskus vääntäytyy ihmisten ilmoille.

Ap

Alapeukutuksia sataa. Ihan oikeasti saatan alkaa harkita kohta sellaista, että jätän nämä palstat lopullisesti ja keskitän energiani johonkin hyödyllisempään (opiskelu, työ, läheisten auttaminen, hyväntekeväisyystyö jne.) ja jos kaipaan ihmisseuraa, soitan vaikkapa iäkkäälle sukulaiselle tai menen käymään kylässä. Tai kerrankin menen tapaamaan niitä tuttuja, jotka pyytävät kahvilaan ja joille aina keksin tekosyitä, miksi en ehdi/jaksa juuri nyt.

Nähtävästi nämä palstat vain kuluttavat ihmistä psyykkisesti ja varastavat kallisarvoista aikaani. En saa tilalle mitään muuta kuin haukkumista ja kiusaamista, toki satunnaisesti muutama asiallinen kommentti ja muutama sääliväkin kommentti (kun luulevat minua latvalahoksi jne.). Livenä sentään suurin osa ihmiskohtaamisista on ihan mukavia.

Vaatii vain tahdonlujuutta pysyä poissa täältä yksinäisenä ihmisenä. Tosin tällainen palsta vain lisää sitä yksinäisyyttä itsessään, kun aika menee täällä roikkumiseen sen sijaan että menisi vaikka ulos lenkille.

Ap

Vierailija
31/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä läski ulise

Ap

Täällä heikot kiusaa heti, jos löytävät asian joka satuttaa. Nauttivat siitä vallantunteesta vääntäessään veistä haavassa.

Vierailija
32/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo on kanssa vastenmielistä; jos joku kritisoi käytöstäsi niin oletat että sinulle ollaan vaan kateellisia. Mitä edes kyselet mielipiteitä, kateellisiahan kaikki vastaajat vain on. ;)

Eipä kukaan kertonut, mitä tarkoitti tuolla vihjauksellaan. Jokin kommentissani silti ärsytti. Pitäisikö mun t*ppaa itseni, jotta olisitte tyytyväisiä vai mitä mun pitäisi tehdä? Kertokaa nyt.

Ap

Vierailija
33/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palsatalla inhotaan ja vihataan tasapuolisesti kaikkea.

Vierailija
34/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä läski ulise

Ap

Alapeukutuksia sataa. Ihan oikeasti saatan alkaa harkita kohta sellaista, että jätän nämä palstat lopullisesti ja keskitän energiani johonkin hyödyllisempään (opiskelu, työ, läheisten auttaminen, hyväntekeväisyystyö jne.) ja jos kaipaan ihmisseuraa, soitan vaikkapa iäkkäälle sukulaiselle tai menen käymään kylässä. Tai kerrankin menen tapaamaan niitä tuttuja, jotka pyytävät kahvilaan ja joille aina keksin tekosyitä, miksi en ehdi/jaksa juuri nyt.

Nähtävästi nämä palstat vain kuluttavat ihmistä psyykkisesti ja varastavat kallisarvoista aikaani. En saa tilalle mitään muuta kuin haukkumista ja kiusaamista, toki satunnaisesti muutama asiallinen kommentti ja muutama sääliväkin kommentti (kun luulevat minua latvalahoksi jne.). Livenä sentään suurin osa ihmiskohtaamisista on ihan mukavia.

Vaatii vain tahdonlujuutta pysyä poissa täältä yksinäisenä ihmisenä. Tosin tällainen palsta vain lisää sitä yksinäisyyttä itsessään, kun aika menee täällä roikkumiseen sen sijaan että menisi vaikka ulos lenkille.

Ap

Mun mielestä vaikutat ihan normaalilta.

En vain ymmärrä miksi provosoidut tuntemattomien huuteluista?

Vierailija
35/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä läski ulise

Ap

Täällä heikot kiusaa heti, jos löytävät asian joka satuttaa. Nauttivat siitä vallantunteesta vääntäessään veistä haavassa.

Näin se ilmeisesti menee. Nimittäin muutkin kiltin oloiset saavat ihan todella ilkeitä kommentteja täällä. En olisi yllättynyt, jos muutama kirjoittaja olisi päätynyt its*riin täällä saamiensa kommenttien ja suoranaisen kiusaamisen vuoksi. Nimittäin monesti ne ovat hyvin painostavia ja erittäin ilkeitä.

Pahimpia ovat ne, joissa "tunnistetaan" kirjoittaja ja "muistetaan" käytännössä joka ikinen kyseisen kirjoittama aiempi aloitus. En ymmärrä, kenellä on aikaa pohdiskella jonkun kirjoittajan taustaa kokonaisuutena tai kaivella joitain siteerauksia ja millä tavalla ne etsivät + miksi edes vaivautuvat.

Ne satunnaisenkin oloiset kirjoittajat saavat hyvin myrkyllisiä ja törkeitä kommentteja ja yleensä katoavatkin sitten kokonaan. Vaatii tavallaan ihmiseltä masokistisia piirteitä tai todella hyvää itsetuntoa taistella sitä kiusaavaa p*skamyrskyä vastaan, jonka täällä aina kohtaa.

Ap

Vierailija
36/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä läski ulise

Ap

Ap

Ymmärsit väärin.

Pisteet lasketaan alapeukut + yläpeukut.

Mitä enemmän peukkuja, sitä enemmän pääsit ihmisten tunteisiin :D.

Vierailija
37/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ja ap:n viestit saa mussa ärsytysaggressioreaktion aikaan. Siksi kun jankutat samaa, ensin kysyt ja sitten valitat vastauksista. Hakemalla haet negatiivista palautetta, ja sitten valitat siitä kuinka ikäviä ihmiset ovat. Netin ulkopuolella tuskin käyttäydyt samalla tavalla.

Pliis, älä vastaa mitään. Kerroin vain minkä reaktion sait aikaan minussa, kun sitä ihmettelit. Ei kiinnosta alkaa ruotimaan sinua ja kokemuksiasi enempää.

Vierailija
38/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä läski ulise

Ap

Ap

Ymmärsit väärin.

Pisteet lasketaan alapeukut + yläpeukut.

Mitä enemmän peukkuja, sitä enemmän pääsit ihmisten tunteisiin :D.

En halua päästä tunteisiin, vaan toivoisin asiallista keskustelua. Joillain on tapana ainoastaan alapeukuttaa ilman että he kommentoivat mitään. Siitä tulee joskus ikävä olo, kun en sitten tiedä, mikä kommentissani tai ajattelussani oli "väärää" niiden alapeukuttajien mielestä.

Ap

Vierailija
39/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei netissä pidetä kenestäkään.

Vierailija
40/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vastenmielinen ruikuttaja, iljetys ja trolli. Riittääkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä