HAHAA! Kohta paljastuu 70 000 suomalaisen pettäjän nimet!
Voidaan saada asuntomarkkinoille paljon omakotitaloja myyntiin ympäri Suomea.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:21"]
On siellä vaimojakin pettämässä.
[/quote]
Joo varmaan jotain kolme, ja nuo kaikki 69 997 miestä yrittää niitä. Hyvät onnistumismahdollisuudet.
Haha, en usko että oma mies siellä olisi. Mutta, jos olisi, panisin vikan kerran, ja kun itse olisin saanut, lopettaisin kesken ja käskisin pakata kamansa :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:21"]On siellä vaimojakin pettämässä.
[/quote]
Miehensä luottokorteilla? :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:19"]Laittakaa linkki HETI kun näette listan jossain!
[/quote]
Ei laiteta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:21"]
On siellä vaimojakin pettämässä.
[/quote]
Joo varmaan jotain kolme, ja nuo kaikki 69 997 miestä yrittää niitä. Hyvät onnistumismahdollisuudet.
[/quote]
Mitä sä höpötät? Siellä on siis sekä miehiä että naisia, varattuja ja sinkkuja.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:19"]Laittakaa linkki HETI kun näette listan jossain! [/quote] Ei laiteta. [/quote] Laitetaanpas
[/quote]
Ihan vitun varmasti laitetaan. Laitan jokaiselle suomalaiselle forumille. Vaikka joka päivä vuoden ajan. Pettäjät ahtaalle!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:47"]Mun miehellä ei ole luottokorttia.
[/quote]
Maksoiko sun kortilla, ei taida olla ihan viisaskaan, ehkä luottotiedot on mennyt juuri siksi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:36"]
Olen yleensä perillä asioista, mutta en ollu ennen kuullut edes tästä sivustosta. Vaikea uskoa, että sillä olisi noin monta suomalaista käyttäjää.
[/quote]
Samaa mietin. Onkohan mainoskikka, että useampi saataisiin houkuteltua tuolle saitille, koska muutkin pettää jne. jne.? 70000 kuulostaa huimalta luvulta.
[/quote]
En usko kyllä hetkeäkään noihin lukuihin
Siis mistä tämä sivusto voi tietää, ovatko käyttäjät perheellisiä tai naimisissa/avosuhteessa?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:47"]Mun miehellä ei ole luottokorttia.
[/quote]
Maksoiko sun kortilla, ei taida olla ihan viisaskaan, ehkä luottotiedot on mennyt juuri siksi.
[/quote]
Noo noo. Ei oo mullakaan luottokorttia ja luottotiedot silti kunnossa :D
Voi harmi. Siellä ei nyt mun miehen nimeä voi löytyä :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:47"]Mun miehellä ei ole luottokorttia.
[/quote]
[/quote]
Noo noo. Ei oo mullakaan luottokorttia ja luottotiedot silti kunnossa :D
Voi harmi. Siellä ei nyt mun miehen nimeä voi löytyä :)
[/quote]
Onko visa electronia?
Olen mies ja tein ainakin itse ihan hupimielessä joskus profiilin tuonne. Lopetin heti kun huomasin, että siellä ei voi mitään tehdä ilman rahaa. Aika jännä, jos nyt vaimo suuttuu tästäkin. Pakkohan se on tsekata, mitä siellä on. Pettää voi ilmaiseksi vaikka suomi24:ssä kuitenkin..
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 18:30"]
Omallako nimellä ihmiset muka siellä on?
[/quote]
Kyllä. Tuonne on pitänyt rekisteröityä ja maksaa kuukausittain 19 euron jäsenmaksua, joka veloitetaan luottokortilta automaattisesti kuukausittain. Sitä myöten jokainen on siellä siis omalla nimellään luottokorttinumeroita myöten. Toki itse palstalla ovat nimimerkkien takana. Ja nyt hakkerit ovat saaneet tietoonsa ihmisten täydelliset oikeat nimet.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 07:44"]
Siis mistä tämä sivusto voi tietää, ovatko käyttäjät perheellisiä tai naimisissa/avosuhteessa?
[/quote]
Sivusto ei tiedäkkään. Mutta sivustoa on mainostettu nimenomaan sillä, että kaikki tietävät pelisäännöt ja että kaikki ovat varattuja. Eli varatut panevat varattuja ja kukaan ei jää ruikuttaa perään tai paljastamaan, kun ollaan samassa veneessä.
Ikävä kyllä siellä AM:ssä ei ole varattuja naisia. Siellä pikkunartut myyvät teinipimpsaa 200-400 eur/tunti varatuille pöhköille ja maksavat vielä sikahintaa palvelusta, vaikka muitakin pettämissivuja on ja maksullisia naisia vaikka kuinka paljon.
Hahaha! Mä oon yhen naisen nimellä ja kuvilla tuolla. Feikki siis... kiva jos sen mies huomaa sen ja haukkuu akkansa huoraksi:D
Laittakaa linkki HETI kun näette listan jossain!