Onko moraalisesti oikein lähteä lomalle
eksän kanssa? Emme ole nähneet yli 3 vuoteen kertaakaan ja nyt päätimme lähteä ensi kuussa viikoksi Turkkiin. Aikoinaan kaduin eroamme pitkään, vaikka minä jätin hänet. Olin nuori ja tyhmä, en ollut valmis seurustelusuhteeseen kenenkään kanssa. Nyt eksäni on avioliitossa toisen kanssa. Olen nähnyt uuden kumppanin muutaman kerran ja mielestäni hän on ihan ok. En tiedä tietääkö puoliso meidän menneisyyttä miten tarkasti, mutta hyväksyi ainakin lomareissun. Ei ole erityisen mustasukkainen.
Kommentit (46)
Ehkä heillä on avoin suhde, mitään muuta järkevää syytä matkaan suostumiselle en näe. Panemiseksihan se teidän touhunne menee, siitä ei ole epäilystäkään.
Eihän tuossa reissussa mitään pahaa, jos kerran ihan kavereina teette reissun. Omituistahan tuo on. Ja vielä Turkkiin? Ymmärtäisin paremmin, jos olisi edes joku miellyttävä matkakohde.
Jos en ole nähnyt ketä vaan ystävää/kaveria/sukulaista/exää kolmeen vuoteen, niin ei tule kyllä ensimmäiseksi mieleen ehdottaa viikon lomaa. Meillä päin mennään kahville tai leffaan tai kävelylle tai pistäydytään toisen kotona.
Outoa, että reissu on nyksälle ok. Onkohan mies kertonut ihan kaikkea kotona. Mitä itse odotat tuolta lomalta? Yövyttekö samassa hotellihuoneessa vai onko kummallekin omansa?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:38"]Jos en ole nähnyt ketä vaan ystävää/kaveria/sukulaista/exää kolmeen vuoteen, niin ei tule kyllä ensimmäiseksi mieleen ehdottaa viikon lomaa. Meillä päin mennään kahville tai leffaan tai kävelylle tai pistäydytään toisen kotona.
Outoa, että reissu on nyksälle ok. Onkohan mies kertonut ihan kaikkea kotona. Mitä itse odotat tuolta lomalta? Yövyttekö samassa hotellihuoneessa vai onko kummallekin omansa?
[/quote]
Ollaan me puhelimella pidetty yhteyttä tänä aikana. Elämä on vienyt erisuuntiin ja välimatka näin pidentynyt. Muuten olisimme nähneet aikaisemminkin. Samassa huoneessa olemme, millä ei mielestäni ole merkitystä. Pettämään kerkeisimme eri huoneissakin. Itse lähden reissuun kaveri -asenteella, mutta mielessä käy kyllä välillä "mitä jos?".
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:36"]Ehkä heillä on avoin suhde, mitään muuta järkevää syytä matkaan suostumiselle en näe. Panemiseksihan se teidän touhunne menee, siitä ei ole epäilystäkään.
[/quote]
En usko heillä olevan avointa suhdetta. Ap.
Päästäisittekö te puolison eksänsä kanssa reissuun? -Ap.