Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetti kipeän lapsen yksin junalla

Vierailija
07.06.2023 |

Olisi hyvin voinut heittää lapsen autolla mun luokse. Toivottavasti muut matkustajat eivät tulleet kipeäksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu.

Vierailija
2/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies?

Sun mies?

Kenen lapsi?

Miksi kipeän lapsen täytyy joutua ylipäätään matkustamaan paikasta toiseen?!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tauti sillä on?

Vierailija
4/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies?

Sun mies?

Kenen lapsi?

Eksä ja yhteinen lapsi. Miehen mukaan parempi sairastaa täällä kuin hänen luona. Täällä on aina joku paikalla. Samaa mieltä, mutta ei lapsen pidä yksin junassa kipeänä matkustaa. Sen verran voisi omaa lasta ajatella että tuo kotiin asti.

Vierailija
5/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hakenut taksilla.

Vierailija
6/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ilmeisen pitkä junamatka kyseessä jos olisi voinut autollakin heittää. Minä olen matkustanut norossa Bangkokista Helsinkiin. Suhteellisuudentajua vähän hei.

Vierailija
7/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kotona raskaana uudelle miehelle ja vahtii samalla uuden miehen entisistä liitoista jääneitä lapsia?

Vierailija
8/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ilmeisen pitkä junamatka kyseessä jos olisi voinut autollakin heittää. Minä olen matkustanut norossa Bangkokista Helsinkiin. Suhteellisuudentajua vähän hei.

On silti aika julmaa laittaa lapsi sairaana matkustamaan julkisilla; varsinkin, jos ihan oikeasti lapsi (eikä esim. 17 v.) ja oikeasti kipeä. Plus riippuu tietty taudistakin; en itse menisi julkisiin muita tartuttamaan, jos ei olisi pakko (enkä laittaisi lastakaan).

Vierailija
9/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse hakenut lasta kotiin?

Vierailija
10/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa taas olemattomasta asiasta otetaan kierroksia.

Jos auto on ap:n mielestä parempi niin olisi hakenut autolla.

Vierailija
11/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On silti aika julmaa laittaa lapsi sairaana matkustamaan julkisilla; varsinkin, jos ihan oikeasti lapsi (eikä esim. 17 v.) ja oikeasti kipeä. Plus riippuu tietty taudistakin; en itse menisi julkisiin muita tartuttamaan, jos ei olisi pakko (enkä laittaisi lastakaan).

Ei ollut pitkä matka mutta 9v lapsi, kotona mittasin 39 astetta kuumetta ja oksentaa.

Vierailija
12/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän oksentanut junassa? Kohta on muutkin sairaana...

Vierailija
13/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut pitkä matka mutta 9v lapsi, kotona mittasin 39 astetta kuumetta ja oksentaa.

Saattaisin eksältä kysyä, että olisitko itse halunnut matkustaa tuossa kunnossa? Ei, en olisi laittanut julkisiin; ihan yhtälailla se lapsi jännittää, oksentaako lattialle tai jotain, kuin aikuinenkin vastaavassa tilanteessa. Itse olin kyllä jo lapsena niin sekaisin tuollaisesta kuumeesta, että olisin varmaan eksynytkin.

Vierailija
14/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka. Toivottavasti eksäsi sai tartunnan. Voi yrjötessä ja kuumehorkassa miettiä olisiko hänestä matkustamaan junalla.

Vierailija
15/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän oksentanut junassa? Kohta on muutkin sairaana...

Ei oksentanut

Vierailija
16/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies?

Sun mies?

Kenen lapsi?

Eksä ja yhteinen lapsi. Miehen mukaan parempi sairastaa täällä kuin hänen luona. Täällä on aina joku paikalla. Samaa mieltä, mutta ei lapsen pidä yksin junassa kipeänä matkustaa. Sen verran voisi omaa lasta ajatella että tuo kotiin asti.

Mies ei siis kykene huolehtimaan lapsestaan.

Vierailija
17/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos lapsi pääsi perille. Tuo on mieheltä vähän kuin heitteille jättö, jos ei matkustanut lapsen kanssa junassa ja varmistanut että sä olet lasta vastassa.

Vierailija
18/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kotona raskaana uudelle miehelle ja vahtii samalla uuden miehen entisistä liitoista jääneitä lapsia?

Taas joku narsistin kuvatus kuvittelee aloituksessa puhuttavan hänestä ihan kuin sillä olisi mitään merkitystä onko ap raskaana ja/tai uudessa suhteessa miehen kanssa jolla myös lapsia.

Ap:n kyllä kannattaa miettiä kannattaako lasta enää exän luokse päästää kun lapsi joutuu junalla poistumaan isäänsä häiritsemästä jos vähäänkään sairastuu.

Vierailija
19/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, että olet vastuuton. Eikö sinulla ollut matkavakuutusta?

Vierailija
20/20 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi