Katsooko kukaan aikuinen av:lla Pretty Little Liarsia?
Mitä mieltä sarjasta? Kuka on lempparinne, entä inhokkinne? Ärsyttääkö sarjan venytys? Seuraatko USA:n tahdissa? Miksi katsot sarjaa?
T. yksi "yli-ikäinen" sarjan seuraaja :)
Kommentit (197)
Mäkin tykkäsin Tobystä ennen, mutta uuden työn myötä siitä tuli jotenkin ehdottomampi.
Katson yhdysvaltojen tahtiin (eli tänä yönä tulee taas uusi jakso) ja olen reilusti yli 20. Pidin ekoista kausista, oli sopivan jännää katsottavaa. Mä olisin ehkä lopettanut sarjan siihen Ezran paljastumiseen. Minusta se olis ollut täydellinen A. Enää en niin kauheasti jaksa innostua (toistoa toiston perään), mutta pakko katsoa loppuun asti, jotta kaikki vihdoin selviää.
Katoin silloin muutamia uosia sitten kun se alkoi, mutta lopetin katsomisen oisko kolmannen tuottarin jälkeen. Tosiaan kun aloin katsoa olin tyyliin 19 tai 20 v eli en kovin aikuinen :D
Mun suosikit on Hanna Marin ja Spencer Hastings. Inhokki on Jenna.
Minä katson:D Ikää 19v ja jenkkien tahtiin katson. Mulla on sellainen tapa että katson aina uusimman jakson aamulla ja juon samalla kahvia. Lempparia on aika hankala sanoa, Alista tykkään kyllä ja toivoisin että sitä näytettäis enemmän. Vähän kyllä naurattaa se sarjan ylidramaattisuus:)
Minkäs ikäisille tuo sarja on tarkoitettu? Teineille? Mä aloin katsoa sitä v. 2010 ollessani 28 v. ja nyt olen siis jo 33 v. ja seuraan edelleen. :D Onhan tuo välillä puuduttavaa katsottavaa, kun tuntuu, ettei ikinä tule kunnolla vastauksia. Jännityksen vuoksi minäkin sitä katson ja näyttelijät on ihan miellyttäviä. Mukava aivot narikkaan -sarja.
Oon 33 ja seuraan. Katson usan tahtiin. Suosikit on varmaan Hanna ja Spencer ainakin, inhokit vähän vaihtelee. Allison on ehkä tällä hetkellä inhokki.
Olen aivan liian yli-ikäinen mutta koukkuun olen jäänyt. Olen 25v. Tykkään Alisonista ja toivon että Alillä on sarjassa onnellinen loppu:) Onhan se ylidramaattinen ja naurettava sarja välillä mutta silti kovin viihdyttävä.
Mua vähän tölkkii tuo nimi Pretty Little Liars ja varsinkin sen suomennos Valehtelevat viettelijät (eipä ne mitään viettelijöitä mielestäni ole). Olisin itse nimennyt tuon sarjan esim. ihan vain Rosewoodiksi. Tai sitten joku A-kirjaimeen, pelaamiseen tai piinaamiseen liittyvää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:56"]
Mua vähän tölkkii tuo nimi Pretty Little Liars ja varsinkin sen suomennos Valehtelevat viettelijät (eipä ne mitään viettelijöitä mielestäni ole). Olisin itse nimennyt tuon sarjan esim. ihan vain Rosewoodiksi. Tai sitten joku A-kirjaimeen, pelaamiseen tai piinaamiseen liittyvää.
[/quote]
Englanninkielinen nimi mielestäni on osuva, valehtelevathan he koko ajan ja tuo "pretty little" on vain amerikkalainen "sanonta" jonka voi liittää mihin tahansa:) tyttö valehtelevat jopa silloin kun ei tarvitsisi, hankkiutuvat vaan enemmän ongelmiin jatkuvilla valheillaan. Suomenkielisestä nimestä en pidä mutta en katsokaan sarjaa suomen telkkarista.
Veikkaan, että Charlieksi paljastuu lopulta Wren. Noelia ja Lucasia veikkaisin, mutta eivät ole Charlien ikäisiä. Eikös sen kuitenkin pitänyt olla joku tuttu?
Joo mietin kanssa että onko nimen suomentaja edes tutustunut koko sarjaan :D
Minä katsoin muistaakseni kolme kautta (22-vuotiaana), mutta sitten lopetin kun turhautti se, ettei ratkaisua löydy vaan venytetään ja venytetään. Ja jotenkin huvittavaa, että teinitytöt koittavat kovasti ratkoa mysteereitä, joille eivät edes poliisit mahda mitään.
Minä 21v. Mutta nyt on jotenkin alkanut tökkimään enkä jaksa seurata aktiivisesti.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 16:05"]
Veikkaan, että Charlieksi paljastuu lopulta Wren. Noelia ja Lucasia veikkaisin, mutta eivät ole Charlien ikäisiä. Eikös sen kuitenkin pitänyt olla joku tuttu?
[/quote]
Joskus sanottiin että A on joku joka nähtiin jo ensimmäisessä jaksossa. En ole jaksanut katsoa ensimmäistä jaksoa uusiksi ja en tiedä onko tätäkin jo muutettu. Sarjan käsikirjoitushan elää koko ajan ja sarjan luojan mukaan A:ksi on suunniteltu useampaa henkilöä. Toivon että lopussa paljastus ei pilaa koko sarjaa, toivon että mysteeri ei vain lässähdä/ole epärealistinen/ idioottimainen. T. 25v PLL addikti
Munkin lempparit on Spencer ja Hanna. Tykkään Spencerin nokkeluudesta ja sarkasmista sekä sillä on ihana ääni. Hannan luonne on mahtava, siltä tulee tahattoman koomisia heittoja ja se on oikeasti monissa asioissa fiksumpi kuin muut. Emily on välillä tosi naiivi ja liiankin hyväsydäminen. Sellainen "vanilla". Ariasta en tykännyt ekalla kaudella, mutta nykyisin on ihan jees.
Tykkään eniten Emilyn (rennon urheilullisia ja street style -henkisiä vaatteita) ja Spencerin (preppy, ainakin ekoilla kausilla) tyylistä.
Emilyn isä ja Jason on kuumia.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:37"]Katotaan miehen tytön kanssa ihan hulluina. Olen 34 ja tyttö 17. Olen ostanut meille 4 tuotantokautta boksina, loput 3 kautta ollaan katottu netistä. Mies aina naureskelee, kun ollaan ihan innoissaan uudesta jaksosta.
[/quote]
Ootte ihania ❤️
Liarsien pukeutumistyylit on kyl kivoja! Tykkään eniten ehkä Hannan, Arian tai Spencerin tyylistä :)
23v, katson. En oikein tiedä miksi, ei se nyt niiiin hyvä ole.
Suosikkini on Spencer.. Koska hän on niin fiksu. Ja silti niin haavoittuvainen. Emily on niin kaunis, Ariasta en pidä.
Miehistä suosikkejani ovat Caleb ja Toby, pidän myös Wrenistä. Tavallaan myös Ezra on kiva, vähän liian nössykkä ehkä..
Oijoi, unohdin Jasonin joka on muuten sarjan kuumin mies. T. 86
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 15:37"]Katotaan miehen tytön kanssa ihan hulluina. Olen 34 ja tyttö 17. Olen ostanut meille 4 tuotantokautta boksina, loput 3 kautta ollaan katottu netistä. Mies aina naureskelee, kun ollaan ihan innoissaan uudesta jaksosta.
[/quote]
Ja ollaan molemmat Spoby faneja.