Onko moraalisesti oikein lähteä lomalle
eksän kanssa? Emme ole nähneet yli 3 vuoteen kertaakaan ja nyt päätimme lähteä ensi kuussa viikoksi Turkkiin. Aikoinaan kaduin eroamme pitkään, vaikka minä jätin hänet. Olin nuori ja tyhmä, en ollut valmis seurustelusuhteeseen kenenkään kanssa. Nyt eksäni on avioliitossa toisen kanssa. Olen nähnyt uuden kumppanin muutaman kerran ja mielestäni hän on ihan ok. En tiedä tietääkö puoliso meidän menneisyyttä miten tarkasti, mutta hyväksyi ainakin lomareissun. Ei ole erityisen mustasukkainen.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:27"]Olettaen ei ole avoin suhde, niin yksikään vaimo ei ole ok tuollaisen reissun kanssa jos tietää oikeasti mistä on kyse. Haiskahtaa provolta mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun ihmisillä on moraali hukassa.
[/quote]
Niin, ei taida sitten kaikkea tietää. Tietää hän kuitenkin että ollaan tunnettu todella pitkään toisemme ja tietynlainen side meillä on aina välillämme.
Eikä ole provosoida. -Ap.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:27"]Olettaen ei ole avoin suhde, niin yksikään vaimo ei ole ok tuollaisen reissun kanssa jos tietää oikeasti mistä on kyse. Haiskahtaa provolta mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun ihmisillä on moraali hukassa.
[/quote]
Niin, ei taida sitten kaikkea tietää. Tietää hän kuitenkin että ollaan tunnettu todella pitkään toisemme ja tietynlainen side meillä on aina välillämme.
Eikä ole provosoida. -Ap.
[/quote]
Siis ei ole provo. Puhelimessa automaattinen tekstinkäsittely. -Ap.
Mitä te ylipäätään lähette tekemään sinne? Muuta kuin hieromaan aurinkorasvoja toisiinne.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 14:48"]Mitä te ylipäätään lähette tekemään sinne? Muuta kuin hieromaan aurinkorasvoja toisiinne.
[/quote]
Lähdetään vain viettämään laatuaikaa keskenämme :) -Ap.
Taitaa olla aviokriisi edessä. Säälin vaimoa :(
Siis mitä ihmettä? Ihan kahdestaanko lähdette vai onko teillä yhteisiä lapsia? Kahdestaan lähteminen on kyllä todellakin perin juurin kummallista ja vaikka en itse mustasukkaista sorttia olekaan, niin tuollaista en kyllä katselisi.
Kannattaa toivoa ettei kenenkään av mamman aviomies suunnittele Turkin matkaa. Saattaa pian peruuntua teidän laatuaika ;)
No jos minä olisin se nyksä, laittaisin miehen eksän kansa matkalle koska haluaisin miehestä eroon :) Tai testaisin miestä, että miten tyhmä se voi olla. Ja voi näköjään olla tosi tyhmä. Huhhuh.
*
Minun ex-mieheni on minulle erittäin läheinen. Pennusta asti oltiin yhdessä, oltiin rakastavaiset ja todella hyvät ystävät. Mentiin naimisiin, saatiin lapsi, sotkettiin asiat, erottiin. Ollaan ystäviä edelleen. Eksällä on erityinen paikka sydämessäni ja minulla hänen --- kaverina. Edelleen jos minulla on esim parisuhdehuolia nykyisen mieheni kanssa, voin mainita siitä vaikken eksälle uskoudukaan. Olen erosta onnellinen, se oli paras ratkaisu, enkä halua eksää takaisin. Mutta ei tulisi mieleenikään lähteä eksän kanssa lomalle! Molemmat tuntien meidän tekisi kuitenkin mieli kokeilla onko taika jäljellä - ja onhan se, yhdeksi yöksi. Arkielämässä ei kuitenkaan jaksettaisi yhdessä. Joten miksi keikuttaa venettä. Minä niin tasan vietän lomani oman rakkaani kanssa, jota rakastan miehenä enemmän kuin eksää 16 v aikana yhteensä. Kuten eksäkin nykyistä vaimoaan.
*
Joten en voi suositella lomaa eksäsi kanssa, paitsi jos haluat hänet takaisin elämääsi rakastettuna.
Mulle on joskus elämässä tapahtunut niin, että himo vie mennessään, vaikka miten olisin päättänyt että en aio panna. Ja ei ole ollut hyvä mieli jälkeenpäin, ei. Uskon että muutamalle muullekin käy niin "altistavassa" tilanteessa.
Miksi teidän pitäisi juuri ulkomaan lomalle lähteä ap?
Tule ihmeessä kertomaan sitten, miten meni!
Kiinnostaisi tietää, millä odotuksilla eksäsi lähtee lomalle. Onko hänellä ihan puhtaat jauhot pussissa?
Riippuu mitä odotuksia teillä on loman suhteen. Itselleni ei varmaan tulisi mieleen lähteä. Ehkä maksimissaan kolmanneksi pyöräksi.
Itse yritän ajatella, että kaveripohjalla mennään. Kieltämättä välillä alkaa ajatukset karkailla. Eksäni luulen olevan uskollisia tyyppiä, en tietenkään voi satavarma olla. Ei olla puhuttu suoraan asioista. Joskus ollaan vitsillä puhuttu vanhoista ajoista, mutta tuskin sillä merkitystä on. Ap
Sänkyhommiksi taitaa mennä loma. Molemmat vielä odotatte sitä. Erikoista kieltämättä
Ei seksin aina tarvi liittyä kaikkeen, vaikka kuinka ex:iä olisivat.
Jos nyksä kerran hyväksyi niin mikä estää? Synnintunto?
Aika hassua lähteä lomalle jonkun kanssa jota ei ole nähnyt 3 vuoteen, ex tai kuka vaan
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 13:30"]Aika hassua lähteä lomalle jonkun kanssa jota ei ole nähnyt 3 vuoteen, ex tai kuka vaan
[/quote]
Juuri sen takia päätimme lähteä, koska emme ole nähneet pitkään aikaan. Ap.
Olettaen ei ole avoin suhde, niin yksikään vaimo ei ole ok tuollaisen reissun kanssa jos tietää oikeasti mistä on kyse. Haiskahtaa provolta mutta ei olisi ensimmäinen kerta kun ihmisillä on moraali hukassa.