Tein kotitöitä äsken, talo 135neliöinen + Mercedes-Benz Coupe
Pyyhkiin keittiön tasot, seinät, kaapit.
Siivosin jääkaapin.
Pyyhkiin kaikkialta talosta pölyjä.
Pyykkäsin vaatteita ja edelliset viikkasin kaappeihin.
Imuroin ja moppasin.
Siivosin vessan kauttaaltaan, samoiten saunan lattian, lauteet ja kodinhoitohuoneen.
Vaihdoin sänkyyn uudet lakanat, tyynyn sekä peiton päälliset.
Leikkasin myös nurmikon (iso, tilava piha, aikaa meni 1h 30min).
Harjasin ja pesin koiran (nöffi rodultaan, mutta tämän tein ennen muuta siivousurakkaa :D )
Kitkin rikkaruohoja kukkapenkeistä.
Siivosin ulkosaunankin.
Järjestelin autotallin tavaroita, kaikki oli sikinsokin (miehet...), sit kun se tulee ja näkee, se huutaa et vitussako mun vasara on, tai moottorisaha, tai naula, tai ruuvimeisseli.. joo..
Pesin myös mun autoni Mercedes-Benz C 220 CDI Coupe vm. 2013. Miehellä on Audi vm 2014 mut ei siitä sen enempää. Sitä en pese, peskööt ite.
Nyt levähdän hetken, sitten alan väsäämään kaalilaatikkoa :) Mies töissä, muksuja ei ole olemassakaan, koiria 4 kpl.
Mitä SINÄ olet tehnyt TÄNÄÄN?
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 17:22"]Siivosin, koska halusin ja koska oli tarvetta. Miksi ihmeessä palkkaisin siivoojan tänne, jos itsekin kykenen, pystyn sekä haluan siivoilla? Sehän on mukavaa ajanvietettä ja kun lomaakin on, niin mikäs tässä siivoskellessa.
Ja lapsia ei ole, koska emme miehen kanssa niitä halua, anteeksi vain erittäin kovasti :D Ja tämä on aihe vapaa palsta, täällä pyörii paljon muitakin lapsettomia ihmisiä lukemassa ajankuluksi juttuja. Jotkut ovat vapaaehtoisesti lapsettomia, jotkut yrittävät lasta, mutta eivät ole saaneet ja sitten on niitä, joilla on jo lapsia. Kaikenlaisia ihmisiä mahtuu tähän pieneen av-palstaankin :)
Lapset on ihan jees, paljon olen sukulaistenkin muksujen kanssa tekemisissä.
Kaalilaatikko uunissa. Syömisen jälkeen vois käydä kaupungilla pyörimässä ja jos nätti ilma jatkunee, istahtaa takapihan terassille nauttimaan lämmöstä.
Onhan täällä monet muutkin tehneet kotihommia ja muita juttuja, kiva! :)
AP
[/quote]
Ankeaa. Ei edes lapsia. Olisin ikuisesti katkera lapsettomuudesta.
Tehnyt töitä klo. 0730 alkaen ja vielä jatkuu. Tauko paikalla.
Miksi luettelit tuon litanian? Kaipaatko kehumisia, vai?
Tulee mieleen Suoli24-palstan Loordi, joka luettelee koko "omaisuutensa" ja hienon ammattinsa. Et kai ole OK-Loordi/Hilda-Rane kalliosta?
Mulla on ainakin muna pystyssä kun kuulin miehesi ammatin. Jos teillä olisi ollut X6 Bmw olisin saanut orgasmin.
Olet esikuvani !
m40
Hmm.. sait koko jutun kuullostamaan sille että sulla on hienot autot pihassa, pihasauna, isopiha..jne... mut arvaa mitä? Niin on mullaki hieno auto! Oma asunto, mut harmillisesti vaan kerrostalosta... ainii ja autossa vielä lainaani jälellä.. mut sen voin sanoo et ketään ei kiinnosta mikä auto sulla on... ja toiki kuullostaa sun haavellee ehkä ennemmin:). Mut oli miten oli, jos oisit vaan halunnut kertoa mitä tänään teit olisit sen helpomminkin voinut ilmaista, jos sua vielä oikeasti kiinnostaisi mitä muutkin on tehhnyt..
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 03:28"]
Hmm.. sait koko jutun kuullostamaan sille että sulla on hienot autot pihassa, pihasauna, isopiha..jne... mut arvaa mitä? Niin on mullaki hieno auto! Oma asunto, mut harmillisesti vaan kerrostalosta... ainii ja autossa vielä lainaani jälellä.. mut sen voin sanoo et ketään ei kiinnosta mikä auto sulla on... ja toiki kuullostaa sun haavellee ehkä ennemmin:). Mut oli miten oli, jos oisit vaan halunnut kertoa mitä tänään teit olisit sen helpomminkin voinut ilmaista, jos sua vielä oikeasti kiinnostaisi mitä muutkin on tehhnyt..
[/quote]
Ja kaikkia kiinnostaa et sullaki on auto?
Ei ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 15:05"]
Kai ne tutut jo näilläkin tuntomerkeillä tunnistaa jos on tunnistaakseen. Erikoishammaslääkäri, jolla neljä nöffiä ja mainitsemasi autot.
[/quote]
Tässä taas eräs huomionarvoinen seikka, nimittäin, mainitsinko jossain että meillä on 4 nöffiä? :)
Taidatte te muut palstailijat olla niitä elämänkoululaisia, joiden pitäs palata koulun penkille, ainakin opettelemaan lukemaan uudelleen ;D
AP
[/quote]
kato perkele, ap vetää palstamammoja ihan kybäl
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:53"]Pyyhkiin keittiön tasot, seinät, kaapit.
Siivosin jääkaapin.
Imuroin ja moppasin.
Siivosin vessan kauttaaltaan, samoiten saunan lattian, lauteet ja kodinhoitohuoneen.
Harjasin ja pesin koiran (nöffi rodultaan, mutta tämän tein ennen muuta siivousurakkaa :D )
Siivosin ulkosaunankin.
Järjestelin autotallin tavaroita, kaikki oli sikinsokin (miehet...), sit kun se tulee ja näkee, se huutaa et vitussako mun vasara on, tai moottorisaha, tai naula, tai ruuvimeisseli.. joo..
Pesin myös mun autoni Mercedes-Benz C 220 CDI Coupe vm. 2013. Miehellä on Audi vm 2014 mut ei siitä sen enempää. Sitä en pese, peskööt ite.
Nyt levähdän hetken, sitten alan väsäämään kaalilaatikkoa :) Mies töissä, muksuja ei ole olemassakaan, koiria 4 kpl.
[/quote] Kuulostaa hyvältä, mutta pesisit miehesikin auton niin kuin kunnon vaimon kuuluukin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 03:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:53"]Pyyhkiin keittiön tasot, seinät, kaapit.
Siivosin jääkaapin.
Imuroin ja moppasin.
Siivosin ulkosaunankin.
[/quote] Kuulostaa hyvältä, mutta pesisit miehesikin auton niin kuin kunnon vaimon kuuluukin.
[/quote]
Pese itse suusi saippualla!
ei ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:48"]
Pyyhkin?
[/quote]
Voi että, kun sinun pientä päätäsi niin vaivaa sana "pyyhkiin" :) Kyllä, pyyhkiin pölyjä. Ihan oikein luit, joten voit tänä yönä painaa pääsi tyynylle ja nukkua rauhallisesti, kun tämäkin pienoinen asia on sinulle avautunut :)
AP
jumalauta. pittääkö noin isoja koiriaki haalia. nöffi?? sehä o ku karhu, joutaa mettään asumaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:12"]Ap, vaikutat todella moukalta uusrikkaalta. Onneksi ei tarvitse olla kanssasi tekemisissä.
[/quote]
Ei rikkaat asu missään autotallin kokoisessa oktalossa ja aja jollakin pikku mesellä.
Kai ne piffit on kummiskin luomuhärkää, lähitilalta? Ei mitään junttimarkettikamaa? Itse en suuhuni pistäisi mitään lihaa, jos en tuntisi eläintä etunimeltä, mutta ymmärrän, että köyhät joutuu tyytymään vähempään. Ei kai mitään brassihärkää sentään, sehän on epäeettistäkin - syövät sademetsiä tai jtn?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 04:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:12"]Ap, vaikutat todella moukalta uusrikkaalta. Onneksi ei tarvitse olla kanssasi tekemisissä. [/quote] Ei rikkaat asu missään autotallin kokoisessa oktalossa ja aja jollakin pikku mesellä.
[/quote]
kateellinen se siellä taas kirjottelee, yhyyy.... mä oon hyvätulonen, on varaa matkustella, eikä koskaan tarvi miettiä mihin käyttää rahaa. säästössäkin on niin paljon, ettet sinä polonen osaa edes kuvitellakaan. siltikin asun 120neliön ok talossa (vielä pienemmässä mitä ap), syön paljon makaronilaatikkoa ja muuta ns "köyhän ihmisen ruokaa" ja autona pösö.
että, vaikka rahaa ois, kaikki eivät sitä käytä.
a) mulla on hyvä auto, ei kiinnosta ostaa uutta
b) mulla on hyvä talo, kaunis, jossa viihdyn, en tarvitse mitään vitun 500neliön huvilaa koska asun muutenkin yksin, helvettiäkö teen isommalla talolla
c) syön halpaa ruokaa aika paljon (esim pastaa, perunaa) koska ne vaan sattuu olemaan helvetin hyviä.
käyn paljon kyllä ulkona syömässä. matkustelen ulkomailla monta kertaa vuodessa, ostin uuden moottoripyörän ja moottorikelkan. talvella käyn paljon lapissa reissussa, kelkka mukaan koska siellä on kunnon lumet sentään.
että käytän rahojani kyllä, mutta en mihin sattuun. voisin ostaa vaikka kaks uutta kallista autoa tohon pihalle, jos huvittais mut helvettiäkö tuota. ei se vaan oo se kohde, mihin just ite nyt haluaisin massiani käyttää.
ihmisiä on erilaisia. jotkut varakkaat törsää ihan kaikkeen, siis sellasiin, mitä ei oikeesti tarvi. sit on kaikkee vitun krääsää paikat täynnä.
oon lahjottanu myös merkittävän summan hyväntekeväisyyteen (eri kohteisiin)
Heräsin suurkaupungin kattohuoneistossani, join kahvit, kävin töissä ohjaamassa alaisiani sekä japanilaisessa lounaalla, nyt istun parvekkeella katsellen pilvenpiirtäjiä alapuolellani. Mietin josko lähtisin salille ja pitäisin huomenna vapaapäivän uima-altaalla kun hommat näyttivät hoituvan ilman minuakin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 05:04"][quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 04:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:12"]Ap, vaikutat todella moukalta uusrikkaalta. Onneksi ei tarvitse olla kanssasi tekemisissä. [/quote] Ei rikkaat asu missään autotallin kokoisessa oktalossa ja aja jollakin pikku mesellä.
[/quote]
kateellinen se siellä taas kirjottelee, yhyyy.... mä oon hyvätulonen, on varaa matkustella, eikä koskaan tarvi miettiä mihin käyttää rahaa. säästössäkin on niin paljon, ettet sinä polonen osaa edes kuvitellakaan. siltikin asun 120neliön ok talossa (vielä pienemmässä mitä ap), syön paljon makaronilaatikkoa ja muuta ns "köyhän ihmisen ruokaa" ja autona pösö.
että, vaikka rahaa ois, kaikki eivät sitä käytä.
a) mulla on hyvä auto, ei kiinnosta ostaa uutta
b) mulla on hyvä talo, kaunis, jossa viihdyn, en tarvitse mitään vitun 500neliön huvilaa koska asun muutenkin yksin, helvettiäkö teen isommalla talolla
c) syön halpaa ruokaa aika paljon (esim pastaa, perunaa) koska ne vaan sattuu olemaan helvetin hyviä.
käyn paljon kyllä ulkona syömässä. matkustelen ulkomailla monta kertaa vuodessa, ostin uuden moottoripyörän ja moottorikelkan. talvella käyn paljon lapissa reissussa, kelkka mukaan koska siellä on kunnon lumet sentään.
että käytän rahojani kyllä, mutta en mihin sattuun. voisin ostaa vaikka kaks uutta kallista autoa tohon pihalle, jos huvittais mut helvettiäkö tuota. ei se vaan oo se kohde, mihin just ite nyt haluaisin massiani käyttää.
ihmisiä on erilaisia. jotkut varakkaat törsää ihan kaikkeen, siis sellasiin, mitä ei oikeesti tarvi. sit on kaikkee vitun krääsää paikat täynnä.
oon lahjottanu myös merkittävän summan hyväntekeväisyyteen (eri kohteisiin)
[/quote]
Rikas= Nalle, Herlinit, Räikkönen yms.
Hyvätuloinen suomalainen on kaukana rikkaasta.
FYI.
Eilen imuroin alakerran, sitten miehen seuraksi raksalle päättämään pistorasioiden ja suihkujen paikasta. Tänään aion nauttia elämästä ja lähteä vauvan kanssa torille ostamaan tuoreita vihanneksia ja marjoja. Päivään sisältyy myös ulkoilua läheisessä puistossa. Huippupäivä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:00"]
Tein töitä 8h
[/quote]
En usko. Yksistään nöffin kokoisen ja turkkisen koiran harjaukseen, pesuun ja kuivatukseen menee reilut 2 tuntia. Minulla on vastaavan kokoiset koirat ja todella hyvä koirankuivaaja.
[/quote]
Täh? Mitä 8h työnteko liittyy nöffi rotuisen koiran pesemiseen?
[/quote]
Ai, eikö se 8 h ollutkaan ap:n tekemän työlistan kesto?
Voi jeesus. Onko ap oikeesti todellinen ihminen. Tosi noloa lesota mersuilla ja viinikellareilla... Eihän siinä sinänsä mitään, ihan hienot puitteet on joo, mutta että oikein kokonainen keskustelunavaus aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:53"]
Pyyhkiin keittiön tasot, seinät, kaapit.
Siivosin jääkaapin.
Imuroin ja moppasin.
Siivosin ulkosaunankin.
[/quote]
Ootko ap kuullut sanontaa "laiska töitään latelee"?