Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tunnettu ilmiö se, että joku nainen ottaa rikkinäisen miehen projektimiehekseen?

Vierailija
29.06.2026 |

Esim. ammatillisesti ja taloudellisesti menestynyt mies, mutta siviilielämä täysin rikki.

Onko joillakin naisilla taipumus ottaa henkisesti rikkinäisiä miehiä ikäänkuin projektimiehekseen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun lähipiirissä ole. 

Vierailija
2/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taipumusta eikä halua. Mutta suurin osa miehistä on ns. rikkinäisiä, joten aina niitä tuohon vaivaksi asti tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taipumusta eikä halua. Mutta suurin osa miehistä on ns. rikkinäisiä, joten aina niitä tuohon vaivaksi asti tulee.

Oikeastiko suurin osa?

Vierailija
4/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos naisen oma isä on ollut alkoholisti tai narsistinen, nainen ottaa myös miehekseen tällaisen miehen.

Vierailija
5/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Valtavasti ylitarjontaa vinksahtaneista hoitokielteisistä miehistä.

Vierailija
6/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettu asia on se, että myös naiset ovat yksilöitä. Jotkut voivat ottaa tuollaisen projektimiehen ja jotkut taas eivät.

Vierailija
7/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kaltaisiasi rikkinäisiä miehiä!

Vierailija
8/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. jos naisen oma isä on ollut alkoholisti tai narsistinen, nainen ottaa myös miehekseen tällaisen miehen.

Eikä ota vaan karttaa viimeiseen saakka, kun tunnistaa nämä! T alkoholistiisän lapsi

Vierailija
9/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuus on miesten yleisin rikkinäisyyden muoto. Naisena en hyväksy miestä joka suhtautuu kielteisesti vähemmistöjen ihmisoikeuksiin ja ilmastotoimiin.

Vierailija
10/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hoivavietti herää juuri tämmöisiä rikkinäisiä narkkari rikollis miehiä kohtaa.

Vierailija
11/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäisen miehen unelma: nainen tulee ja hoivaa ja korjaa mutta miehen ehdoilla

Vierailija
12/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni ole. Minä olen itse korjannut itseni ja oletan että miehet pystyvät samaan. 

Vierailija
13/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevat kyllä yleensä jostain sellaisista perheistä, missä ovat kasvaneet pumpulissa, ovat siksi naiveja, eivätkä osaa suojautua näiltä ja uskovat kaiken ja lähtevät kaikkeen mukaan

Vierailija
14/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten hoivavietti herää juuri tämmöisiä rikkinäisiä narkkari rikollis miehiä kohtaa.

Hoh hoijaa! 🙄

Vierailija
15/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehiä ja tatuoituja rikollisia kyllä rakastetaan kuntoon jatkuvalla syötöllä. Hiljainen, kiltti ja ujo yksinäinen mies taas hyljätään täysin oman onnettomuutensa nojaan kärsimään.

Vierailija
16/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin rikkinäinen narkkaririkollismies niin kyllä ne naiset, jotka olivat minusta kiinnostuneita olivat tasan tarkkaan ihan samanlaisia tapauksia mitä itse olin.

Täällä aina huudetaan niistä tasoista, mutta kummasti tällaisissa asioissa unohdetaan se, että jos olet narkkariluuseri, tasosi on silloin narkkariluuseri.

Vierailija
17/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia jotka kuvittelevat olevansa jotenkin parantajia ja valon tuojia. Mielestäni jotenkin paitsi  yksinkertaiseen ajatteluun niin ennen muuta pohjimmiltaan omahyväisyyteen perustuva lähtökohta. 

Jos joku on rikottu elämässään, hän on itse paras korjaaja yhdessä ammattilaisen kanssa. Sen lisäksi hänelle on tärkeää terve ihmissuhde, mutta parisuhde on lähtökohtaisesti yhdenvertainen, ei mikään naisen terapointiprojekti. Vastenmielinen ajatuksenakin.

Vierailija
18/18 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Tosin useimmiten asiaa tiedostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme