Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kännykkäkotelot on juntteuden huipennus

Vierailija
18.07.2015 |

Siis nämä keinonahkaiset läpyskät missä rahvas säilöö korttejaan ja luurejaan. Ihan yhtä törkeitä kuin ysärillä suositut vyökotelot.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan nyt helvetti kun on junttia siellä ja junttia täällä. Tiedätkö mitä varten niitä käytetään? Itse käytän koska se estää puhelinta rikkoutumasta pudotessa ja nöyttöä naarmuuntumasta. Ja joskus voi jättää lompakon kotiin kun ottaa vain maksukortin ja ajokortin mukaan.

Vierailija
22/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotelossa kyllä lukee 'Hand-made Genuine Leather', onks tää nyt sit vähemmän nolo häh o_O. Edellinen känny hajos atomeiksi kun tippui sohvalta (!!) alas, joten tästä viisastuneena ostin uuteen kännyyn tämän läpyskäkotelon. Samalla huomasin, että tämä teki myös kilon painavasta lompakostani tarpeettoman ja laukku keveni kiitettävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten. Jokainen täyttää jonkun junttimääritelmän.  Miten elämä on parempaa/onnellisempaa ilman yhtään junttimaista piirrettä? Junttimaisinta on syyttää toisia junttimaisuudesta.

Vierailija
24/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:12"]Mulla on vielä lapsen tarravalokuva kännykkäkotelossa x) rupesin käyttään, kun iPhone putos kerran cittarin lattialle ja jouduin vaihdattaan näytön.
Onko citymarket muuten tarpeeks juntti kauppa vai pitäiskö mun alkaa käydä prismassa?
[/quote]
samaa roskaa vain kirjain vaihtuu

Vierailija
25/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:15"]Mun kotelossa kyllä lukee 'Hand-made Genuine Leather', onks tää nyt sit vähemmän nolo häh o_O. Edellinen känny hajos atomeiksi kun tippui sohvalta (!!) alas, joten tästä viisastuneena ostin uuteen kännyyn tämän läpyskäkotelon. Samalla huomasin, että tämä teki myös kilon painavasta lompakostani tarpeettoman ja laukku keveni kiitettävästi.
[/quote]
Minunkin kellossa lukee rolex ei se silti ole rolex

Vierailija
26/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koe sellaista yhtään käteväksi. Toki mullakin on suojakuori (kanneton) iPhonessa mut en yhtään tykkää niistä "kansioista" :D

Vierailija
27/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:07"]Niillä on virkansa. [/quote] Samaa sanoivat vyökoteloista

[/quote]Käytännöllisyys menee edelle
[/quote]
Kai sinulla on crocksit ja vyölaukkukin?

Vierailija
28/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, muotitietoinen tai sellaisena itseään pitävä, kulkee tietenkin luuri kourassa koko ajan sormet sojossa, kun jatkuvasti pitää päivittää facea ja instaa ja twitteriä, jotta tietäisi olevansa olemassa. Ja ei se mitään, jos puhelin naarmuuntuu tai putoaa kadulle. Ostetaan uusi!

Vierailija
29/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:14"]Juu, ennemmin kännykkä säpäleinä, ettei vaan ole jonkun randomin av-palstalaisen mielestä JUNTTI :D
[/quote]
Ei minulla ole mennyt puhelin ikinä säpäleiksi 4 vuotta jo sama iphone.

Vierailija
30/30 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku elitistitrolli. Ensin Nightwish oli wt, nyt tämä.