Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevat, seksiin liittyvää kysyttävää...

Vierailija
02.08.2015 |

Miten te muut, joilla jo iso masu ja kenties liitoskipuja ym., kun ei enää sängyssä kääntyily ole helppoa, olette toteuttaneet sekstailut? Harmittaa kun ei aikoihin ole oikein pystynyt noihin hommiin, kun sopivaa asentoa ei oikein ole. Takaapäin en tykkää, se sattuu ja on epämiellyttävää. Perinteisessä asennossa on masu paineessa... Vinkit olis tervetulleita, mies kuitenkin haluaisi seksiä... Rv 34 nyt. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivullaan tai sitten tyynyjä selän taakse että on istuvat massa asennossa sängyn reunalla ja mies sängyn vieressä polvillaan ja lykkii siitä

Vierailija
2/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.Jos kipuja aina vaara liian aikaiseen käynnistymiseen.Ja jos ei tunnu siltä en olisi.Kyllä mies pärjää.t.ison perheen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään supisteluja ole, mutta liitoskipuja vaihtelevasti. Välillä niin pahoja, etten meinaa saada illalla sänkyyn mennessä jalkoja nostettua sänkyyn. Joutuu käsillä nostamaan jalat :/ 

ap

Vierailija
4/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä seksiä?

Vierailija
5/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä ei ollut raskauden loppuvaiheessa laisinkaan, koska liitoskivut plus selkäkivut olivat aivan järkyttävät. Missään asennossa ei voinut olla kauaa mutta toisaalta liikkuminenkin oli yhtä tuskaa.

Toivottavasti tässä raskaudessa selviäisin vähemmillä kivuilla.

Vierailija
6/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viimeiseen saakka seksiä, lähetyssaarnaaja ja takaapäin toimivat meillä. Ei tullu aikaista lähtöä synnärille, meni jopa 40+6.

Vierailija
7/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä seison lattialla ja nojaan sängyn päälle tyyny mahan ja rintojen
alle molemmat tällä hetkellä valtavat,mies panee takaapäin sen minkä tarviaa ja
Siinä jaksan olla sen aikaa.viimeksi tänään ollut käytössä ja mulla rv39+2

Vierailija
8/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:48"]

Meillä minä seison lattialla ja nojaan sängyn päälle tyyny mahan ja rintojen alle molemmat tällä hetkellä valtavat,mies panee takaapäin sen minkä tarviaa ja Siinä jaksan olla sen aikaa.viimeksi tänään ollut käytössä ja mulla rv39+2

[/quote]

Jokainen tavallaan mutta hieman on vaikeuksia ymmärtää sitä, miksi ajatusmaailma on tyydyttää mies (sen minkä tarvita) siten, että juuri jaksaa tietyn ajan olla jossain asennossa. Olemmeko me naiset vaan alustoja vai saammeko tehdä niin kuin itse haluamme? Ymmärrän toki toisen tyydyttämisen, mutta en sitä, että annetaan miehen panna siten, että juuri ja juuri itse jaksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän