Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävin ihmisryhmä: "elämän koulun" käyneet rasistit.

Vierailija
18.07.2015 |

Sille, että on tyhmä, ei nyt tietenkään itse mahda mitään. Ilkeyttä ei kuitenkaan voi perustella pelkällä tyhmyydellä.

Ironisinta näissä "elämän koululaisissa" on kuitenkin se, että ajattelevat omaavansa jonkinlaista elämänkokemusta, ja erilaisia näkökulmia elettyään niin "opettavaisen elämän"... Silti puuttuu kaikki ymmärrys erilaisia ihmisiä ja kulttuureita kohtaan. :D

Niin pohjattoman säälittävää ja surullista.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan itsestäsi.

Vierailija
2/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat myös yleensä työttömiä tai joissain säälittävissä palkkatukitöissä. Taakka yhteiskunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, että on tyhmä, ei nyt tietenkään itse mahda mitään. Ilkeyttä ei kuitenkaan voi perustella pelkällä tyhmyydellä.

Ironisinta näissä "elämän koululaisissa" on kuitenkin se, että ajattelevat omaavansa jonkinlaista elämänkokemusta, ja erilaisia näkökulmia elettyään niin "opettavaisen elämän"... Silti puuttuu kaikki ymmärrys erilaisia ihmisiä ja kulttuureita kohtaan. :D

Tässä taas tuli esimerkki imelästä tekopyhyydestä ja kiusallisesta ylimielisyydestä.

Vierailija
4/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaväki nyt vaan ON säälittävää. Elämäm koulun käyneet ovat juurikin näitä.

Vierailija
5/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedohuntterit ova kaikki valmistuneet elämäm korkea koulusta. näin ollen elämäm koulu on jaloin mahdollinen opinahjo, koska pedohuntterit ovat yhteiskunnan kermaa.

Vierailija
6/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tunne sääliä tällaisia ihmisiä kohtaan, vastenmielisyyttä ja inhoa vain.

Vierailija
7/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:50"]

Minä en kyllä tunne sääliä tällaisia ihmisiä kohtaan, vastenmielisyyttä ja inhoa vain.

[/quote]

inhoat pedohunttereita? olet pedofiili

Vierailija
8/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:44"]

Tässä taas tuli esimerkki imelästä tekopyhyydestä ja kiusallisesta ylimielisyydestä.

[/quote]

Toivottavasti tässä ei ole ainakaan rasisti syyttelemässä ylimielisyydestä. Olis kyllä ironia huipussaan.

Vierailija
9/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoulua tässä itsekin on tullut käytyä tähän ikään asti (vähän alle 30v). Olen tosin aina tehnyt töitä ja omalla toiminimelläkin elätin itseni ja perheeni muutaman vuoden. Nyt ajattelin käydä jonkin koulun. En keksinyt vielä mikä... Aikuislukiota käyn nyt keskiarvolla 9,5, joten kai sitä tällä motivaatiolla johonkin pääsee. Olen toki aina lukenut valtavasti asiapitoisia tekstejä ja katsellut dokumentteja.

Mitä elämänkoulu sitten on opettanut? No hyvin karvaasti ainakin sen, että huomattavasti eri kulttuureja on erittäin vaikeaa loppujen lopuksi yhteensovittaa. Matkustellessani lähi-idässä, sain kuulla, mitä mieltä siellä ollaan Eurooppalaisista.

Toinen, mitä elämänkoulu on opettanut on se, että ihminen ei välttämättä tosiaankaan ole millään tavalla 'tyhmä', jos hän ei ole käynyt kouluja. Tarkoitan siis jotenkin matalaa älyä tai muuta. Motivaationpuute on taas toinen asia. Monella saattaa olla elämässään sellaista, itsestä riippumatonta taustaa, että ei ole kyennyt siihen työhön, mitä koulu vaatii. Itsellä näin. Koskaan en ole käyttänyt, enkä edes maistanut huumeita ja alkoholinkäyttöäni kuvaa lause joskus ja juhannuksena yksi pullo keskiolutta.

Vierailija
10/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Entäpä tohtoriksi väitelleet elämänkoululaiset, jotka puhuvat ja kirjoittavat rotujen välisistä eroista, esim. älykkyyden suhteen? Onko nekin säälittäviä?

Kyllähän jokainen kouluttautunut ihminen osaa tilastoja tulkita ja ymmärtää eroja olevan. Hienostelijat ja kainostelijat vain yrittävät selittää niitä jotenkin näin:

"no somalaeilla on matala älykkyys johtuen esim. huonosta ravinnosta... toisin kuin vaikka suomalaisilla, jotka ovat aikojen saatossa ahtaneet napansa täyteen mm. maukasta ja ravitsevaa pettuleipää"

Vierailija
11/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut rasisti ennen kuin tuli omaa kokemusta joistain kansanryhmistä. Siperia opettaa ja mamujen käytös kauhistuttaa joten nykyisin toivon joidenkin mamujen palaavaan lähtömaihinsa hetimiten.

Vierailija
12/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa halailevat homoetnofoobikot ovat vielä säälittävämpiä

Vierailija
13/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:06"]

LOL

Entäpä tohtoriksi väitelleet elämänkoululaiset, jotka puhuvat ja kirjoittavat rotujen välisistä eroista, esim. älykkyyden suhteen? Onko nekin säälittäviä?

[/quote]

Todellakin ovat.

Vierailija
14/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:06"]

LOL

Kyllähän jokainen kouluttautunut ihminen osaa tilastoja tulkita ja ymmärtää eroja olevan. Hienostelijat ja kainostelijat vain yrittävät selittää niitä jotenkin näin:

"no somalaeilla on matala älykkyys johtuen esim. huonosta ravinnosta... toisin kuin vaikka suomalaisilla, jotka ovat aikojen saatossa ahtaneet napansa täyteen mm. maukasta ja ravitsevaa pettuleipää"

[/quote]

Juuri näin. 

On Suomeenkin tuotu 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa (silloin kun vielä järsittiin niitä kynsiä) vaikkapa paperikoneita tehtaisiin ulkomailta, mutta suomalaiset niitä operoivat. NL kun vei Afrikkaan hävittäjiä vielä muutama hassu vuosikymmen sitten, piti lähettää itä-saksalaisia mekaanikkoja ja pilotteja perään. 

Vierailija
15/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero suomimies ja pidän thai-vaimostani mutta emme kaipaa somaleita tänne

Vierailija
16/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastaajalle 15 ja 16, tällaista on keskustelu suomalaisen "kriittisen" kanssa :D Vai mahtoiko olla joku niistä rotuprofessoreista?

Vierailija
17/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:46"]Roskaväki nyt vaan ON säälittävää. Elämäm koulun käyneet ovat juurikin näitä.
[/quote]

Ihan yhtälailla se sinäkin elämänkoulua käyt joka päivä läpi. Elämä opettaa asioita ja jos sinä et niitä oppeja ota vastaan on ongelma yksin sinun.
Moniakaan asioita ei opita koulunpenkillä saati kirjoista lukemalla vaan ne opitaan elämällä ja kokeilemalla.
Tää on toki joidenkin vaikeaa myöntää itselleen, mut no can do.
Tiedän, et alapeukkuja ropisee näiltä "akattemisilta" mammoilta nyt ja varmaan haukutaan tyhmäksi työttömäksi ja mitä muuta.
Ihan sama. Mulla on moniakin asioita joita olen oppinut vain elämän kautta, en kirjoista saati koulusta. Ja joskus oppitunnit ovat olleet liiankin kovia.
Tähän ikään mennessä olen oppinut paljon ja lisää tulen oppimaan vuosien saatossa.
Olen myös koulunpenkkejä kuluttanut monien vuosien ajan ja tyhmäkään en ole. Vaan tätähän ei kukaan mamma usko täällä. ;)
En leuhki koulutuksillani, en myöskään saavutuksillani. Ne on asioita jotka on hyvin vähänpätöisiä tässä elämässä loppujen lopuksi.

Vierailija
18/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Vierailija
19/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:17"]

Kiitti vastaajalle 15 ja 16, tällaista on keskustelu suomalaisen "kriittisen" kanssa :D Vai mahtoiko olla joku niistä rotuprofessoreista?

[/quote]

Håller

du på att bli flintskallig?

Vierailija
20/40 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:41"]

[/quote]

Tässä meillä on esimerkki juuri tästä tyhmyydestä jolle ei itse voi mitään. Ihan mielenkiinnosta, millä sä perustelet oman ilkeytesi, kun et voi käyttää siihen omaa tyhmyyttäsi?