Te jotka ette ole töissä. Monelta heräätte?
En saa itseäni millään sängystä ylös kuin vasta puolenpäivän jälkeen. Enkä keksi tekemistäkään. Olen yksinasuva eikä kavereita. Ja kesäloman kun pitäisi olla mukavaa aikaa. :(
Kommentit (52)
12-16
Ei tosin ole lapsia ja asun puolison kanssa. Musta on kiva herätä juuri ennen kuin hän tulee töistä ja viettää se yksinoloaika sitten yöllä. Yrittänyt muuttaa unirytmiä normaaliin kymmeniä kertoja mutta se palaa aina tähän samaan ja tästä tykkään eniten, vaikka vähän harmittaa ettei tule sitten nukuttua toisen vieressä muutakuin viikonloppuisin.
Itse menen kohta nukkumaan. Tänään 2h kävelylenkillä, kaupassa, laitoin kirpparitavaroita valmiiksi, leivoin, kävin saunassa, piipahdin abc:llä kahvilla, siivoilin. Nämä siis tapahtuivat klo 14-05 välillä, kun joku ihmetteli miten kerkeää tekemään mitään kivaa kun nukkuu pitkään.
Joskus elin elämää jolloin pakotin itseni heräämään aikaisin aamulla. Olin aina väsynyt, vaikka olin nukkunut hyvin / tarpeeksi. Koko päivä saattoi mennä telkkarin edessä tekemättä mitään. Yöt ovat minua varten :)
Luen sähköpostit puoli 11, sen jälkeen jatkan unia yhteen tai kahteen saakka. Teen töitä kotona iltaisin.
Heräsin just tuossa ennen viittä, enkä saa enää unta. Nukkumaan menin joskus yhdeltä. Ärsyttävän vähäuninen olen, enkä juuri koskaan saa nukuttua kahdeksaa tuntia. Useimmiten herään 7-10 aikoihin ja menen nukkumaan klo 0:00-3:00. Työtön olen ja aamuyön tunteina usein iskee stressi.
Näköjään tänään 5.45. Yleensä 6-7.30 välillä eli ihan normaalissa rytmissä olen, samassa kuin vuosi sitten töissäollessani. En ymmärrä miksi pitäisi notkua aamuyölle ja nukkua päivät, elän samassa rytmissä muun perheen kanssa.
Ennen heräsin 3ip ja nyt nykyään herään 7 olen äiti nykyään :D
En tiedä pitäis ensin mennä nukkumaan, jotta voisi herätä.
04-06 aamulla. Ihanaa hörppiä aamukahvia ja syödä kunnon terveellinen aamiainen ja kuunnella (kuulokkeilla) musiikkia kun on ihan rauhallista vielä. Tietää, että on koko päivä aikaa ja todella energinen olo, kun on nukkunut hyvät unet ja säännölliseen aikaan.
Mulla alkoi jo työt, mutta näihin samoihin aikoihin 5-6.30 välillä joka aamu kuin töissäkin ollessa, vaikka kellot oli pois päältä. Enpä eläissäni ole montaa kertaa yli 9 aamulla nukkunut eikä siihen vaikuta, vaikka menisin aamuneljältä nukkumaan. Työttömänä kun olin ihan sama juttu.
Nyt oli jalka kipeä koko loman ajan. Aika meni koneella, sanaristikoita ja sudokuja täyttäen, neuloen, pyörälenkkeillen - jos olisin ollut terve, olisin tehnyt pitkiä lenkkejä. Kävin salilla tekemässä ylävartaloa ja soutamassa, siihen ei tuo jalka paljon vaikuttanut.
Seitsemältä. Muut perheenjäsenet alkavat heräilemään kahdeksalta ja haluan käydä lenkillä ennen sitä. Jos ei olisi herätyskelloa voisin nukkua pari tuntia pidempään
Olen lomalla ja heräsin juuri äsken, puoli viideeltä aamulla. Ihan ittekseen siis, ilman herätystä. Juon kahvia ja nautin rauhallisesta aamuhetkestä.