Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillain on patteja naamassaan, miksei ne poistata niitä?

Vierailija
20.07.2015 |

Kaupassa eilen näin naisen jolla oli nenän vieressä ruma patti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jospa keskityt omaan ulkonäköösi. Saattaa siitäkin jotain korjattavaa löytyä.

Vierailija
22/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa 500e käydä yksityisellä poistattamassa. Mulla 4 pattia naamassa eikä varaa, niin mikäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ihonalaiset paiseet kuivuu ja jää pateiksi kasvoihin. Ovat joskus kolmekin viikkoa. Yleensä ne ovat leukapielissäs, joten patit ovat yleensä näkyviä, joskin värittömiä. En viitsi maksaa (lue, opiskelijalla ei ole varaa) siitä, että käyn lääkärillä saamassa joko olalle taputuksen tai antibioottipiikin, jos sinne saa edes tarpeeksi aikaisin aikaa.

Vierailija
24/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi sukulainen, jolla on kasvot täynnä n. pikkurillinpään kokoisia ihonvärisiä patteja. Eikä niitä voi poistaa. Kyseessä on sairaus ja valitettavasti ne kasvavat takaisin. Eli se ei aina ole kiinni omasta laiskuudesta tai halusta.

Vierailija
25/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta luomet on söpöjä. sellaset ihon tasalla olevat.

Vierailija
26/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:14"]

Ihmisillä tuntuu olevan pelkoja erilaisia operaatioita kohtaan - pelkäävät, että poistamisesta tulisi arpea tai jotain. Osa taas ajattelee, että ne patit ja hirveät karvaiset ruskeat luomet ovat osa heidän _persoonallisuuttaan_. Mene ja tiedä.

Itsellänikin oli kasvoissa luomi ja poistatin sen laserilla - ei jäänyt jälkeäkään. En halua katsella itselläni tai muilla mitään ällöjä luomia tai patteja.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:38"]

Luomet ovat kyllä oksettavia, varsinkin vähänkään koholla olevat. Jos vielä kasvoissa, niin huh huh. En voi käsittää, miksi ei poisteta. Kai sitten on mukavampaa olla ulkoneva kasvain kasvoissa, koska niitähän luomet nimenomaan ovat. Myös se, jos vaikka halaa toista ja käsi osuu selässä olevaan isoon ulkonevaan luomeen - hyi helvetti.

Pieni arpi on pienempi paha - myös terveyden kannalta, jos luomi muuttuu melanoomaksi. Siihen voi jopa kuolla.

[/quote]

Nämä ovat saman kirjoittajan käsialaa.

Vierailija
27/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on keloidi-taipumus eikä pienintäkään kirurgista operaatiota tule ellei ole ihan pakko. Ylikasvaneita arpiappatteja löytyy silti myös näkyviltä paikoilta, mutta en anna sen vaikuttaa elämääni. Elämässä on muutakin kuin täydellisen ulkonäön tavoittelu.

Vierailija
28/28 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 08:38"]Luomet ovat kyllä oksettavia, varsinkin vähänkään koholla olevat. Jos vielä kasvoissa, niin huh huh. En voi käsittää, miksi ei poisteta. Kai sitten on mukavampaa olla ulkoneva kasvain kasvoissa, koska niitähän luomet nimenomaan ovat. Myös se, jos vaikka halaa toista ja käsi osuu selässä olevaan isoon ulkonevaan luomeen - hyi helvetti.

Pieni arpi on pienempi paha - myös terveyden kannalta, jos luomi muuttuu melanoomaksi. Siihen voi jopa kuolla.
[/quote]

No huhuhh tulis kalliiksi poistattaa joka ikinen luomi, mulla on niitä varmaan parikymmentä! (ei kuitenkaan naamassa)
[/quote] Eipä tuo vielä mitään, itselläni on yli 100. Mies laski joskus, ja lopetti kun pääsi sataan. Suuret ja ulkonevat olen saanut poistettua julkisessa terveydenhuollossa, mutta kasvoista eivät suostu poistamaan, kun on pelkkä "kosmeettinen haitta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän