Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekavat tunteet pariutumisstatuksestani - miksi minusta livenä jopa tykätään ja tällä palstalla inhotaan?

Vierailija
27.02.2022 |

Olen jo monta vuotta halunnut parisuhteen, mutten ole löytänyt kumppania, kun kukaan ei tule tekemään minulle aloitetta. Yleensä vietän vapaa-aikani kotona netin ääressä, enkä siis käy ihmisten ilmoilla.

Olen nyt pari kertaa sitten vääntäytynyt treffeille hieman vastahakoisesti. Jotenkin tulee sellainen fiilis, että voisin ehkä ihan kevyestikin löytää miehenkin jopa, jos vähän vaivautuisin. Nimittäin jos vedän päälleni siistit vaatteet, meikkaan hillitysti ja pesen hiukseni, näytän ihan kohtalaiselta. Olen kuitenkin hoikka ja sopusuhtainen jne., vaikkakin nettipalstamiesten mukaan yli-ikäinen. Oli sellainen olo, että olen ihan jees naisena, kun olin kaupungilla. Sama olo tulee aina, jos vähän vaivaudun.

Eli kotona netissä roikkuessa tulee sellainen olo, että olen maan matonen (jota anonyymisti haukutaan ja nimitellään lähes tauotta), mutta jos meen ihmisten ilmoille ja tapaan ihmisiä, niin muhun suhtaudutaan kivasti ja pidetään viehättävänä ja fiksuna. Mistä tämä ristiriita aiheutuu?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaproteesi.

Vierailija
2/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelevat enemmän, niin huomaavat, että olet ärsyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, mitä täällä tai netissä muuten sanotaan? Netti on täynnä urpoja, jotka purkaa omia patoumiaan sokkona.

Vierailija
4/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyörii vain kotona netissä, alkaa ajatella, että olen sama kuin ne kommentit, joita mulle lauotaan anonyymisti. Tuntuu tosi raikkaalta nähdäkin sitten livenä sukulaisia, kavereita, tuttuja ja joku vaikkapa treffeille netin kautta pyytänyt mies.

Ihmeellistä, että oikeassa livemaailmassa voi olla elämä aivan erilaista kuin se "rooli", jossa olen tällä palstalla. Kyllä mua livenäkin on kiusattu ja todella törkeästikin, mutta suurin osa ihmiskohtaamisista on positiivisia elämyksiä. Yhtäkkiä olenkin ihminen, jonka ei tarvitse hävetä itseään ja jota ei automaattisesti pidetä outona friikkinä. On kivaa, kun toinen ihminen on mullekin kiva, kun näkee livenä. Se parantaa itsetuntoa valtavasti.

Vierailija
5/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko perustella? Mikä minussa on niin vastenmielistä?

Vierailija
6/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V****n k*rppa!

Vierailija
7/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä läski ulise

Vierailija
8/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on kauhea paikka. Tämmöisen palstan tai jonkun instan tai muun pohjalta ei kannata omakuvaansa muodostaa. Vedä vaan ne paremmat kledjut yllesi ja lähde radalle, näet oikeita eläviä ihmisiä jotka haluu tavata toisia ihmisiä eikä möllöttää koneen vieressä suoltamassa saastaa nettiin.

Vierailija
9/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leukaproteesi.

Jos iso leuka on pop, niin miksi minua (keskivertokokoisella leualla varustettua) kohtelevat ihmiset kuitenkin asiallisesti? Kun kävin kaupungilla, siellä oli ihan kaikennäköisiä ihmisiä. Siis ihan tavallisenkin näköisiä ja heillä oli mukavaa ja olivat muille ystävällisiä. Ei kaikkien tarvitse olla täydellisen kauniita tai komeita. On niitä kiusaajiakin, mutta miksi suurin osa kohtelee minua ihan mukavasti?

Ap

Vierailija
10/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukka yksinkertaiselta vaikutat, kun välität ja kyselet nettitrollien mielipiteitä itsestäsi.

Vierailija
11/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V****n k*rppa!

Eli siis olen liian vanha ja ruma? Tavallaan hyvää vastapainoa kuulla näitä "oikeita totuuksia" taas, ettei vahingossakaan tuntuisi liian hyvältä.

Ap

Vierailija
12/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on kauhea paikka. Tämmöisen palstan tai jonkun instan tai muun pohjalta ei kannata omakuvaansa muodostaa. Vedä vaan ne paremmat kledjut yllesi ja lähde radalle, näet oikeita eläviä ihmisiä jotka haluu tavata toisia ihmisiä eikä möllöttää koneen vieressä suoltamassa saastaa nettiin.

Älykännykätkin on keksitty, m*ntti.

Vierailija
13/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu, mitä kirjoittelee täällä.

Vierailija
14/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan vastenmielistä?

Vierailija
15/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukka yksinkertaiselta vaikutat, kun välität ja kyselet nettitrollien mielipiteitä itsestäsi.

Eri haukut haukuttua? Mulla ongelmana on ollut sosiaalisten kontaktien puute eli melkein kaikki inhimillinen feedback on tullut nettipalstoilta. Olen alkanut kuvitella, että ihmiset ovat oikeasti sellaisia, kun mitään parisuhdetta ei ole, eikä läheisiä ystäviäkään. Mutta kavereita ja sukulaisia ym. on virkistävää nähdä. Tulee sellainen olo, että ehkä sittenkin olen ihan ok ja arvokas ihminen.

Miksi hitossa mua livenä pidetään fiksuna ja kivana ja jopa nättinä (tosin varmaankin harvemmin), kun täällä haukutaan *aina* hulluksi, yksinkertaiseksi ja rumaksi?

Ap

Vierailija
16/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosi elämä täysin eri asia kuin nämä nettipalstat.

Olet onnekas, jos pärjäät tosielämässä paremmin kuin täällä.

Mitä teet ees sillä tiedolla, että mistä tänä ero johtuu ?

Täällä ei tarvitse solmia suhteita mihinkään suuntaan tai olla ystävällinen kenellekään. Voit olla mulkku ilman erityisiä seuraamuksia.

Vierailija
17/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan vastenmielistä?

Hmm? En ymmärrä. Eikös ärsyttävyys ole yksi vastenmielisyyden piirre?

Vierailija
18/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa U L I S E V A A akkaa.

Vierailija
19/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin tyhmä…

Vierailija
20/85 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko nyt yllätyksenä että anonyymillä nettipalstalla pahoin oivat ihmiset oksentaa ulos kaikki ne asiat joita ei ikinä livenä kehtaisi sanoa. Toisten mielen pahoittaminen tuntuu olevan joillekin ihan päätavoite, koska minulla on paha olla niin haluan levittää sitä muillekin. Tosielämässä suurin osa ihmisistä on oikeasti ihan mukavia, tai ainakaan eivät avoimesti lauo kaikkea negatiivista toisten niskaan. Tosiaan suosittelen paljon vähemmän anonyymejä nettipalstoja ja enemmän todellisia sosiaalisia kohtaamisia kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän