Katsooko kukaan aikuinen av:lla Pretty Little Liarsia?
Mitä mieltä sarjasta? Kuka on lempparinne, entä inhokkinne? Ärsyttääkö sarjan venytys? Seuraatko USA:n tahdissa? Miksi katsot sarjaa?
T. yksi "yli-ikäinen" sarjan seuraaja :)
Kommentit (197)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:13"]Katsoin vähän aika sitten A teorioita netistä. Yksi niistä meni näin:
Joskus näytettiin takauma, jossa Alison oli lapsi ja hän löysi joulun aikaan pianon sisältä paketin, jossa oli kaksi mekkoa. Alisonin äiti vakuutti hänelle että hän näki yhden mekon, ja isälle pitäisi kertoa että siellä oli vain yksi mekko. Tähän selitys oli seuraava: toinen mekko oli Charlielle, joka oli poika mutta halusi pukeutua tytöksi. Alisonin isä ei hyväksynyt tätä, joten hänelle ei saanut puhua toisesta mekosta. Tämän takia Charlie meni Radleyyn. Ja muutti lopulta itsensä naiseksi. Tämä nainen on Cece.
[/quote]
Tai sit se oli bethanylle joka oli radleyssa. Eikö sillä alisonin äidillä ollutkin suhde bethanyn isän kanssa?
Luulen, että charles on wren tai jopa sara (voi olla, että sara oli se, joka laittoi tyttöjen kuvat seinälle galleriassa, hänhän oli leikannu lyhyen tukan). Tai sit sara on red coat.
Aria on mun lemppari, se on niin nätti :) Ja aloin kattomaan tätä sarjaa 2010, kun olin vähän alle parikymppinen, sillon hävetti jotenkin kauheesti että täähän on joku 15veelle tarkotettu sarja mutt nyt oon päässy ikäkriisistäni yli ja kehtaisin fanittaa vaikka one directionia jos vaan kiinnostais :D
Mikä päivä se kesäkauden season finale on ja mitä siinä on tarkalleen lupailtu paljastaa? :)
En tiennytkään, että Rosewood ja Gilmore Girlsin Stars Hollow on osittain samoista lavasteista koostuva. :-)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:44"]Mikä päivä se kesäkauden season finale on ja mitä siinä on tarkalleen lupailtu paljastaa? :)
[/quote]
Olisko ens viikolla ja charles paljastetaan silloin. Tai siis A.
Vähän outo tuo vitoskauden päätösjakso kun ne kaapattiin sinne nukkekotiin jossa Mona oli elävänä mutta oli puettu Alisoniksi!
Milloinkohan netflixiin tulee lisää kausia?
Olipa jännä tuo viime jakson lopetus. Ensi viikon finaalijaksosta julkaistu pidempi sneak peek antoi myös paljon osviittaa Charlien tarinasta.
Tykkäsin siitä, että eilisessä jaksossa viiniä litkivät äidit pääsivät myös jännityksen ytimeen. Kiva, että niilläkin oli enemmän actionia roolissaan :)
Mä katson. Vähän sellaisen Guilty pleasure. Mä.en tykkää kauhuelokuvista tai muusta pelottavalta joten ton sarjan jönnitystaso sopii mulle.
Eilinen jakso oli kyllä taas jännä. Vähän ärsyttää sarjan venytys mutta samalla en halua että se loppuu!
En ole lukenut Annika O:n blogia, mutta mun mielestä Aria/Lycy näyttää vähän samalta kuin Selena Gomez. Molemmilla sellaiset "ewok"-henkiset söpöt nallekasvot. Ja uudistuneella Kylie Jennerillä on nykyisin hieman samankaltaiset kasvonmuodot, on muokannut leukaperiään.
Munkin mielestä A on ollut lukuisissa kohtauksissa vahva ja fyysisesti miehen mitoissa. Joskus näkynyt miehen käsikin. Nukketalon prom-tanssiaisissa naamion takana näkyi tumma, miehinen takatukka (oli kai sitten vain peruukki?). Sen takia odotin A:n tai edes jonkun A-tiimiin kuuluvan olevan miespuolinen.
Redditissä ainakin kiehutaan, ja ihmiset ovat pettyneitä koko hypetyksen luomaan odotukseen, ja sitten varsinaiseen downeriin.
Minun suosikit naispuolisista on Spencer, Hanna, Hannan äiti ja Emilyn äiti. Miehistä Jason, Caleb, Emilyn isä ja Arian isä.
Mä katson paljon "teini"sarjoja kolmen teinin takia, mutta tuota en koskaan tykännyt alkaa seuraamaan.
En nyt ihan aikuinen, 18, mutta katson silti vaikka koen kohderyhmän vielä nuoremmaksi kuin itse olen.. Netflixistä aloitin katsomaan kun sain katsottua Gossip Girlin loppuunsa, ja en vieläkään PLL:stä oikein tykkäämällä tykkää, mutta kyllä sitä katsoo..
Nyt kolmas tuotantokausi menossa (netflixissähän ei niitä enempää edes ole, joten pian joudun etsimään jaksoni muualta), ja alusta asti lempparina naisista ollut spencer ja miehistä toby, siis jo ensimmäisistä jaksoista lähtien, eivätkä tulleet lemppareiksi kun alkoivat seurustella
Mä katon, Neflixistä. Mäkin aloin Gossip girlin jälkeen aloin kattoo. Vähän sellanen Gossip girl meets Twin Peaks -meininki, vaikka PLL ei yhtä huippusarja olekaan kuin nuo mainitut.
Lempparit on Toby ja Emily. Inhokki Aria. Ikää 30 vee.
Katotaan miehen tytön kanssa ihan hulluina. Olen 34 ja tyttö 17. Olen ostanut meille 4 tuotantokautta boksina, loput 3 kautta ollaan katottu netistä. Mies aina naureskelee, kun ollaan ihan innoissaan uudesta jaksosta.
Mun mielestä tää on sarja jota voi hyvinkin katsoa aikuisena, ei oo mitään perus teinimeininkiä. Ja eihän ne näyttelijätkään ole teinejä, paitsi se Allisonin (?) näyttelijä.