HAHAA! Kohta paljastuu 70 000 suomalaisen pettäjän nimet!
Voidaan saada asuntomarkkinoille paljon omakotitaloja myyntiin ympäri Suomea.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:21"]On siellä vaimojakin pettämässä. [/quote] Miehensä luottokorteilla? :D
[/quote]
Tai ehkä omalla luottokortilla? Naisillakin on nykyään luottokortit...
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:21"]
On siellä vaimojakin pettämässä.
[/quote]
Joo varmaan jotain kolme, ja nuo kaikki 69 997 miestä yrittää niitä. Hyvät onnistumismahdollisuudet.
[/quote]
Tää on sama juttu kuin se miksi miehet lähettelee naisille kuvia kyrvistään. Ne luulee että naiset kiinnostuu heistä samaan tyyliin kuin he naisista. Todellisuudessa ketään naista ei kiihota kännykkään tupsahtava mulkun kuva, eikä sen enempää joku mies joka suoraan koruttomasti etsii pettämisseuraa. Naiset kaipaa mutkikkaampia kuvioita kiinnostuakseen.
Edes tavalliset deittisivut ei tahdo saada tarpeeksi naisia käyttäjikseen. En hetkeäkään usko että tuollainen pettämissivusto houkuttelisi suomalaisia naisia, muutamia maanisdepressiivisiä lukuunottamatta, joilla lähtee mopo käsistä maanisella kaudella.
Lista julkaistu! Mukana sellasia nimiä että ette tule näkemään sitä iltpäivälehtien sivuilla :) enkä itsekään kyllä viitsi levitellä... Pari tuttua kaveria löyty ja pomon poika.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:19"]Laittakaa linkki HETI kun näette listan jossain!
[/quote]
Ei laiteta.
[/quote]
Laitetaanpas
Ei kai niitä paljastetakaan? Ehtona oli joku rahasumma, eiköhän joku rikas käyttäjä ole turvannut selustansa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:13"]
Ei kai niitä paljastetakaan? Ehtona oli joku rahasumma, eiköhän joku rikas käyttäjä ole turvannut selustansa.
[/quote]
Miten niin ei paljasteta? Nehän säilyy siellä databasessa vaikka niille maksettaisiin. Samalla lailla facebook säilyttää kaikki asiat sinusta kenen kanssa olet ollut tekemisissä ja mitä jutellut. Vaikka poistat profiilisi niin tiedot pysyy FBn "salaisilla kovalevyillä". Ja luuletko että kaikki muut 69500 käyttäjää on myös rikkaita. Tuota palvelua käyttää muuten maailmanlaajuisesti vain 27 miljoonaa pettäjää. On ihmisillä paskaiset perseet nykyaikana. Hyi hävetkää!
Olen yleensä perillä asioista, mutta en ollu ennen kuullut edes tästä sivustosta. Vaikea uskoa, että sillä olisi noin monta suomalaista käyttäjää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:36"]
Olen yleensä perillä asioista, mutta en ollu ennen kuullut edes tästä sivustosta. Vaikea uskoa, että sillä olisi noin monta suomalaista käyttäjää.
[/quote]
Samaa mietin. Onkohan mainoskikka, että useampi saataisiin houkuteltua tuolle saitille, koska muutkin pettää jne. jne.? 70000 kuulostaa huimalta luvulta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:36"]
[/quote]
Samaa mietin. Onkohan mainoskikka, että useampi saataisiin houkuteltua tuolle saitille, koska muutkin pettää jne. jne.? 70000 kuulostaa huimalta luvulta.
[/quote]
Osa on ehkä feikkiprofiileja, ehkä jopa samojen miesten tekemiä jotka ovat omana itsenäänkin sivustolla. Tekevät profiilin myös naisena, jotta näkevät tuleeko naisille enemmän yhteydenottoja ja millaisia jne.
Vai voiko tuonne rekisteröityä naisena, jos on miehen luottokortti?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:21"]
Mä en ymmärrä miten tuo palvelu voi toimia? Eihän tuommoseen rekisteröidy kuin pelkkiä miehiä. Keskenäänkö ne pettää?
[/quote]
Totta kai siellä on pelkkiä miehiä, mutta rekisteröityvä mies ei tätä tiedä ennen kuin on jo rekisteröitynyt. Koska pettäminen on sosiaalisesti paheksuttua, palveluun rekisteröitynyt ei kehtaa levittää sanaa kavereilleen vaan jää potemaan huijatuksi tulemista yksin häpeissään. Tietoja ei myöskään saa pois palvelusta jos ei maksa siitä (lisää?). Sielläpä nuo miekkoset sitten keskenään pyörivät muutaman harvan naisen joukossa, joista niistäkin suurin osa oikeasti miehiä ja loput tod. näk. maksullisia. Hienoa, arvon kikkelitelineet! Kyllä taas kannatti kritiikittä rynnätä sinne minne muna osoittaa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:21"]
Mä en ymmärrä miten tuo palvelu voi toimia? Eihän tuommoseen rekisteröidy kuin pelkkiä miehiä. Keskenäänkö ne pettää?
[/quote]
Totta kai siellä on pelkkiä miehiä, mutta rekisteröityvä mies ei tätä tiedä ennen kuin on jo rekisteröitynyt. Koska pettäminen on sosiaalisesti paheksuttua, palveluun rekisteröitynyt ei kehtaa levittää sanaa kavereilleen vaan jää potemaan huijatuksi tulemista yksin häpeissään. Tietoja ei myöskään saa pois palvelusta jos ei maksa siitä (lisää?). Sielläpä nuo miekkoset sitten keskenään pyörivät muutaman harvan naisen joukossa, joista niistäkin suurin osa oikeasti miehiä ja loput tod. näk. maksullisia. Hienoa, arvon kikkelitelineet! Kyllä taas kannatti kritiikittä rynnätä sinne minne muna osoittaa.
[/quote]
Noh noh eipäs olla noin katkeraa tissieläintä <3
Tuosta sivustosta en tiedä, mutta monille muille voi (esim Victoria Milan, Happy Pancake) ainakin rekisteröityä ihan millä nimellä vaan ja ilman luottokorttitietoja. Jos on sitten todella epätoivoinen ja haluaa päästä tuijottelemaan jotain epämääräisiä puolivartalokuvia joista naama blurrattu (tai niden vieläkin epätoivoistempien ääliöiden, jotka tuonne naamakuvansa laittavat kuvia) , niin sitten ilmeisesti joutuu noista "palveluista" maksamaan.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:54"]
Olen mies ja tein ainakin itse ihan hupimielessä joskus profiilin tuonne. Lopetin heti kun huomasin, että siellä ei voi mitään tehdä ilman rahaa. Aika jännä, jos nyt vaimo suuttuu tästäkin. Pakkohan se on tsekata, mitä siellä on. Pettää voi ilmaiseksi vaikka suomi24:ssä kuitenkin..
[/quote]
Pakkohan se on joo. Munkin on kerta kaikkiaan pakko avata haarat säännöllisesti vieraille miehille, en itse voi vaikuttaa asiaan kun pakkohan se on. Jännä jos mies nyt siitä suuttuu..