En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (56)
Ihan hyvä etsiä kumppania jolla samankaltaiset elintavat.
Kiitos tiedosta. Onneksi sinun ei ole pakko tapailla ketään, ketä et halua.
Jaa, no se on sun päätös. Mitä sitten? Ole tapaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Juoppo
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no se on sun päätös. Mitä sitten? Ole tapaamatta.
Sulla on ongelma alkoholin kanssa
Aivan liian moni nainen tissutellut itsensä rumaksi
Kiitos tiedosta, me ei kumppanini kanssa juoda kuin 3 krt vuodessa, kannattaa etsiä samanlainen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, me ei kumppanini kanssa juoda kuin 3 krt vuodessa, kannattaa etsiä samanlainen kumppani.
Alkoholisti
Niin? Nainen, joka kerran viikossa nauttii lasillisen viiniä tuskin etsii miestä jolle se on ongelma?
Jestas, että voitkin olla tylsä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppo
Minä vai? En käytä alkoholia juurikaan itsekään, mutta voit kutsua ihan miksi haluat, en pahastu kun en tunne sinua. Lähinnä ihmettelin, että mitä me tällä tiedolla tehdään millaisen naisen haluat, tämä ei nimittäin ole treffipalsta.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Nainen, joka kerran viikossa nauttii lasillisen viiniä tuskin etsii miestä jolle se on ongelma?
🍄 Sieni olet 🤢
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva tissuttelu harvemmin miehiäkään komistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppo
Minä vai? En käytä alkoholia juurikaan itsekään, mutta voit kutsua ihan miksi haluat, en pahastu kun en tunne sinua. Lähinnä ihmettelin, että mitä me tällä tiedolla tehdään millaisen naisen haluat, tämä ei nimittäin ole treffipalsta.
Juoppo siellä ei halua myöntää totuutta
Jokainen asettakoon kumppaniehdokkaalleen kriteerit vapaasti. Hyvä toki muistaa, että mitä tiukemmat omat kriteerit ovat niin sitä pienemmästä joukosta pitäisi löytyä ja kohdata se joku, kenen kriteereihin itse sopii. Sen lisäksi pitäisi vielä synkatakin, vaikka kumpikin olisikin paperilla täydellisiä toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppo
Juoppo siellä ei halua myöntää totuutta
Ai sä oot joku tällänen jankkari-idiootti, keräänkin itseni tästä johonkin järkevämpään ketjuun.
Ei alkoholia tarvitse käyttää edes kerran kuussa