Miksi suomalaisnaiset ovat nyhveröitä?
Ja vielä kaiken huipuksi ylpeitä siitä. Saa aina hyvät naurut...:D
Kommentit (47)
Annatko esimerkin tällaisesta nyhveröydestä?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:13"]Annatko esimerkin tällaisesta nyhveröydestä?
[/quote]
No esimerkiksi se että suomalaisnaiset eivät uskalla olla yläosattomissa rannalle kun pelkäävät. Voi ressukoita...:D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:07"]
Suomessa kuvitellaan että on hienoa kun naiset pidättäytyvät seksisuhteista. Kaikissa muissa maissa hieman hävetään jos maannaisissa on sellaisia viktoriaaniselle ajalle jämähtäneitä yksilöitä.
[/quote]
Ai että ihanko kaikissa muissa maissa naiset vaan panee ja ottaa yläosattomissa aurinkoa :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:07"]
Suomessa kuvitellaan että on hienoa kun naiset pidättäytyvät seksisuhteista. Kaikissa muissa maissa hieman hävetään jos maannaisissa on sellaisia viktoriaaniselle ajalle jämähtäneitä yksilöitä.
[/quote]
sinä se et näytä lukevan uutisia laisinkaan!
yhden tutkimuksen ja uutisen mukan Suomessa (kuten myös muissa pohjoismaissa ja itänaapurin maissa) on kaikkin avoinmielisimmät naiset, seksikumppaneita on lukuisia ja monet naiset suostuvat myös yhden illan juttuihin. Vaan meneppä jonnekin muualle niin ei se asia aina ole näin, etenkään pienissä katolisissa kylissä! aika äkkiä saa huoran maineen ihan jo siistä jos jossain pienessä katolisessa kyläsä tapailee kaverimielessä useampaa miestä kerralla, tai jos käy baarissa tanssimassa miesten kanssa, tai jos vaan seurustelee eikä mene kihloihin. Monissa maissa kun on tapana mennä kihloihin lähes heti seurustelun alettua ja sillä tavoin näyttää että "ollaan vakavissaan". Suomessa on paljon avoinmielisempää eikä kukaan odota että vasta tutustunut pari menisi heti kihloihin ja naimisiin
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:13"]Annatko esimerkin tällaisesta nyhveröydestä? [/quote] No esimerkiksi se että suomalaisnaiset eivät uskalla olla yläosattomissa rannalle kun pelkäävät. Voi ressukoita...:D
[/quote]
idiootti vastaus, on siis kyse nyhveröydestä jos nainen ei halua esitellä rintojaan koko biitsille? ja mahdollisesti jopa tulla salaa kuvatuksi? se mitä sinä haluat ei välttämättä ole sitä mitä kaikki naiset haluaisivat, olet itse aika nössö kun teet tuollaisia lapsellisia yleistyksiä ja oletuksia kaikista naisista. Sinulla ei liene paljoakaan suomalaisia naisia ystävinä (eikä sukulaisina) kun tuolla tavoin halvennat ja haukut toisia naisia, lienet kumminkin itsekin suomalainen. Kaikki ihmiset eivät halua kulkea julkisilla paikoilla tissit ja römpsät paljaina, hienoa että sinä haluat jatka toki valitsemallasi linjalla! ps. nudistirannat on keksitty, sieltä voit löytää rinnat paljaana -aurinkoa ottavia enemmänkin
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:13"]Annatko esimerkin tällaisesta nyhveröydestä? [/quote] No esimerkiksi se että suomalaisnaiset eivät uskalla olla yläosattomissa rannalle kun pelkäävät. Voi ressukoita...:D
[/quote]
idiootti vastaus, on siis kyse nyhveröydestä jos nainen ei halua esitellä rintojaan koko biitsille? ja mahdollisesti jopa tulla salaa kuvatuksi? se mitä sinä haluat ei välttämättä ole sitä mitä kaikki naiset haluaisivat, olet itse aika nössö kun teet tuollaisia lapsellisia yleistyksiä ja oletuksia kaikista naisista. Sinulla ei liene paljoakaan suomalaisia naisia ystävinä (eikä sukulaisina) kun tuolla tavoin halvennat ja haukut toisia naisia, lienet kumminkin itsekin suomalainen. Kaikki ihmiset eivät halua kulkea julkisilla paikoilla tissit ja römpsät paljaina, hienoa että sinä haluat jatka toki valitsemallasi linjalla! ps. nudistirannat on keksitty, sieltä voit löytää rinnat paljaana -aurinkoa ottavia enemmänkin
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 04:35"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:35"]
[/quote]
[/quote]
Hih - Persuämmä älähti. Jee jee Jeesus elää...:D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 06:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 04:35"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:35"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:13"]Annatko esimerkin tällaisesta nyhveröydestä? [/quote] No esimerkiksi se että suomalaisnaiset eivät uskalla olla yläosattomissa rannalle kun pelkäävät. Voi ressukoita...:D [/quote] idiootti vastaus, on siis kyse nyhveröydestä jos nainen ei halua esitellä rintojaan koko biitsille? ja mahdollisesti jopa tulla salaa kuvatuksi? se mitä sinä haluat ei välttämättä ole sitä mitä kaikki naiset haluaisivat, olet itse aika nössö kun teet tuollaisia lapsellisia yleistyksiä ja oletuksia kaikista naisista. Sinulla ei liene paljoakaan suomalaisia naisia ystävinä (eikä sukulaisina) kun tuolla tavoin halvennat ja haukut toisia naisia, lienet kumminkin itsekin suomalainen. Kaikki ihmiset eivät halua kulkea julkisilla paikoilla tissit ja römpsät paljaina, hienoa että sinä haluat jatka toki valitsemallasi linjalla! ps. nudistirannat on keksitty, sieltä voit löytää rinnat paljaana -aurinkoa ottavia enemmänkin [/quote] Hih - Persuämmä älähti. Jee jee Jeesus elää...:D
[/quote]
Eiköhän nyhverö ole se joka tekee niinkuin muutkin, erilaiseksi leimautumisen pelossa. Kuten vaikka menee rannalle yläosattomissa vain siksi että "muuallakin niin tehdään".
Sinänsä minua ei kyllä haittaisi yhtään katsella enemmänkin hyvinmuodustuneita maitorauhasia. Suurin osa kyllä valitettavasti näyttää paremmalta vaatteet päällä.
Koska kuvittelevat liikoja itsestään.
En kyllä arvosta naista, joka ottaa aurinkoa ilman yläosaa julkisella rannalla. Minua naisena ällöttää, vaikka ei miestä ole mukana. Tyhmän näköistä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:37"]En kyllä arvosta naista, joka ottaa aurinkoa ilman yläosaa julkisella rannalla. Minua naisena ällöttää, vaikka ei miestä ole mukana. Tyhmän näköistä.
[/quote]
Eli myönnät olevasi nyhverö?
No on suurin osa. Sen sijaan miehistä löytynee vain aivan mitätön prosentti niitä joilla oikeasti on munaa. Mulla on ja olen nainen. Mutta harmillisen vähän on yhtä kovia ja ylväitä ämmiä, kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:37"]En kyllä arvosta naista, joka ottaa aurinkoa ilman yläosaa julkisella rannalla. Minua naisena ällöttää, vaikka ei miestä ole mukana. Tyhmän näköistä. [/quote] Eli myönnät olevasi nyhverö?
[/quote]
Itse olet nyhverö ja äitis on kanssa.
En tiedä ovatko suomalaisnaiset sen enemmän nyhveröitä kuin muutkaan - aika vähän edes ulkomaalaisia naisia tunnen. Mutta tuo on kyllä totta että Suomessa monet nyhverönaiset kummallisella tavalla kuvittelevat sen olevan joku positiivinen piirre heissä.
Uskon että aloittaja on nainen. Haistan sen vahvasti
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:47"]Uskon että aloittaja on nainen. Haistan sen vahvasti
[/quote]
Ja mitä merkitystä sillä sitten on?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:35"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:13"]Annatko esimerkin tällaisesta nyhveröydestä?
[/quote]
No esimerkiksi se että suomalaisnaiset eivät uskalla olla yläosattomissa rannalle kun pelkäävät. Voi ressukoita...:D
[/quote] tota inhoan jo ulkomailla, onhan sekin tapa saada ukot kuolaamaan. Ton takia en itse edes ulkomailla mene rannalle.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:45"]En tiedä ovatko suomalaisnaiset sen enemmän nyhveröitä kuin muutkaan - aika vähän edes ulkomaalaisia naisia tunnen. Mutta tuo on kyllä totta että Suomessa monet nyhverönaiset kummallisella tavalla kuvittelevat sen olevan joku positiivinen piirre heissä.
[/quote]
Suomalaisnaisten ei tarvitse esittää mitään. Joistakin italialaisista tai turkkilaisista naisista saatetaan maailmalla kuvitella etteivät he uskalla edes sänkyyn mennä ennen avioliittoa ja siksi heidän pitää hieman vetää roolia jottei heitä pidettäisi nyhveröinä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:35"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:13"]Annatko esimerkin tällaisesta nyhveröydestä?
[/quote]
[/quote] tota inhoan jo ulkomailla, onhan sekin tapa saada ukot kuolaamaan. Ton takia en itse edes ulkomailla mene rannalle.
[/quote]
Moi persu!