HAHAA! Kohta paljastuu 70 000 suomalaisen pettäjän nimet!
Voidaan saada asuntomarkkinoille paljon omakotitaloja myyntiin ympäri Suomea.
Kommentit (83)
On se kumma että pitää olla useita naisia, yhdessäkin on joskus liikaa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:44"]
Erittäin oksettava ja kylmä ilmiö oikein rekisteröityä johonkin sivuille panoseuraa hakemaan. Siitä nyt voidaan vielä keskustella, jos elämä kuljettaa ja hairahduksia sattuu.
[/quote]
Älä tuomitse! Kuinka ylupainoinen AV-luuska muuten saisi munaa jos ei olisi rekisteröitymismahdollisuutta panoseurasivulla?
Mä en ymmärrä miten tuo palvelu voi toimia? Eihän tuommoseen rekisteröidy kuin pelkkiä miehiä. Keskenäänkö ne pettää?
No johan se on aika että alkaa pettäjiä kuumottamaana. Ihan oikein teille vitun ääliöille. Miljoona pistettä näille "hakkereille"!!!
What goes around... ;D;D;D;D;D;D;D
Sen voi tarkistaa jo nyt. Kun syöttää siihen sähköpostin "unohdin salasanan" saa saman vastauksen, mutta niihin sähköposteihin mitkä löytyy järjestelmästä ei tule sitä yritä uudelleen linkkiä. Testatakaa jos haluatte :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:57"]
Te, jotka puolustatte nimien julkaisemista, tiedättekö, kuinka suuri osa seuranhakuprofiileista on feikkiprofiileja? Tuonne voi rekisteröityä vaikka millä nimellä ja käyttämällä toisen kuvia, jolloin täysin syytön voi joutua lynkkauksen uhriksi. En usko myöskään, että kovinkaan moni petetyksi tullut haluaa perheen likapyykkiä käsiteltävän julkisesti.
[/quote]
Eikös se nimilista perustu luottokorttitietoihin? Kyseessä maksullinen palvelu, eli kaikki rekisteröityneet ovat maksaneet.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:28"]Sen voi tarkistaa jo nyt. Kun syöttää siihen sähköpostin "unohdin salasanan" saa saman vastauksen, mutta niihin sähköposteihin mitkä löytyy järjestelmästä ei tule sitä yritä uudelleen linkkiä. Testatakaa jos haluatte :)
[/quote]Aika fiksu olet : ) toi on totta, nyt vaan oman miehen sähköpostiosoite(i)tta kokeilemaan.
Oon pannut paria varattua miestä tuolta.. Ikävää että tälläistä tapahtuu. Miehet ovat kyllästyneitä, kun vaimot pihtaavat tai eivät ehdi lapsien temmellykseltä tyydyttämään miestä. Ei ihme, että tuossa tilanteessa mies päätyy tolle sivulle.
Itselleni sain siitä ihania no strings attached -juttuja, joista ei tarvinnut potea huono omatuntoa ja miehet oliovat yleensä todella innokkaita makkarissa, kun vihdion pääsivät tyhjentämään kassejaan pitkästä aikaa naisen kanssa :)
N27
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:00"]
Oon pannut paria varattua miestä tuolta.. Ikävää että tälläistä tapahtuu. Miehet ovat kyllästyneitä, kun vaimot pihtaavat tai eivät ehdi lapsien temmellykseltä tyydyttämään miestä. Ei ihme, että tuossa tilanteessa mies päätyy tolle sivulle.
Itselleni sain siitä ihania no strings attached -juttuja, joista ei tarvinnut potea huono omatuntoa ja miehet oliovat yleensä todella innokkaita makkarissa, kun vihdion pääsivät tyhjentämään kassejaan pitkästä aikaa naisen kanssa :)
N27
[/quote]
Etkä sinä huora näe siinä mitään ongelmaa, että panit varattuja miehiä?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:00"]
N27
[/quote]
No niin vissiin. Yhtään kukaan nainen ei rekisteröidy tosissaan tuollaiseen palveluun. Joku pettämistä epäilevä voi ehkä mennä sinne vakoilemaan. En usko että kukaan mies saa tuolta naisseuraa, miesseuraa voi kyllä löytyä jos on kaappihomo.
Tuskinpa nuo kaikki 70000 ovat yksistään miehiä. Jotkut sotanorsut täällä jo ennättivät innostua, kun eivät itse ole 20 vuoteen kyrpää nähneetkään.
En mä usko että 70000 suomalaista voi olla noin ääliöitä. vai ovatko 18-20 vuotiaat "miehet" asialla? Ei perheeliset miehet voi olla noin ääliöitä... Eihän?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:07"]
Tuskinpa nuo kaikki 70000 ovat yksistään miehiä. Jotkut sotanorsut täällä jo ennättivät innostua, kun eivät itse ole 20 vuoteen kyrpää nähneetkään.
[/quote]
Aivan varmaan ovat 90 % miehiä ja loput on niiden miesten naisia, jotka aavistavat jotain ja päälle ehkä muutama maksullinen jotka tuolta yrittävät pokata.
Sinänsä hauska kyllä jos tulee jotain nimilistoja. Kyllä naurattaa, kun siinä listalla on lähes pelkästään miehiä. Tajuavat viimeistään varmaan silloin että ovat tulleet kusetetuksi. :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:00"]Oon pannut paria varattua miestä tuolta.. Ikävää että tälläistä tapahtuu. Miehet ovat kyllästyneitä, kun vaimot pihtaavat tai eivät ehdi lapsien temmellykseltä tyydyttämään miestä. Ei ihme, että tuossa tilanteessa mies päätyy tolle sivulle.
N27
[/quote]
Kai älysit ottaa maksun?
Muistakaa mainita puolisollenne, että: "Etsitäänpä nuo tiedot kun ne julkaistaan. Katsotaan löytyy sieltä tuttuja." ja katsokaa valahtaako naama valkoiseksi.