Maksaako sossu uuden tietokoneen
Ei skulaa. Kaatui jotain kaljaa koneelle ja nyt ei näppäimistö toimi. Ois aika tärkeä kuitenki että voin pelata tietokoneella. Maksaako sossu tietokoneen kun se on aika pakollinen nykyää? Nyt oon älypuhelimella mutta hidasta tällä on laskui maksaa ynnämuuta niin koneen tarvitsen.
Kommentit (24)
Ihmettelen tietokeiden saamista sossusta. Itseltä hajosi pesukone eikä taloyhtiössä ole pesutupaa, eivät silti suostuneet edes halvimpaan tarjous koneeseen. Perusteluina oli että olisi pitänyt hakea kierrätyskeskuksesta tai muuten vain käytetty. Tietokoneen puutteen voi korvata kirjastossa tai sillä kännykällä, mutta mitens pyykkien kanssa pystyy menemään minnekään? Pesulat ovat aika kalliita.
Ei ollut muuten kierrätyskeskuksessakaan yhtään pesukonetta.
> Ihmettelen tietokeiden saamista sossusta. Itseltä hajosi pesukone eikä taloyhtiössä ole pesutupaa, eivät silti suostuneet edes halvimpaan tarjous koneeseen. Perusteluina oli että olisi pitänyt hakea kierrätyskeskuksesta tai muuten vain käytetty. Tietokoneen puutteen voi korvata kirjastossa tai sillä kännykällä, mutta mitens pyykkien kanssa pystyy menemään minnekään? Pesulat ovat aika kalliita.
> Ei ollut muuten kierrätyskeskuksessakaan yhtään pesukonetta.
Oikein teki sossu. Itse olen viime vuosina ostanut muille parikin vieläkin hyvin toimivaa pesukonetta käytettynä, hintaan 50 euroa kpl. Kun nyt Oulu tuli mainittua tässä säikeessä, niin 10 eurolla saisi pesukoneen sieltä:
http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Pesukone_40cm_levea_20311823.htm?ca=2&w=1
Sinällään aloitus kuulostaa trollilta mutta vastaan kuitenkin. Silloin kun minä olin ammattiopistossa niin minulla sosku antoi 400 euron käyttörahan konetta varten. Ei ollut minulla tai vanhemmilla rahaa ostaa konetta yksin. Kyllä sitä sai monta kymmentä paperia täyttää soskun naisen kanssa ja erityisopettajan kanssa että saatiin asia läpi.
Sossu maksoi afganistanilaiselle kaverilleni mm. pyörän. Vaikka rahaa ja kalliita kultakoruja entuudestaan joilla voisi maksella kuluja.