Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko kukaan aikuinen av:lla Pretty Little Liarsia?

Vierailija
20.07.2015 |

Mitä mieltä sarjasta? Kuka on lempparinne, entä inhokkinne? Ärsyttääkö sarjan venytys? Seuraatko USA:n tahdissa? Miksi katsot sarjaa?
T. yksi "yli-ikäinen" sarjan seuraaja :)

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:37"]Katotaan miehen tytön kanssa ihan hulluina. Olen 34 ja tyttö 17. Olen ostanut meille 4 tuotantokautta boksina, loput 3 kautta ollaan katottu netistä. Mies aina naureskelee, kun ollaan ihan innoissaan uudesta jaksosta.
[/quote] Muuten hyvä, mutta Amerikassa on tosiaan menossa kuudes kausi, joten te ette ole voineet katsoa seitsemää.

Vierailija
162/197 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin todella naurettavaa ja säälittävää, että aikuinen ihminen katsoo teinisarjoja, etenkin Pretty little liarsia. Niin huonosti tehty ja laaduton sarja, ettei paskempaa ole vähään aikaan nähty. Jos vertaa vaikka Gossip girliin, niin se on puhdasta kultaa tähän verrattuna. Mietityttää kuinka tyhmä pitää olla, että yli 13-vuotiaana katsoo kyseistä sarjaa. Kuinka tyhmiä ja lapsellisia ihmisiä olette noin muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:55"]Jotenkin todella naurettavaa ja säälittävää, että aikuinen ihminen katsoo teinisarjoja, etenkin Pretty little liarsia. Niin huonosti tehty ja laaduton sarja, ettei paskempaa ole vähään aikaan nähty. Jos vertaa vaikka Gossip girliin, niin se on puhdasta kultaa tähän verrattuna. Mietityttää kuinka tyhmä pitää olla, että yli 13-vuotiaana katsoo kyseistä sarjaa. Kuinka tyhmiä ja lapsellisia ihmisiä olette noin muuten?
[/quote] Niin ja toivottavasti ette ainakaan missään ääneen sano, että kyseistä sarjaa katsotte, puhumattakaan siitä, että hehkuttaisi moista paskaa. Olisi nimittäin aika noloa teille ja veisi uskottavuuden täysin.

Vierailija
164/197 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:37"]Katotaan miehen tytön kanssa ihan hulluina. Olen 34 ja tyttö 17. Olen ostanut meille 4 tuotantokautta boksina, loput 3 kautta ollaan katottu netistä. Mies aina naureskelee, kun ollaan ihan innoissaan uudesta jaksosta.
[/quote] Eikö yksi tyhmä teini riittänyt miehellesi? Nyt sillä on kaksi, ja sen kyllä huomaa jo tekstistäsikin. Sano nyt vielä, että olet miehen tytölle se oikea äiti ja järkevä, aikuinen ja biologinen äiti on vain tyhmä ja nipo.

Vierailija
165/197 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:37"]Katotaan miehen tytön kanssa ihan hulluina. Olen 34 ja tyttö 17. Olen ostanut meille 4 tuotantokautta boksina, loput 3 kautta ollaan katottu netistä. Mies aina naureskelee, kun ollaan ihan innoissaan uudesta jaksosta.
[/quote] Eikö yksi tyhmä teini riittänyt miehellesi? Nyt sillä on kaksi, ja sen kyllä huomaa jo tekstistäsikin. Sano nyt vielä, että olet miehen tytölle se oikea äiti ja järkevä, aikuinen ja biologinen äiti on vain tyhmä ja nipo.
[/quote]

Häivy helvettiin. Väärä ketju purkaa ahdistusta.

Vierailija
166/197 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ja aikuinen, mutta 18 täytin juuri ja aloitin vähän aikaa sitten ensimmäisen kauden, kun etsin Gossip Girlille korviketta. Ei kyllä GG:lle vedä vertoja, mutta ihan mukiinmenevä sarja. Hahmoista on vielä vähän paha sanoa, mutta Ariasta en pidä.

Vierailija
167/197 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:55"]

Jotenkin todella naurettavaa ja säälittävää, että aikuinen ihminen katsoo teinisarjoja, etenkin Pretty little liarsia. Niin huonosti tehty ja laaduton sarja, ettei paskempaa ole vähään aikaan nähty. Jos vertaa vaikka Gossip girliin, niin se on puhdasta kultaa tähän verrattuna. Mietityttää kuinka tyhmä pitää olla, että yli 13-vuotiaana katsoo kyseistä sarjaa. Kuinka tyhmiä ja lapsellisia ihmisiä olette noin muuten?

[/quote]

Mee nyt vaan katsomaan niitä sikakehittäviä Salkkareita, ja anna meidän kaikenikäisten seurata trendikkäitä ulkomaan sarjoja!

Vierailija
168/197 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en pidä Ariasta. Mukataiteellinen, opettajaan takertuja teennäinen romantikko, tuijottaa vaan niillä säikähtäneillä silmillä kaikkia, kaikkitietävä pikkupiika, on ikävä veljeään kohtaan, suuttuu helposti ja pikkuasioista kaiklle, huumorintajuton ja huonoin pukeutuja! Näyttelijäkään ei ole häävi.

Vierailija
169/197 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siis Rhys vai Reese Matthews? Viime jaksossa työpöydän nimikyltissä luki Rhys, Marlene Kingin chatissa taas näkyi kirjoitusasuna Reese.

Vierailija
170/197 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLL on siitä hauska sarja, että vaikka mitä spoilauksia/teorioita kuulee niin ne ei silti pilaa sarjan katsomista! Kaikista hahmoista on käytännössä jossain vaiheessa epäilty jotain.

Vierailija
171/197 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias ja seuraan sarjaa :) Lempparini ovat Spencer ja Mona. Miehistä ennen oli Toby, nykyään ehkä Caleb, tosin Calebista olen aina pitänyt. Inhokkini on varmaan... no, en tiedä. Alkuaikoina en pitänyt Ariasta, mutta nykyään hänestä pidän. Hannasta olen aina pitänyt, mutta kolmoskaudella minulla oli jokin (ohimennyt) ongelma häntä kohtaan. Alison oli aluksi tosi ärsyttävä, mutta hahmo on aika moniulotteinen. Ehkä inhokkini on Jenna.

PLL on mun mielestä täydellisen ihanan teinien "hömppäsarja" johon on upotettu niin paljon kaikkea ihmisuhdedraamaa, jännäriä, pehmokauhua ja muuta paskaa, että sarja on itsessään miltei taideteos jota on hyvin viihdyttävää katsoa :DDDD

Vierailija
172/197 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:07"]

Kiitos Ororotv:n suosittelijalle! Kunpa olisin tiennyt tuosta aiemmin. Olen katsonut kaikki nämä vuodet sellaisilta sivustoilta, joissa pop-up mainokset hyppää silmille ja saa aina arvuutella mikä videon päällä olevista rukseista ja play-napeista toimii ja mikä vie taas sinne tuhannelle mainossivustolle.. Plus englanninkieliset tekstitykset auttaa kohdissa, joissa puhe on hiljaista/epäselvää. :)

[/quote]

Niinpä! onko kellään tätä maksullisena?

Vierailija
173/197 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan usan tahtiin. Inhokkeja Emily ja Aria. Suosikkeja Spencer, Toby, Ali ja Caleb. Ei ärsytä venytys, ainakin enemmän katseltavaa ;)

Vierailija
174/197 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YAAASSSSSS OON KHYL 14 MUT AINA KUN JOKU MAINITSEE PLL OON JUST NÄIN JOTEN WOOP WOOP WREN ON SALEE CHARLES JA ARIALLA (TAI SEN KAKSOSSISKOLLA) JA/TAI LUCAKSELLA ON JOTAIN TEKEMISTÄ TÄMÄN A-RUMBAN KANSSA!!!!! NIIN JA SARA ON BETHANY TÄSTÄ OLEN VARMA!!!!!

Vierailija
175/197 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, enää muutama päivä ja sitten selviää....:D

Vierailija
176/197 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun ne tytöt näki siellä vaatekaapin seinässä sen "minut aijotaan tappaa -M" tms. Viestin, oletettiin että se on Monalta. Ehkä se oikeasti on Mayalta, joka onkin elossa. Mutta kyllä mäkin Ceceä tai Saraa veikkaan. Tosin, miten Sara ois voinut tehä sen videon missä nukkuu?

Vierailija
177/197 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on teidän suosikki päähenkilötyttöjen äideistä ja isistä?

Vierailija
178/197 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spencer ja Toby )

Vierailija
179/197 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 24 ja seuraan vaikka menikin aika naurettavaksi kun tytöt oli siellä nukkekodissa.... Mutta onhan se viihdyttävää. 

lempihahmojani on Mona (ja Mike!) ja Hanna sekä Hannan äiti ja Spencerin vanhemmat. Spencer on välillä myös ihan jees.  Caleb on ok ja Arian mutsi. Ja Jason on jees, toivoin salaa että Jason ja Hannan mutsi kehittelis jotain syvempää:D Alison oli mahtava bitch kunnes tuli takaisin ja nyt on tyhmä, tylsä ja pukeutuu kuin keski-ikäinen. Flashbackeissa ihan loistava.

Toby on rasittava, huono poliisi ja näyttelijä on huono (oli hyvä vielä ekat kaudet), Emily on tylsä, Ezra ja Aria ei ole mikään vuosisadan rakkaustarina ja molemmat tooooodella ärsyttäviä ja Sara on todella rasittava ja varmasti paljastuu jotain hänestä... Jos ei muuta hämärää niin ainakin kaipais psykiatrista hoitoa. Kiintyi Emilyyn niinkuin joku orpolintu. Sairasta settiä. 

Sarja kaipaa lisää Monan ja Miken suhdetta<3

Vierailija
180/197 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30 ja Netflixixtä katsonut kaikki jaksot. Ihan koukussa olen. Välillä puuduttaa kun tuntuu ettei mitään tapahdu.