Maksaako sossu uuden tietokoneen
Ei skulaa. Kaatui jotain kaljaa koneelle ja nyt ei näppäimistö toimi. Ois aika tärkeä kuitenki että voin pelata tietokoneella. Maksaako sossu tietokoneen kun se on aika pakollinen nykyää? Nyt oon älypuhelimella mutta hidasta tällä on laskui maksaa ynnämuuta niin koneen tarvitsen.
Kommentit (24)
Ei varmasti maksa. Eikä kuulukaan koska ei se pakollinen ole. Käy kirjastossa maksamassa laskusi, siellä on tietokoneita joita saa käyttää ilmaiseksi.
Kannattaisi Persujenkin mennä töihin.
En osaa vastata. Luultavasti olet itse enemmän perillä sossuasioista kuin minä. Eikö kukaan kaverisi osaa neuvoa?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:56"]Kannattaisi Persujenkin mennä töihin.
[/quote]
Mä mikään persu ole. Oon anarkisti.
Tämä on näitä lässyn lässyn provoja. Ketut mikään anarkisti oot, niillä on tyyliä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:07"]Tämä on näitä lässyn lässyn provoja. Ketut mikään anarkisti oot, niillä on tyyliä.
[/quote]
No vihervassari oikeesti. En oo persu. Persut käy töissä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:07"]
Tämä on näitä lässyn lässyn provoja. Ketut mikään anarkisti oot, niillä on tyyliä.
[/quote]
Anarkisteilla tyyliä? Siis niilä vitun pelleillä jotka hajottavat itsenäisyyspäivänä liikeiden ikkunoita pyörätelineillä? Sillä saatanan roskaväellä? BUHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tyylikäästi hajoittavatkin ja pyöräteline on hyvä väline siihen. Nämä sentään tekevät tekonsa rehellisen avoimesti eivätkä hissunkissun kansaa ryöväämällä ja alistamalla kuten elitisti politiikot ja yritysjohtajat ystävineen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:07"]
[/quote]
Anarkisteilla tyyliä? Siis niilä vitun pelleillä jotka hajottavat itsenäisyyspäivänä liikeiden ikkunoita pyörätelineillä? Sillä saatanan roskaväellä? BUHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
minä olin mukana
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:11"]
[/quote]
[/quote]
Mikäs vässykkälammas siellä määkii?
Taidat olla persu. Äänestät Timoa kun se lupaa ettei lisää pakolaisia ole tulossa. Sitten Timo kuitenkin kahmii vielä hiukan lisää pakolaisia ja sinä poika se vaan äänestät :D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:11"]
[/quote]
[/quote]
Mikäs vässykkälammas siellä määkii?
Taidat olla persu. Äänestät Timoa kun se lupaa ettei lisää pakolaisia ole tulossa. Sitten Timo kuitenkin kahmii vielä hiukan lisää pakolaisia ja sinä poika se vaan äänestät :D
[/quote]
BÄÄ BÄÄ sanoi lammas kun soinia äänesti.
Mulle maksoi, kun sanoin tarvitsevani lapsille koulujuttuihin. Ei tosin mikään alienware mut ihan Gigantin Pelikone kylläkin. Yh-Isä
No naaman mustuudestahan se on kiinni.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:29"]
Tyylikästä on
[/quote]http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/57/r0f/2ab9/10342/1535761850.jpg
Oulun sossu maksoi halvimman mahdollisen kannettavan verkkokauppa.comin oulun myymälästä. Silloin se oli Chromebook.
Liitä erillinen näppis USB porttiin.