Lue keskustelun säännöt.
kokemuksia turun miska-talosta?
27.09.2006 |
Onko kenelläkään kokemuksia jaettajana Turun suomalais-venäläisestä päiväkodista? Toimiiko kielisuihku, toimiiko päiväkoti " suomalaisesti" , joulunvietot etc. ? On harkinnassa hakea hoitopaikkaa sieltä 3-vuotiaalle.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla