Mikä teidän perheessänne/kotonanne on "vinksin vonksin"?
Onko sisustus vinksin vonksin, eripari tuolit yms? Puetteko lapset eriparivaatteisiin? Jms...
Meidän talossa on vähän joka seinä ja nurkka vinksin vonksin vinossa, asutaan vanhassa mummon mökissä. Mua se ei haittaa. Se tuo vaan oman kivan tunnelmansa tähän asumiseen. :-)
Kommentit (6)
Talo on iso ja vanha ja varmaan yksikään seinä ei ole viivasuora, väliovet on eriparia ja lattiamateriaaleja on monta erilaista. Meillä on neljät portaat joista yhdet ei vie minnekään.
Postilaatikossa lukee monta eri sukunimeä mutta ei meillä erotella kuka on biologisesti kenellekin sukua, kaikki ollaan yhtä perhettä.
Siivous.
Onneksi on ihania ihmisiä, jotka käyvät siivoamassa viikottain. Siis toki palkkaa vastaan. Olemme molemmat vähän vinksin vonksin kulttuuri-ihmisiä. Ja olemme hienosti "kasvattaneet" muksummekin yhtä vinksinvonksin.
Muksut on jo kyllä isoja. Vanhin Teakissa opiskelee, keskimmäinen Ranskassa opiskelee ja pahnanpohjimmainen (yläkoululainen) kesälomalla mummolassa Norjassa. Olemme siis aikas vinksinvonksin perhe. Ja on meillä eka lapsenlapsi (ihan paras), saa nähdä tuleeko hänestäkin vinksinvonksin.
Ei mikään vaikkakin tämä vuokrakämppä voisi olla tasokkaampi. Tässä asutaan ja säästetään omaa täydellistä varten. Minulla pitää olla aina siistiä, puhdasta, tiskattu ja tavarat ojossa tai ahdistun. Juuri tein ison satsin ruokaa ja heti kesken ruuan teon piti tiskata ja siivota sotku; nautin siisteydestä mutta hitto on tää välillä rankkaa!!! Vähän vinksin vonksin asennetta minullekin voisi tehdä ihan hyvää....
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:51"]Ei mikään vaikkakin tämä vuokrakämppä voisi olla tasokkaampi. Tässä asutaan ja säästetään omaa täydellistä varten. Minulla pitää olla aina siistiä, puhdasta, tiskattu ja tavarat ojossa tai ahdistun. Juuri tein ison satsin ruokaa ja heti kesken ruuan teon piti tiskata ja siivota sotku; nautin siisteydestä mutta hitto on tää välillä rankkaa!!! Vähän vinksin vonksin asennetta minullekin voisi tehdä ihan hyvää....
[/quote] unohdin lisätä että sisustus mätsää(otettu mallia netistä); vaatteet useimmiten mätsää; asiat listaan paperille ja vedän yli ne tehtyäni:D
Pään sisällä tuppaa olemaan vinksin ja vonksin.